Citat:
Ursprungligen postat av
DenLede
Finns det någon i det här forumet som är psyksjuk är ju det du.
Alla de här långa textmassorna du skriver. Du kan ju inte må bra.
Läser man dina tankar i skrift förstår man ju att man har med en psykiskt nedsatt människa att göra.
Det är ju inte så att du hjälper det ateistiska synsättet.
Tycker ju synd om dig.Därför jag svarar på dina inlägg.
Du är inte bara avundsjuk utan också dum i huvudet. Erbarmeligt IQ-värde, som du skyler över med falska anklagelser. Men idioter har ju låga anspråk... så var det.
Ta du och gå ut i solen med dig, skaffa dig vitaminer åt hjärnan hos doktorn, så du slipper dra ständigt snedseglande växlar. Elelr fortsätt göra bort dig. dina apskalle-kommentarer står ju ändå i neon och lyser med IQ-befriande ansatser.
Det du skreev som jag besvarade, var om något indikation på psykiskt störd verklighetsuppfattning.
Du är en trams, utan tillräckligt konstruktiv ammunition - skyll på dina gener och dåliga nerver lilleman.
Ateism, är ingen tro.. ateister är inte djuriska, ateister står utan gudstro javisst, därmed inte djuriska.
Däremot är du präktigt skadad av ditt eget leverne, och nu tvångstillknuten något religiöst koncept. Lev med det, annars skulle väl DU gå på gatan, om du inte redan gör det, och ibland får tillgång till att låna dator el något, som om jag bryr mig.
Ämnet är ateism, ateism relaterar til teism.. medan teismen kommer med föreställningar om verklighetens beskaffenhet, som visat sig vara djupt livsodugliga. Därför ser vi inte längre teokratier i världen, som förr.
enögde dumskalle där (du skulle ha låtit bli alla fyllor "när du var atiest, och låtit pullerburkarna vara" , det har fått tig till att anamma en mkt udda livssyn, som du inte ens förstår själv
dumskalle
du kan ta jobb på någon cirkus och apa runt där.