Flashback bygger pepparkakshus!
2011-06-11, 23:24
Medlem
TheBoots avatar
Denna tråden drar upp hemska minnen från när jag tog mitt ex där bak och stack mitt ollon på en spetsig bajskorv, som sedan mosades över hela min kuk när hon gjorde motjuck. Har fan försökt förtränga det där!
Citera
2011-06-11, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot
Denna tråden drar upp hemska minnen från när jag tog mitt ex där bak och stack mitt ollon på en spetsig bajskorv, som sedan mosades över hela min kuk när hon gjorde motjuck. Har fan försökt förtränga det där!

WTF!!? Sorryy
Citera
2011-06-12, 04:42
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bippsie
Rinner vinet ut från flaskan när man sätter i korken? Nej.

Drar du korken in och ut på flaskan? Och har du flaskan lutande? Nej.
Citera
2011-06-12, 05:19
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Estress
Fungerar tarmarna likadant som en vinflaska? Nej.
Citera
2011-06-12, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Estress

I normalfallet håller man inte på att dra ut kuken helt och sedan in igen under analsex. Det är liksom det bökiga momentet med analsex att få in den, inte det sköna. Men gillar man den biten så får man helt enkelt låta bli att trycka in den så långt, så är det ingen fara.
Citera
2011-06-12, 13:58
Moderator
VitKallas avatar
Det har bara hänt mig ett fåtal gånger att det blivit smutsigt när jag haft analsex- och då har jag haft det mycket. Jag älskar det. Skulle aldrig orka med lavemang och diverse grejer folk sysslar med som förberedelse. De gånger jag är tveksam så struntar jag i det helt enkelt.

Smuts går att tvätta bort- tro det eller ej.
Citera
2011-06-12, 14:10
Medlem
smguld88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackTheRippa
Nej jag har testat det, jag hatar det! Äckligt och skabbigt. Bland det jag är minst stolt över!

Varför testade du att få kuk i din röv om du har bajsfobi?
Citera
2011-06-12, 18:10
Medlem
Estresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Fungerar tarmarna likadant som en vinflaska? Nej.

Det var ju det jag ville påpeka
Citera
2011-06-12, 19:12
Medlem
Ogdens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JackTheRippa
Nej jag har testat det, jag hatar det! Äckligt och skabbigt. Bland det jag är minst stolt över!
Du blir äcklad av mycket du! Suga på pungkulorna, fontänorgasmer, din egen förhud...
Säker på att du inte är asexuell?

När man har analsex har man ju varit och bajsat innan, så nej, man kommer inte bajsa på sig. Det kan säkert komma rester, men det är inte så farligt. Förstår inte hur man orkar köpa lavemang och små tarmsköljar, det är bara löjligt imo. Bajsa ordentligt innan så är det lugnt. Kommer det lite på kuken så... ja. Det går att tvätta bort. Sex ska vara smutsigt, djuriskt och kladdigt av kroppsvätskor (fittsaft, saliv, svett och sperma, tänker jag på i första hand). Sex ska inte vara kliniskt rent och torrt. Är man rädd att bli kladdig och behöva ta en dusch efteråt kan man köpa en dildo eller en fleshlight.
Citera
2011-06-12, 19:29
Medlem
DunderBusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlexOnTop
Det händer nog en hel del att killar får skit på kuken, men det är väl inte det man säger till polarna kanske. I analen är det aldrig "rent", även om man tömt tarmen och inte känner att man måste gå på toa på den närmsta tiden så är det ju klart att det finns kvar lite.
När man har analsex får man räkna med sådant, jag föreslår kondom (med tanke på hur tight det oftast är i ett rövhål går man nog inte miste om så mycket "känsla" som killarna brukar klaga på när det kommer till användandet av kondomer).

Men det finns ju s.k. analduschar - ganska små vattenbehållare med en pip som man stoppar upp och sprutar ut vatten med i analen. Men att göra så är inte så hälsosamt, man rensar bort mycket av den naturliga bakteriefloran osv som behövs i tarmen för att den ska "må bra".

Att just "skita på sig" gör man ju inte. Om vi inte snackar baksug dvs, googla på. Men lite rester, ja, det får man nästan räkna med.

Du ska nog gå till en doktor... Om du anser att man får räkna med att det är skit kvar i röven efter man skitit ur sig. Och anser att man får räkna med rester om man köttar upp något i röven. Du kan inte må bra i röven.

Det har aldrig hänt mig. Och jag har pumpat några stjärtar i mina dar. Även i långa förhållanden (dvs många gånger och där man kanske inte är lika petig och noga.) Den har varit lika ren och fin som när den är i musen när jag dragit ur den så.
Citera
2011-06-12, 19:39
Medlem
Aceholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheBoot

Hahahahahah åh förlåt, där fick jag dagens skratt! Lät som en smärtsam bajskorv
Citera
2011-06-12, 20:20
Medlem
Blir som chokladdrycken "Pucko" då om man tömmer sig i 2:an med skit kvar i tarmen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in