Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-11-03, 03:17
Medlem
Nemesis1s avatar
Tycker man kan göra ett forum där man kan diskutera kläder, frisyrer/skägg/mustasch, att följa/inte följa mode etc etc... Det har ju tjatas om länge och jag ser ingen orsak till att inte starta ett sådant... Dock tycker jag inte det skall kombineras med tatuering/piercing...
Citera
2004-11-03, 10:13
Medlem
tokens avatar
Vi kom fram till på Flashback Hotline igår att vi behöver ett modeforum så vi kan diskutera presidenten och presidentskandidatens dåliga stilar.
Citera
2004-11-03, 10:31
Bannlyst
Ojojoj... Det var väl ett förbannat tjatande på Er...

*suck*

// Roger P.
Citera
2004-11-03, 13:04
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Har Ni inte förstått den fina vinken admin ger? Att han struntar i Ert ständiga tjat om ett stil och trendforum beror på att även admin tycker att det är för mycket bögforum redan som det är här. Vad vill Ni egentligen? Att FB ska bli något internet-Fab5?

Nä, släpp tanken på modetramset och lägg Era diskussioner om trendiga jackor och parfymer i Övrigt istället...

// Roger P.

Ärligt talat Roger.

Karin_ Göteborg har i princip fått fritt spelrum för allehanda , väldigt homosexuella, " visa ditt könsorgan" - " berätta om din första homosex-upplevelse", "vik ut dig" trådar. Därtill kommer Greta (TopDawg) och PolarenPärs alla inlägg om män som gillar att kramas tillsammans.

Så kom inte och säg att admin inte sanktionerar bögerier.

Kör upp ett mode&stil-forum nu.

/CW
Citera
2004-11-03, 13:53
Medlem
Nelsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Ärligt talat Roger.

Karin_ Göteborg har i princip fått fritt spelrum för allehanda , väldigt homosexuella, " visa ditt könsorgan" - " berätta om din första homosex-upplevelse", "vik ut dig" trådar. Därtill kommer Greta (TopDawg) och PolarenPärs alla inlägg om män som gillar att kramas tillsammans.

/CW

Ähh vafan han har ju sanktionerat dina fjanterier också, visserligen har du rätt i att Caine kommer undan med skit som jag exmpelvis inte skulle göra, såsom personangrepp.
Citera
2004-11-03, 14:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Willhelm
Ärligt talat Roger.

/CW
Jo, det har visserligen Du rätt i... Dockvill jag slänga in en brasklapp här. Jag uppfattar inte TopDawgs och PolarenPärs homoinlägg som Jean-Pierre Barda-bögiga. Dom saknar totalt allt vad "gala" heter och jag kan inte tänka mig att dom lägger på smink innan dom idkar homofili. Snarare är det lite mer handfast rövknull-utan-vaselin-i-ett-kaklat-duschrum-på-anstalt-känsla över dessa båda herrars dolda homosexualitet. Lite mer karlatag, alltså. Vuxna män som gör saker tillsammans, om Du förstår...

Men, i sak har Du rätt. Bajspackning som bajspackning...

// Roger P.
Citera
2004-11-03, 14:02
Medlem
hagge3s avatar
Ja, alltså ett mode/stil-forum måste ju vara mer efterfrågat än Noveller & Lyrik.
Citera
2004-11-03, 14:04
Medlem
flowss avatar
Jag tror admin jävlas bara.

Han har startat 3 nya forum sen ett modeforum önskades.

Inget av de 3 nya har varit ett modeforum.

(Vet itne exakt om det var 3, men typ).
Citera
2004-11-03, 14:06
Medlem
hagge3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flows
Jag tror admin jävlas bara.

Han har startat 3 nya forum sen ett modeforum önskades.

Inget av de 3 nya har varit ett modeforum.

(Vet itne exakt om det var 3, men typ).

Han har kommit in i en ond cirkel. Om han viker sig nu så kanske han tror att han blir löjligförklarad och kallad toffel.

Vi kanske måste bli snällare mot admin?
Citera
2004-11-03, 21:41
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nelson
Ähh vafan han har ju sanktionerat dina fjanterier också, visserligen har du rätt i att Caine kommer undan med skit som jag exmpelvis inte skulle göra, såsom personangrepp.

Det var ingen kritik mot varken Karin eller Greta. Det var bara ett sätt att visa på att Flashback visst är bögigt och att ett mode&stil-forum därmed skulle passa in alldeles utmärkt...

Att man tillåter mig att fjanta är ju ytterligare ett skäl...

/CW
Citera
2004-11-09, 18:04
Medlem
ReNus avatar
Vägrar låta även denna tråd dö bara för att Admin och hans glada gäng inte orkar se sin välklädda Dressman-illusion förstöras.

Kom igen, Mode/Stil!

PRONTO!

.
Citera
2004-11-09, 23:17
Medlem
hagge3s avatar
Jepp.
Dåligt av admin att bara ignorera trots att han ser att många vill ha detta forum.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in