• 1
  • 2
2011-06-09, 01:39
Medlem
Mr Coffees avatar
Ok, det här är väl sinnessjukt gjort?

http://bit.ly/iimsw8

Hur fan resonerar vissa fanskap? Man kan ju döda en helt okänd person.
Citera
2011-06-09, 01:41
Medlem
Bookes avatar
Jävlar vad sjukt gjort!
Skulle vara kul att veta vem som gjorde det!

Lär ju stå mkt om detta på Aftonhoran om några timmar...
Citera
2011-06-09, 01:47
Medlem
Riktigt obehagligt, tänkte faktiskt på ett liknande scenario när jag cyklade hem nu häromdagen. Hur illa det kunnat sluta om man kommer i full fart på cykel och någon spänt åt ett snöre mellan två träd som man helt ovetande bara cyklar emellan.

Bruten näsa, tycker synd om snubben. För övrigt känns detta som hämtat ur en film jag såg i vintras, har säkert förekommit liknande scener i flera filmer/serier.
Citera
2011-06-09, 01:55
Medlem
Unikos avatar
Fy fan alltså. Känner en snubbe vars storebror var ute och åkte moped och fick halsen förstörd av en fiskelina. Snubben har numera halsen täckt av rör.
Citera
2011-06-09, 02:53
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Riktigt sjuka idioter, när man inte tänker ett steg längre.

Man har ju hört om folk som spänner upp ståltråd vid parkeringar för att skrapa upp bilar osv, men där är det låg hastighet, det är ungefär som att kasta stenar från broar osv, detta är fan i mig sjukt, lätt att det blir en dödsolycka, och väldigt svårt att få tag på den som gör det
Citera
2011-06-09, 04:47
Medlem
Ajajaj!!! Förstå helt ovetande komma och cykla full fart, sen blir det tvärstopp och man har ett smalt blåmärke över kroppen + andra skador
Citera
2011-06-09, 05:36
Medlem
Mr Coffees avatar
Nu står det i VLT: http://vlt.se/nyheter/sala/1.1235471...efter-sabotage

Inget nytt men kommentarer lär droppa in.

Stegling är ett lämpligt straff för sådant här sjukt beteende. Våldsbrott är ju alltid fel men det är mer förståeligt när någon ger sig på någon annan av en eller annan anledning. Att ev förstöra livet för okända är ju cpskadat, i klass med pyromani. Hoppas att aset avlider i en smärtsam död.
Citera
2011-06-09, 06:01
Bannlyst
Ajdå. Detta verkar vara en trend/fluga. Två gånger på kort tid har någon spänt upp en vajer över en cykelbana i staden mina föräldrar bor. Men ingen skadad lykliktvis. Är ju livsfarligt! Undrar vad det är för folk som gör såhär?
Citera
2011-06-09, 06:32
Medlem
Kaptenknoges avatar
Detta bus gjorde jag och några polare när vi var små, dock spände vi linan (blå nylonlina) 20 cm från marken. 99.9% såg den och gick över. Men ett fyllo som kallades "peddo janne" snavade och ramla. Han började gråta och vi sprang rädda och skrattandes som små flickor därifrån..
Citera
2011-06-09, 06:32
Medlem
Sliskes avatar
Fiskelina hade varit värre. Knappt synlig samt att den hade nog skurit genom halsen.
Citera
2011-06-09, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sliske
Fiskelina hade varit värre. Knappt synlig samt att den hade nog skurit genom halsen.

Just det hände i min hemort, var för ett par år sedan. En fiskelina uppspänd rakt över en cykelbana. Den hann dock upptäckas och plockas ner innan någon kom till skada.
Citera
2011-06-09, 06:53
Medlem
cannaBes avatar
Undrar om gärningsmannen kände sig nöjd när han såg att offret måste åka till sjukhus. Antingen fick han stånd, eller så var det några fjortisar som ångrar sig väldigt mycket och är jätterädda just nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in