• 1
  • 2
2011-06-09, 01:20
Medlem
dizastahs avatar
För typ 1 eller 2 veckorsen så va jag på lokalfest med en polare.. En tjej som jag inte träffat på ett tag smsade mig och frågade om jag va där.. Ja sa ja, sen kom hon och vi snackade typ. Sen efter festen så drog jag hem till henne och knullade henne utan kondom..

Jag tror hon är mycket med killar och knullar hit och dit.. vettefan! Men jag känner henne rätt bra, men ändå inte riktigt bra.
Det började för 2 dagarsen att de började klia längst ut på förhuden och nu har de börjat klia i urinröret som det känns iallafall.. När jag trycker på kuken så kliar det.. Men de försvinner ibland. Det killas lite när jag pissar med om jag ska tillägga det!

kan det vara det? Ska dra och kolla mig imorgon.

tack för snabba svar!
Citera
2011-06-09, 01:27
Medlem
JeffDaviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dizastah
För typ 1 eller 2 veckorsen så va jag på lokalfest med en polare.. En tjej som jag inte träffat på ett tag smsade mig och frågade om jag va där.. Ja sa ja, sen kom hon och vi snackade typ. Sen efter festen så drog jag hem till henne och knullade henne utan kondom..

Jag tror hon är mycket med killar och knullar hit och dit.. vettefan! Men jag känner henne rätt bra, men ändå inte riktigt bra.
Det började för 2 dagarsen att de började klia längst ut på förhuden och nu har de börjat klia i urinröret som det känns iallafall.. När jag trycker på kuken så kliar det.. Men de försvinner ibland. Det killas lite när jag pissar med om jag ska tillägga det!

kan det vara det? Ska dra och kolla mig imorgon.

tack för snabba svar!

När ja hade klamme gjorde det ont som fan när ja pissa. Men vafan, bra att du kollar dig. Tror du får bättre svar av kukdoktorn än här på FB.

Lycka till!
Citera
2011-06-09, 01:30
Medlem
Vad man läst om klamydia så kan det mycket väl vara det. Tycker det är bra att du kollar dig, alltid bra om man är osäker. Ändå om det visar sig att du inte har något så är det skönt för psyket att ha det bekräftat.
Citera
2011-06-09, 01:53
Medlem
Klamydia brukar svida mer än klia dock... Men ring till vårdcentralen och be att få testa dig. Svårare än så är det inte.
Citera
2011-06-09, 10:14
Medlem
På morgonen innan morgonkissen, kan du klämma ut någon vätska ur televinken? Typ tryck vid roten på undersidan och dra uppåt (som när man trycker ur de sista dropparna efter ett ligg).

Om det kommer en liten kärleksdroppe så har du någon infektion, kan mycket väl vara klamydia i så fall.

Klamydia är det roligaste som kan hända, det är lättbotat och dessutom får du en god chans att ge igen på folk du inte gillar genom att uppge deras personnummer och som ett brev på posten kommer ett brev på posten till dem att de ska inställa sig för provtagning - ha ha!
Senast redigerad av _Användarnamn 2011-06-09 kl. 10:16.
Citera
2011-06-09, 10:46
Medlem
Indos avatar
Vad jag har hört så märker man inte av klamydia
Citera
2011-06-09, 12:07
Medlem
peffe22s avatar
Mina erfarenheter av klamydia är att det kliar mer än det svider/gör ont.
Ända gångerna det sved var efter man kommit och behövde pissa.
Citera
2011-06-09, 15:02
Medlem
dizastahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Användarnamn
På morgonen innan morgonkissen, kan du klämma ut någon vätska ur televinken? Typ tryck vid roten på undersidan och dra uppåt (som när man trycker ur de sista dropparna efter ett ligg).

Om det kommer en liten kärleksdroppe så har du någon infektion, kan mycket väl vara klamydia i så fall.

Klamydia är det roligaste som kan hända, det är lättbotat och dessutom får du en god chans att ge igen på folk du inte gillar genom att uppge deras personnummer och som ett brev på posten kommer ett brev på posten till dem att de ska inställa sig för provtagning - ha ha!

Hahaha, fyfan va roligt men ja ska antingen dit idag eller imon får se vad jag orkar

tack till alla skriver jag i detta inlägg
Citera
2011-06-09, 16:46
Medlem
dizastahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Användarnamn

Shit måste berätta att när jag klämmer så som du sa så kommer de ut vätska :S skiiit, jag måste fan ha de :OO
Citera
2011-06-09, 16:54
Medlem
Citat:
Shit måste berätta att när jag klämmer så som du sa så kommer de ut vätska :S skiiit, jag måste fan ha de :OO

Shitshitshit! Klamydia! Run and hide. :OOOOOOOOOOO

Detta kanske har lärt dig att använda skallen innan du använder kuken?
Tyvärr dör du inte av klamydia, antibiotika fixar biffen.
Citera
2011-06-09, 17:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Indo
Vad jag har hört så märker man inte av klamydia

Då har du hört fel. Har själv haft det två gånger, och tro mig - man märker av det. Det är inte så att man ligger och kvider i smärtor, men nog fan svider det när man pinkar och ollonet blir "rinnigt" (den är ju snuvig, liksom).
Citera
2011-06-09, 23:05
Medlem
Citat:

Kläm-testet görs bäst på morgonen då det inte är en massa kiss i pipan.

Lycka till!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in