Citat:
Ursprungligen postat av BoysInTheBand
Du ska nog minska ner på porr-konsumtionen om du tror att analsex är en kliniskt ren sysselsättning. Ut och träffa lite tjejer istället, så kanske du en vacker dag träffar någon som låter dig "kötta" upp något i rumpan på henne.
Bered dig på att det inte funkar som på film bara lilla vän
Rumpan är varken ett hål där det bara är att "KÖTTA" in något, eller ett hål som är gjort för sex. En rumpa innehåller avföring sålänge inte rumpans ägare förberett sig på analsex under 1-2 dagar med tarmsköljningar och liknande, och hur många tjejer tror du gör det?
hahaha det där fungerar tyvärr inte.
Men det va ett bra försök... Bara för att din röv (eller erfarenhet) är ett epic fail så behöver du inte försöka nervärdera andra som hävdar motsatsen. Uppenbarligen tog du illa upp? Men minde kebab så ska du se att ditt bajs ordnar upp sig också.
Jodå, röven är som vilket hål som helst. Och Äter man rätt, har bra och normal avföring och skiter ur sig så är det inget problem alls. Den som tror eller upplever annat har nog inte rätt kost osv..
Självklart blir det rester och smet och allt möjligt om man är för kletig eller lös. Det säger nog sig självt. Sen kan man av andra orsaker också råka ut för det... Jag hade en period i mitt liv när jag åt bara skräpmat och rörde nästan inget på mig. Sket typ 3 gånger om dagen. En sån röv ska nog inte ha stock... Inget jag provat dock. Men det säger sig själv. Men hela min poäng va en hälsosam och frisk människa med regelbunden och bra kost/motion. En mage som funkar till110% lämnar inte bajs rester. Så enkelt är det.
Men vill ni rövknulla fläskberg som lever på pizza, kebab och tacos och har en ofräsh hygien... go ahead. Men då får man ju ta resultatet där efter.