2011-08-23, 15:09
Medlem
Jag är verkligen ett jättestort fan av Filip och Fredrik, men jag stängde ändå av efter kanske 15 minuter, varför göra ett sånt här program?

100 höjdare, High Chaparall, Grattis världen är såna program dem ska göra. Filip och Fredrik passar så jäkla mycket bättre att vara ute i världen och träffa folk, inte sitta i en studio.
Citera
2011-08-23, 15:19
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manhattan
Tittarsiffror: 260 000. Är det bra eller dåligt?

Tinas matprogram som gick nu i somras hade runt 300.000 tittare och det minns jag att producenterna tyckte var katastrofalt dåligt. Nu kanske man inte kan räkna på samma sätt med Breaking News, eftersom det är ett program som går 4 dagar i veckan, men 260.000 måste nog ändå ses som ett bottennapp.
Citera
2011-08-23, 15:24
Bannlyst
Gillar det här skarpt! bra program
Citera
2011-08-23, 18:40
Medlem
-Mystics avatar
Jag tyckte det var väldigt tråkigt, jag såg dock bara 15 min innan jag stängde av skiten. Som någon annan sa: Klipp dig för i helvete Filip! Hans hår ser förjävligt ut.
Citera
2011-08-23, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coolcitte
Tinas matprogram som gick nu i somras hade runt 300.000 tittare och det minns jag att producenterna tyckte var katastrofalt dåligt. Nu kanske man inte kan räkna på samma sätt med Breaking News, eftersom det är ett program som går 4 dagar i veckan, men 260.000 måste nog ändå ses som ett bottennapp.

260.000 tittare kanske verkar futtigt. Men Kanal 5 kan ändå vara nöjda med att man lyckas träffa den konsumtionsinriktade målgruppen 24-39-åringar. Där har man högsta ratingen under 22-slotten igår. Samma grupp är dock väldigt lättrörliga - och risken är att programmet förlorat majoriteten av sina tittare redan efter någon vecka.
Citera
2011-08-23, 18:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SpaaderKnekt
Säga vad man vill om FF men jävlar va jobbigt det är när dem avbryter gästerna hela tiden. Låt dem prata till punkt för i helvete.
Håller med, tyckte de var kul i början men nu är de bara klubben för inbördes beundran.
Citera
2011-08-23, 19:20
Medlem
Verkar som man var ensam om att tycka att Filips nya frilla var bättre än tidigare, tyckte han såg yngre ut med den nya
Citera
2011-08-23, 19:30
Medlem
Bulten81s avatar
Fy FAN av dåligt det var. Varje program blir sämre och sämre som dom gör. Tacka vet jag Grattis världen och high chaparall. Tvi!

Filip har verkligen fått attitydproblem sedan han flyttade till USA, avbryter folk hela tiden och pratar om sig själv.
Citera
2011-08-23, 19:38
Medlem
Tycker ett nyhetsprogram inte är rätt forum för filip och fredrik, de funkar inte å bara sätta upp kameran å tutta å köra som de gör i sina andra program. Grymt irriterande att de snackar i mun på varandra hela tiden

Kanske kan ta sig om några veckor men vetefan om ja orkar titta så länge
Citera
2011-08-23, 19:53
Medlem
Tyckte att deras tidigare program var ruskigt bra, härlig känsla rakt igenom och även intressanta och humoristiska inslag. Program som 100 höjdare (när de åkte runt och träffade intressant folk iaf), High Chaparall och Grattis Världen var enligt min mening riktigt bra.

Nuförtiden tycker jag de har tappat det nästan helt och hållet, inte alls samma personliga känsla av programmet. Bara segt och tråkigt rent ut sagt. Blir att kolla in några gamla avsnitt ur Grattis Världen för lite kvalitetsunderhållning.
Citera
2011-08-23, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MbNa
Tyckte att deras tidigare program var ruskigt bra, härlig känsla rakt igenom och även intressanta och humoristiska inslag. Program som 100 höjdare (när de åkte runt och träffade intressant folk iaf), High Chaparall och Grattis Världen var enligt min mening riktigt bra.

Nuförtiden tycker jag de har tappat det nästan helt och hållet, inte alls samma personliga känsla av programmet. Bara segt och tråkigt rent ut sagt. Blir att kolla in några gamla avsnitt ur Grattis Världen för lite kvalitetsunderhållning.

Jag tror deras fascination för USA gör att de inte riktigt är sig själva längre.
Lite som Asher Roth efter sin hit I Love College.
Citera
2011-08-23, 20:30
Medlem
Meloveyoulongtimes avatar
Grattis världen är deras bästa programserie, det här är skit. Faktum är att Filip och Fredrik bara har gjort skitprogram de senaste 3-4 åren. De är inte så speciellt roliga längre och Filip har blivit så infernaliskt osympatisk och dryg. Den ödmjukhet som de gick in med i de tidigare projekten är sedan länge borta, det är därför alla deras nya satsningar resulterar i den här totala värdelösheten.
Senast redigerad av Meloveyoulongtime 2011-08-23 kl. 20:35.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in