Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2002-10-27, 02:04
äldre konto (old)
Ej medlem
Dom 2 sista har korrekt. Även indica.

Tror att d e för att folk inte tar hand om sig dom mår så dåligt. I början när man inte visste så kunde man köra ett race på 2 dar men då fick ja tipset att inte fortsätta racet, det blir nämligen at +at desto längre man kör. sen när man visste lite om den såg man alltid till att ha flödder o braj så vart inte at så farlig (behöver aldrig ta mer än 0.5 g då man ändå inte får mer effekt bara negativa) äta (i den mån man kan, typ glass o frukt o soppa) o att dricka mycket vatten.

Beträffande heroin e d en lömsk drog. Efter att sett trainspotting mm trodde man det skulle va värsta grejen men oj vilken besvikelse det var. Vart ba snurrig, mådde lite bra men inte alls 1000 ggr bättre än en orgasm. Därför tänker man att det här är ju inget speciellt, kommer inte torska dit. man börjar ta nån ggr då o då, sen varje helg, sen kanske du köper mer, då får du över av helgens konsumtion o så fortsätter det.
Har inte själv vart torsk på horse men veta flera som vart det, har däremot vart beroende av morfin efter en olycka o det var inte lätt kan jag säga.
Citera
2002-10-31, 18:53
äldre konto (old)
Ej medlem
!?

Skaffa dig ett liv, med meningsfullt innehåll istället. Du kommer inte att ångra dig.
Citera
2002-11-03, 11:41
äldre konto (old)
Ej medlem
Det går alldeles utmärkt att ta heroin bara ibland. Se bara till att inte ta mer än max varannan vecka. Om du får tag på "medelstarkt" horse som vanligtvis finns på den svenska marknaden så gäller följande för att inte utveckla ett beroende:
Antal dagar i sträck som du tar heroin: x
Antal dagar du är ren innan du tar heroin igen: y
y=2x. jättelätt! Men om du tar fem dagar i sträck så får du räkna med en avtändning. Så undvik att ta mer än två-tre dagar i sträck. Jag fick tag på dunderbra varor som gjorde att jag var fjuttad även de dagarna som jag var "ren".. så jag fick en avtändning av duga (fyra dygn hittills, jag har max haft två dagars avis förut, och då har det varit från tio dagars konstant bruk). Antagligen blev det såhär för att jag fick så starka grejor och så stora påsar. Men som sagt var, tar du sällan och är du den sortens människa (dvs en sån som gillar nedåtdroger som indicaröka, bensodiazepiner osv) så kommer du att älska det.. kanske för mycket.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in