Faktiskt aldrig varken sett eller hrt talas om, men kan tnka mej att brdrost, skulle kunna vara ngt t sjlvmordshllet, s brdrost i badkaret r ett vanligt uttryck.
Goddag yxskaft. Jag brukar skryta om alla sjukt smarta mnniskor p flashback som r serisa i sin egna lilla vrld dr man intresserar sig fr aparta saker och att man alltid fr reda p sanningen och intressanta saker (oberoende p frga som stlls). Moderator kan radera trden s dessa puckskallar inte har ngon plats att skriva p.
Detta r frsta dagen som jag kommer att hlla med alla icke-flashbackare att detta forum r ondigt.
Det r inte forumet som r ondigt, utan bara din frga som r det. Anvnd huvudet i fortsttningen s ska du se att du slipper lita till att "alla sjukt smarta mnniskor p Flashback" ska lsa dina problem.
Funderar p att gra en half sleeve i japansk stil...dock inte ngon koifisk..de ska ju tydligen betyda positiv frndring eller ngonting..finns det ngot annat i dessa japanska tatueringar som r populrt att ta med som har en djupare betydelse? *nyfiken*
Jag vet iofs inte om den ska ha de fyra strecken p botten eller toppen, kan hnda att den r upp-och-ner d jag bara sett den p underarmar och inte vet vilket hll den r tnkt att vara sedd ifrn. Men r det ngon som vet vad den betyder eller har ngon info om den?
Senast redigerad av BRT 2010-12-19 kl. 00:42.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!