Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-10-20, 18:28
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Det finns ingen motsättning mellan ett mode- och ett novell-forum.
Det är två helt olika frågor.
Vill du diskutera frågan om ett mode-forum så starta en ny tråd.
Läs reglerna!!!

admin

citat från: http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=156468&page=4

De andra trådarna om ett mode/stil-forum blev låsta, så nu provar vi igen.
Om dikter, evighetstrådar och matlagning kan ges egna forum tycker man kanske att mode/stil kan få detsamma?

De tidigare anledningarna som Admin gav för att inte starta ett nytt forum tycker jag inte håller, så kom med en bättre förklaring eller öppna forumet!

.
Citera
2004-10-20, 18:39
Medlem
ÄlskaMigs avatar
tycker också att ett modeforum vore på sin plats.
Citera
2004-10-20, 18:45
Bannlyst
.
Citera
2004-10-20, 19:18
Medlem
ja när du säger det så...

allvarligt talat är ett modeforumet väldigt eftersökt och önskat av medlemmarna, varför inte bara lägga upp det?

ingen har frågat efter ett forum för noveller.
ingen har frågat efter ett forum för långa diskussioner.
många har frågat efter ett forum för livstil/mode/kläder
Citera
2004-10-20, 23:02
Medlem
Perriss avatar
Jag förstår inte skräcken för detta? Vi kommer ju knappast bli invaderade av 13 000 stilgayar som ska starta lika många trådar om hur rätt det är med fisrosa i vinter.

Det handlar ju bara om att det redan startas en väldans massa trådar som skulle passa i ett sådant forum och jag anser att de bör få ett hem och slippa trängas i övrigt. Att göra om gaddningsdelen till en mer generell stil-avdelning tycker jag är en utmärkt idé, väljs så namnet på delforumet med omsorg så kan man få en liten "underground toutch" på det hela vilket förhoppningsvis går mer i flashbacks linje.

/perris
Citera
2004-10-25, 17:23
Medlem
ReNus avatar
Admin, jag förstår att du är upptagen med att hitta på nya gulliga smilies som passar underground-stämpeln som FB och dess ledning kämpar för, men jag ber dig bara ta en liten paus från de roliga och tokiga gubbarna och förklarar för mig varför inte ett forum för mode/stil passar på FB? Att det inte är "underground" nog håller inte längre som argument.

Jag förstår att det blir tjatigt, men du ger aldrig något bra svar!

Kom igen nu...
Citera
2004-10-26, 16:50
Moderator
vfs avatar
Ett forum för mode/stil skulle sitta som en smäck (tycker jag)
Citera
2004-10-26, 17:16
Bannlyst
Har Ni inte förstått den fina vinken admin ger? Att han struntar i Ert ständiga tjat om ett stil och trendforum beror på att även admin tycker att det är för mycket bögforum redan som det är här. Vad vill Ni egentligen? Att FB ska bli något internet-Fab5?

Nä, släpp tanken på modetramset och lägg Era diskussioner om trendiga jackor och parfymer i Övrigt istället...

// Roger P.
Citera
2004-10-26, 17:18
Medlem
Namblas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Har Ni inte förstått den fina vinken admin ger? Att han struntar i Ert ständiga tjat om ett stil och trendforum beror på att även admin tycker att det är för mycket bögforum redan som det är här. Vad vill Ni egentligen? Att FB ska bli något internet-Fab5?

Nä, släpp tanken på modetramset och lägg Era diskussioner om trendiga jackor och parfymer i Övrigt istället...

// Roger P.

Är det bättre att FB blir ett tillhåll för bögar som postar sina bögiga noveller och bögar sig med dem då?
Citera
2004-10-26, 19:52
Medlem
cbwhores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Vad vill Ni egentligen? Att FB ska bli något internet-Fab5?
Daaaarling! Det skulle bli ab fab!

Jag röstar fortfarande för att "Tatuering och piercing"-forumet ändrar namn till något i stil med "Stil, mode och kroppskonst".
Citera
2004-10-26, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbwhore

Jag röstar fortfarande för att "Tatuering och piercing"-forumet ändrar namn till något i stil med "Stil, mode och kroppskonst".

Tycker också att det är en bra idé.
Citera
2004-10-28, 02:45
Medlem
Technicals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cbwhore
Daaaarling! Det skulle bli ab fab!

Så sant!

Vore perfekt.

Så admin vore snäll och bara bytte namn
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in