• 1
  • 2
2011-06-10, 13:34
Medlem
eggkraniums avatar
Ryktet gör gällande att en kille påträffades död vid hökens idrottsplats i Enköping, ska ha varit mycket blod...Vad har hänt? Nån som vet något om de inblandade? Är det som vanligt att Pelle har ramlat och skrapat benet och att ryktet fladdrat iväg?

Mycket skit i den här lilla hålan, väntat att det skulle ske...
2011-06-10, 13:54
Medlem
lilazebras avatar
ska detta ha skett nyligen? o vart har du hört det ifrån?
2011-06-10, 13:58
Medlem
var ligger hökens ip? Heter det något annat officiellt?
2011-06-10, 14:01
Medlem
eggkraniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lilazebra
ska detta ha skett nyligen? o vart har du hört det ifrån?

Ska ha skett igår. Inget i tidningen dock, men flera personer som ringt och undrat vem det är som dött.

Ringde nyss, precis när jag börjat skriva detta, tydligen en bekant som blivit skjuten.

Endast rykten hittils, så dra inte igång nåt nu...

EDIT: Tänkta BO stämmer inte.
Senast redigerad av eggkranium 2011-06-10 kl. 14:06.
2011-06-10, 14:06
Medlem
eggkraniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ka kui
var ligger hökens ip? Heter det något annat officiellt?

Ligger vid västerleden, mellan romberga/slånbärsvägen.
2011-06-10, 14:14
Medlem
lilazebras avatar
tycker det är märkligt att man inte hört nåt om det, det är ju en liten stad o jag kommer därifrån o har många bekanta där! Ska hålla ögon o öron öppna dock o se om jag ser/hör något!
2011-06-10, 14:39
Medlem
eggkraniums avatar
Nu handlar det tydligen om en tjej som försökt tagit livet av sig, killen hittade tjejen och trodde hon var död, så killen försökte också, men båda ska ha överlevt...

Har hört bilolycka, knivmord, ihjälskjuten, ihjälslagen, överdos och nu självmord...

Spännande stad, Enköping, om man får tro på rykten
Senast redigerad av eggkranium 2011-06-10 kl. 14:48.
2011-06-10, 15:13
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggkranium

Mycket skit i den här lilla hålan, väntat att det skulle ske...

Kan du utveckla detta? Min bild av Enköping är att det är en liten bygd på landet utan någon action över huvudtaget
2011-06-10, 15:21
Medlem
eggkraniums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Kan du utveckla detta? Min bild av Enköping är att det är en liten bygd på landet utan någon action över huvudtaget

Visserligen en liten håla, men med mängder av pundare...
Menade inte att det händer nåt fett på daglig basis, men kände nu när jag fick höra detta att det var fan på tiden att nån strök med

Lite saker som hänt, black cobras springer runt och leker mangas och lite syrianer som inte gillar folk som tränger sig på... Definitivt inget att hänga i granen, men det finns halvdryga människor här.
2011-06-10, 18:59
Medlem
Citat:
Visserligen en liten håla, men med mängder av pundare...
Menade inte att det händer nåt fett på daglig basis, men kände nu när jag fick höra detta att det var fan på tiden att nån strök med

Lite saker som hänt, black cobras springer runt och leker mangas och lite syrianer som inte gillar folk som tränger sig på... Definitivt inget att hänga i granen, men det finns halvdryga människor här.

Finns även en massa somalier som springer runt och misshandlar oskyldiga tjejer för skojs skull.
2011-06-11, 16:10
Medlem
Citat:
Nu handlar det tydligen om en tjej som försökt tagit livet av sig, killen hittade tjejen och trodde hon var död, så killen försökte också, men båda ska ha överlevt...

Har hört bilolycka, knivmord, ihjälskjuten, ihjälslagen, överdos och nu självmord...

Spännande stad, Enköping, om man får tro på rykten

Enligt vad jag fått reda på så handlar det om en kille vid namn E**nuel och en tjej vid namn c**ci som ska ha setat i en bil och tillsammans tagit livet av sig ( osäkert om de överlevde eller ej) och han skar sig i handlederna och hon tog piller. Bilen står kvar och det är fullt med blod i hela bilen.
2011-06-11, 20:16
Medlem
Inget nytt om morden/självmorden?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här