• 1
  • 2
2011-06-08, 13:46
Medlem
Knarkboxs avatar
Ja, varför röker varenda jävel de här ciggen? Godast är de inte och billiga är de inte.
Kan någon ge mig svar på varför?
Citera
2011-06-08, 13:47
Medlem
Har för mig att de inte är så starka. Lika så som att de flesta snusar white nuförtiden
Citera
2011-06-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AssViolator
Har för mig att de inte är så starka. Lika så som att de flesta snusar white nuförtiden

White innehåller inte mindre nikotin. Antar att folk gillar smaken av Gold eller för att det är mindre nikotinmängd.
Citera
2011-06-08, 13:54
Medlem
Vilka cigg ska man ha då? Vilka är bäst att mecka med? Finns det någon tråd om detta?
peace
Citera
2011-06-08, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emperisk
White innehåller inte mindre nikotin. Antar att folk gillar smaken av Gold eller för att det är mindre nikotinmängd.

Jag menade inte att det var att white hade mindre nikotinsmängd utan mer att smaken av white är annorlunda, lite mildare imo och därför snusar fler det.
Citera
2011-06-08, 14:08
Medlem
snedtrippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuhn
Vilka cigg ska man ha då? Vilka är bäst att mecka med? Finns det någon tråd om detta?
peace

Om du vill slippa nikotinet så har Blend ett rosa paket där det är 0.02-0.04 nikotin i tror jag. Riktigt bra meckcigg om man vill slippa nikotin och tjafs.
Citera
2011-06-08, 14:20
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkbox
Ja, varför röker varenda jävel de här ciggen? Godast är de inte och billiga är de inte.

Folk tycker olika helt enkelt.
Citera
2011-06-08, 14:51
Medlem
Fightern90s avatar
Vad jag vet så är LM röd och LM blå poppulärare nu för tiden, men förut var det bara marlboro som var poppulärast, vet inte om det är så men när ja sitter i kassan så brukar folk mest köpa LM nu för tiden
Citera
2011-06-08, 16:03
Medlem
Rakiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fightern90
Vad jag vet så är LM röd och LM blå poppulärare nu för tiden, men förut var det bara marlboro som var poppulärast, vet inte om det är så men när ja sitter i kassan så brukar folk mest köpa LM nu för tiden

Har också märkt det, blåa LM har blivit en slags kompensation för just Marlboro Gold hos många.
Citera
2011-06-08, 21:46
Medlem
Ko.i.kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emperisk

white rinner och smakar mindre(/ingenting)

ont: för att dom gillar andra smaker än dig. annars hade det funnits max två märken på marknaden, ett billigt och ett dyrare/godare
Citera
2011-06-09, 08:17
Medlem
KristnasSamForbunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knarkbox
Light/Gold ciggaretter innehåller mindre nikotin vilket gör att det är lite lättare att tex sluta använda tobaksprodukter och så eller för de som bara feströker. Sedan har det ju lite mindre tjära och Kolmonoxid.
Citera
2011-06-09, 23:12
Medlem
Strungs avatar
Har märkt att det är många blattar som röker Marlboro gold/lights
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto