Vad har hänt med Filip Hammar? Han har ju blivit ett riktigt pillervrak vad det verkar. Han kommer ju bryta ihop när som helst. Det är väl i princip det ända intressanta med kommande säsong av BB. Jag vill se han springa ur studion skrikandes.
Oerhört förvirrat resonemang av Filip, angående A-lagare osv. För att använda ett av deras uttryck, vad är kontexten?
Hela programmet osar bottenrekord och jag blir inte förvånad om kanal 5 har krismöte redan ikväll och lägger ned fanskapet.
Jävligt märkligt. Båda har ju gjort klassiska "white flights" och flytt till helvita etniskt rensade områden. Båda älskar att vurma för mångkultur och somalier men skulle aldrig drömma om att bosätta sig i ett sådant område.
Sinnessjukt att köra det här Pascalidou-tramset i en evighet. Tråkigare och dummare människa kan ju inte finnas. För övrigt var ju CKs skämt guld, men idiot-Pascalidou bjuder på en efterbliven analys så klart.
Sinnessjukt att köra det här Pascalidou-tramset i en evighet. Tråkigare och dummare människa kan ju inte finnas. För övrigt var ju CKs skämt guld, men idiot-Pascalidou bjuder på en efterbliven analys så klart.
Vafan ska de bara sitta och hålla med varandra hela tiden? Visst är hon en idiot och bara för att hennes resonemang sög röv så betyder det inte nödvändigtvis att det var ett dåligt inslag i programmet.
Hur kunde de ta in den vedervärdiga Pascalidou? Eftersom det är F&F så gissar jag på för att alla ska få se vilken idiot hon är - annars blir jag besviken på dem.
Känns som programmet har gått ner sig rejält sen förra säsongen. Verkar ha mycket mindre budget. Saknar gamla introt och husbandet, vinjetterna var ju mycket bättre med ett husband.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!