• 1
  • 2
2011-06-10, 20:50
Bannlyst
Borde det inte komma ut skit när man får en kuk djupt in i arslet?
Hur kommer det säg att man aldrig hör att folk skiter på sig?
Tömmer man alltid tarmen eller hur fan undviker man att skita på sig?
Citera
2011-06-10, 20:53
Medlem
Hört att man kan göra lavemang eller tömmar man sig bara innan
Citera
2011-06-10, 20:53
Medlem
sommarlovs avatar
Om du inte är bajsnödig har du inget bajs i rumpan, känn efter själv med ett finger!
Citera
2011-06-10, 20:54
Medlem
GuldhedenMatss avatar
Varför i hela friden skulle man bajsa på sig när man har anal-sex?
Citera
2011-06-10, 21:14
Medlem
micaeles avatar
Finns det avföring i ändtarmen vid analsex, är risken mycket stor att denna fastnar på infört föremål och hänger med ut (om det inte skalas av när utdragning genom analhål sker). Tänjer man analöppningen tillräckligt, kan avföring rinna / ramla ut efteråt. Inget konstigt med det, och också något man får räkna med vid analsex.

Lavemang är dock att rekommendera, om man vill ha en scat-fri upplevelse.
Citera
2011-06-10, 21:20
Medlem
AlexOnTops avatar
Det händer nog en hel del att killar får skit på kuken, men det är väl inte det man säger till polarna kanske. I analen är det aldrig "rent", även om man tömt tarmen och inte känner att man måste gå på toa på den närmsta tiden så är det ju klart att det finns kvar lite.
När man har analsex får man räkna med sådant, jag föreslår kondom (med tanke på hur tight det oftast är i ett rövhål går man nog inte miste om så mycket "känsla" som killarna brukar klaga på när det kommer till användandet av kondomer).

Men det finns ju s.k. analduschar - ganska små vattenbehållare med en pip som man stoppar upp och sprutar ut vatten med i analen. Men att göra så är inte så hälsosamt, man rensar bort mycket av den naturliga bakteriefloran osv som behövs i tarmen för att den ska "må bra".

Att just "skita på sig" gör man ju inte. Om vi inte snackar baksug dvs, googla på. Men lite rester, ja, det får man nästan räkna med.
Senast redigerad av AlexOnTop 2011-06-10 kl. 21:22.
Citera
2011-06-10, 21:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JackTheRippa
Borde det inte komma ut skit när man får en kuk djupt in i arslet?
Hur kommer det säg att man aldrig hör att folk skiter på sig?
Tömmer man alltid tarmen eller hur fan undviker man att skita på sig?

Rinner vinet ut från flaskan när man sätter i korken? Nej.
Citera
2011-06-10, 21:42
Medlem
kalasetistans avatar
Är analsex någon sån där maktgrej? Jag har verkligen inga som helst fantasier om eller lust att stoppa in min kuk i en röv.
Citera
2011-06-10, 21:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kalasetistan
Är analsex någon sån där maktgrej? Jag har verkligen inga som helst fantasier om eller lust att stoppa in min kuk i en röv.

Skön t
Citera
2011-06-10, 21:55
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
De e olika, finns dom som är 23 år och är oskuld och vill prova att knulla i en bastu på ett badhus.
Det finns dom som vill prova analsex, alla är olika, det kan ev komma lite bajs på kuken och man stoppar den i röven.

Häller man i vatten i ett glas och dricker upp allt, så brukar det finnas några droppar kvar i glaset.
Citera
2011-06-10, 21:55
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Man får förstå känslan och viljan att montera penis i ett trångt hål, som dessutom skapar underdånighet hos kvinnan.
Citera
2011-06-10, 22:00
Bannlyst
Jag kommer aldrig att köra in min kuk i någons tjej röv! Speciellt efter att läst dessa inlägg. Inte ens om hon ber mig om det. Tycker de som har analsex är riktigt skabbiga personer.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in