Flashback bygger pepparkakshus!
2011-06-12, 20:25
Medlem
AlexOnTops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderBusen
Du ska nog gå till en doktor... Om du anser att man får räkna med att det är skit kvar i röven efter man skitit ur sig. Och anser att man får räkna med rester om man köttar upp något i röven. Du kan inte må bra i röven.

Det har aldrig hänt mig. Och jag har pumpat några stjärtar i mina dar. Även i långa förhållanden (dvs många gånger och där man kanske inte är lika petig och noga.) Den har varit lika ren och fin som när den är i musen när jag dragit ur den så.

Eller så borde du skaffa glasögon. Det är ju uppenbart att det inte blir kliniskt rent efter att man skitit, en prick eller två ska man räkna med, jag menar såklart inte ett jämt lager av brunt när killen drar ut. Men lite prickar, och i vissa fall lite lukt, ja det borde man utgå ifrån när man ska ha analsex. Jag menar bara att man som nybörjare inte ska förvänta sig porr-kvalitet på rövhålen.
För porrskådisarna som gör analscener får inte äta 48 timmar innan en sådan scen, de måste även tvätta rent och bleka rövhålet. Jag tänker mer på alla porrskadade stackare som förväntar sig så mycket av analsex (och att det bara är att trycka in) som inte kommer få sina drömmar uppfyllda på ett behagligt sätt genom det tankesättet.
Du kanske har haft tur, men jag hoppas ändå att du tar en noggrann dusch efter analsex, om du inte använder kondom. Sådan flora ska inte befinna sig i dina gångar vill jag lova.
Citera
2011-06-12, 21:05
Medlem
HappyHarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snallakillen
Blir som chokladdrycken "Pucko" då om man tömmer sig i 2:an med skit kvar i tarmen.

Tack för den målande beskrivningen.
Citera
2011-06-13, 01:14
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puppyfrogtiger
I normalfallet håller man inte på att dra ut kuken helt och sedan in igen under analsex. Det är liksom det bökiga momentet med analsex att få in den, inte det sköna. Men gillar man den biten så får man helt enkelt låta bli att trycka in den så långt, så är det ingen fara.

Åh nej inte det ordet igen... läste seriöst bökigt som något helt annat igår. Så med din liknelse menar du att man behåller kuken inne i analen på partnern under hela akten, fast å andra sidan när man väl ska dra ut den lär det väl i de flesta fallen ändå följa med en del skit.
Citera
2011-06-13, 01:21
Medlem
BoysInTheBands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DunderBusen
Du ska nog gå till en doktor... Om du anser att man får räkna med att det är skit kvar i röven efter man skitit ur sig. Och anser att man får räkna med rester om man köttar upp något i röven. Du kan inte må bra i röven.

Du ska nog minska ner på porr-konsumtionen om du tror att analsex är en kliniskt ren sysselsättning. Ut och träffa lite tjejer istället, så kanske du en vacker dag träffar någon som låter dig "kötta" upp något i rumpan på henne.

Bered dig på att det inte funkar som på film bara lilla vän

Rumpan är varken ett hål där det bara är att "KÖTTA" in något, eller ett hål som är gjort för sex. En rumpa innehåller avföring sålänge inte rumpans ägare förberett sig på analsex under 1-2 dagar med tarmsköljningar och liknande, och hur många tjejer tror du gör det?
Senast redigerad av BoysInTheBand 2011-06-13 kl. 01:24.
Citera
2011-06-13, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Estress
Så med din liknelse menar du att man behåller kuken inne i analen på partnern under hela akten, fast å andra sidan när man väl ska dra ut den lär det väl i de flesta fallen ändå följa med en del skit.

För tredje gången i denna tråden alena, risken för skit på kuken om man trycker in den i endast ändtarmen är ytterst ytterst liten. Det är när man trycker in den djupare än så, förbi den 90gradiga kröken till tjocktarmen, som reell "fara" för chokladfärg uppenbarar sig.
Citera
2011-06-13, 04:00
Medlem
Estresss avatar
Citat:
För tredje gången i denna tråden alena, risken för skit på kuken om man trycker in den i endast ändtarmen är ytterst ytterst liten. Det är när man trycker in den djupare än så, förbi den 90gradiga kröken till tjocktarmen, som reell "fara" för chokladfärg uppenbarar sig.

Jag räknade dock med att man tryckte in så långt man kunde... utan att för den delen skada någon. Sak samma, vill man leka i analen får man nog räkna med skit, vilket som gav du ju en bra förklaring.
Citera
2011-06-13, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Estress
Jag räknade dock med att man tryckte in så långt man kunde...

Men hur långt det blir på insidan beror på båda parters respektive relevanta anatomi.
Citera
2011-06-13, 14:29
Medlem
DunderBusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BoysInTheBand
Du ska nog minska ner på porr-konsumtionen om du tror att analsex är en kliniskt ren sysselsättning. Ut och träffa lite tjejer istället, så kanske du en vacker dag träffar någon som låter dig "kötta" upp något i rumpan på henne.

Bered dig på att det inte funkar som på film bara lilla vän

Rumpan är varken ett hål där det bara är att "KÖTTA" in något, eller ett hål som är gjort för sex. En rumpa innehåller avföring sålänge inte rumpans ägare förberett sig på analsex under 1-2 dagar med tarmsköljningar och liknande, och hur många tjejer tror du gör det?

hahaha det där fungerar tyvärr inte.
Men det va ett bra försök... Bara för att din röv (eller erfarenhet) är ett epic fail så behöver du inte försöka nervärdera andra som hävdar motsatsen. Uppenbarligen tog du illa upp? Men minde kebab så ska du se att ditt bajs ordnar upp sig också.

Jodå, röven är som vilket hål som helst. Och Äter man rätt, har bra och normal avföring och skiter ur sig så är det inget problem alls. Den som tror eller upplever annat har nog inte rätt kost osv..
Självklart blir det rester och smet och allt möjligt om man är för kletig eller lös. Det säger nog sig självt. Sen kan man av andra orsaker också råka ut för det... Jag hade en period i mitt liv när jag åt bara skräpmat och rörde nästan inget på mig. Sket typ 3 gånger om dagen. En sån röv ska nog inte ha stock... Inget jag provat dock. Men det säger sig själv. Men hela min poäng va en hälsosam och frisk människa med regelbunden och bra kost/motion. En mage som funkar till110% lämnar inte bajs rester. Så enkelt är det.

Men vill ni rövknulla fläskberg som lever på pizza, kebab och tacos och har en ofräsh hygien... go ahead. Men då får man ju ta resultatet där efter.
Citera
2011-06-13, 16:51
Bannlyst
Om killen är fullt medveten om var han gör besök, så vet han också med största sannorlikhet vad han kan stöta på
Citera
2011-06-13, 16:56
Medlem
Citat:
Njae, har man avföring i ändtarmen så är man akut skitnödig. Då föreslår jag man går på dass först. Däremot finns det ofta lite grann kvar "runt hörnet" i tjocktarmen, om man inte roat sig i timmar med sköljningar o lavemang (hyggligt ospontant och olustigt att pyssla med kan jag tycka).
Vill man undvika avföring på snorren så handlar det alltså mest om att inte trycka in kuken för långt.
Annars är det ju bara att man inte drar ut den tills man e färdig och sedan går o tvättar av den. Är man lättäcklad så föreslår jag man struntar i analsamlag i vilket fall.
Kondom är ju bra av andra anledningar också, men den där myten om att det är så jäkla tight i ändan borde vi alla hjälpas åt att ta död på. Är det mer än lite trångt och mer än max 5-10s så GÖR MAN FEL. Då är mottagaren inte uppvärmd & avslappnad nog innan man börjat med storfingret och det kan i värsta fall ge skador. En vältränad fitta är BETYDLIGT trängre, och dessutom i hela sin längd, inte bara precis vid ingången.
Baksug, har någon någonsin råkat ut för det på riktigt? Känns lite som en urban legend för mig.
Nä, det är en trevlig variation med höga mentala kinkypoäng. Dessutom är det ordentligt skönt för mottagaren om det görs på rätt sätt.
Förvisso, men glaset består inte av självrensande slemhinna, så riktigt rätt blir inte jämförelsen. Däremot finns ju tarmfloran där, oberoende av vad man gör.
Din fobi för bajs kommer gå över då du får barn och börjar byta blöjor. Det är bara bajs, det går att tvätta bort, ingen giftig kemikalie eller nått frätande. Däremot får man vara scatfantast för att bli tänd av bajs, men det är en annan sak.

Puppyfrogtiger har sagt det som är värt att säga i sammanhanget. Läs och lär, i synnerhet om du är FB-fjortis med stor bajsfobi.
Citera
2011-06-13, 19:53
Medlem
Roxanas avatar
Tömmer man i god tid innan knulleriet och duschar sig så är det rent.
Ultrarent.

Ni som är rädda för analsex; ni vet inte vad ni missar.
Citera
2011-06-13, 20:08
Medlem
ViciousDeliciouzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Tömmer man i god tid innan knulleriet och duschar sig så är det rent.
Ultrarent.

Ni som är rädda för analsex; ni vet inte vad ni missar.

Är beredd att hålla med!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in