Citat:
Ursprungligen postat av Criminal
Bara spekulerar. Har ingen aning faktiskt precis som alla andra. Men det knns ju som allt som verhuvudtaget r ngonting mste ha ngot annat fr att verhuvudtaget finnas. D kan man ju g tillbaka hur lngt som helst. Men man kommer aldrig hitta den absolut FRSTA grunden....eftersom ven den mste ha en grund.

Det krvs lite skills nu fr att hnga med. ANnars hade ju inte detta varit en sn olst gta fr mnskligheten och typ alla mnniskor som ens funderar p det

Att frst att en dimension alltid funnits, mste jag sga r otroligt abstrakt. Att bara inse det anpe91 sger, att ingenting inte finns, med full skerhet och vertygelse(snitt personen r inte vertygad om att ingenting inte finns), krver ocks skills utver det normala....d till och med jag varit i snna villospar att ngot kan komma frn ingenting, dvs ingenting + naturlagar. Det r otroligt ltt att gra misstag i tankegngarna i p dessa abstrakta niver. Sen kom jag dock p att naturlagar dock mste agera i ett flt av dimension, och inte kan agera i ingenting, vilket r en nt att kncka ocks anser jag.