2015-05-19, 16:04
Medlem
BrorGertruds avatar
Bara jag som uppskattade gårdagens avsnitt? Tycker de gör sig bäst på det lite oplanerade viset och inte ha allt uppstyrt till 100%.

Fredrik kan dock ha en tendens till att dra på ganska fort, troligen hans ADHD som är problemet.
Citera
2015-05-19, 21:42
Medlem
KallaMigGrefvens avatar
Vad har hänt med Filip Hammar? Han har ju blivit ett riktigt pillervrak vad det verkar. Han kommer ju bryta ihop när som helst. Det är väl i princip det ända intressanta med kommande säsong av BB. Jag vill se han springa ur studion skrikandes.
Citera
2015-05-19, 22:10
Medlem
Uncle Dukes avatar
Haha, den här berusade TV4-reportern som försöker sammanfatta Mad Max handling är det roligaste jag sett på länge. Mer superi i TV för fan!
Citera
2015-05-19, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Feinflux
Oerhört förvirrat resonemang av Filip, angående A-lagare osv. För att använda ett av deras uttryck, vad är kontexten?

Hela programmet osar bottenrekord och jag blir inte förvånad om kanal 5 har krismöte redan ikväll och lägger ned fanskapet.
Jävligt märkligt. Båda har ju gjort klassiska "white flights" och flytt till helvita etniskt rensade områden. Båda älskar att vurma för mångkultur och somalier men skulle aldrig drömma om att bosätta sig i ett sådant område.
Citera
2015-05-19, 22:26
Medlem
Admiral Krags avatar
Flashback gillar Pascaluder

Väldigt förutsägbart att ta in två kvinnor för att pladdra i munnen om skitungar
Senast redigerad av Admiral Krag 2015-05-19 kl. 22:30.
Citera
2015-05-19, 22:36
Medlem
Gullinkambes avatar
Sinnessjukt att köra det här Pascalidou-tramset i en evighet. Tråkigare och dummare människa kan ju inte finnas. För övrigt var ju CKs skämt guld, men idiot-Pascalidou bjuder på en efterbliven analys så klart.
Citera
2015-05-19, 22:36
Medlem
Iqaross avatar
Skräll att Pascalido skapar dryg stämmning.

Bra andra halva! Dålig komiker.
Senast redigerad av Iqaros 2015-05-19 kl. 23:02.
Citera
2015-05-20, 00:17
Medlem
Trekvartsbyxas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gullinkambe
Sinnessjukt att köra det här Pascalidou-tramset i en evighet. Tråkigare och dummare människa kan ju inte finnas. För övrigt var ju CKs skämt guld, men idiot-Pascalidou bjuder på en efterbliven analys så klart.
Vafan ska de bara sitta och hålla med varandra hela tiden? Visst är hon en idiot och bara för att hennes resonemang sög röv så betyder det inte nödvändigtvis att det var ett dåligt inslag i programmet.
Citera
2015-05-20, 03:17
Medlem
BlackMetals avatar
Filip känns riktigt fumlig nu. Fredrik som bär programmet. Men jag tycker ändå det har varit helt okej än så länge.

För övrigt sorgligt med hon som hade problem med ett såpass oskyldigt skämt. Kul skämt i vanlig ordning av CK.
Citera
2015-05-20, 03:25
Moderator
NewDeers avatar
Hur kunde de ta in den vedervärdiga Pascalidou? Eftersom det är F&F så gissar jag på för att alla ska få se vilken idiot hon är - annars blir jag besviken på dem.
Citera
2015-05-20, 10:27
Medlem
Känns som programmet har gått ner sig rejält sen förra säsongen. Verkar ha mycket mindre budget. Saknar gamla introt och husbandet, vinjetterna var ju mycket bättre med ett husband.
Citera
2015-05-20, 13:43
Medlem
Strychnos avatar
OT raderat och ett gäng varningar utdelade.

Håll er till topic, att fråga om vart man kan se/ladda ner programmen ifråga är INTE tillåtet!

//MODERATOR
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in