• 1
  • 2
2011-06-08, 11:29
Medlem
DanteAlighieris avatar
Om man skulle bege sig till Hollywood med enda syfte att ligga, vem ska man rikta in sig på? Motivera och elaborera gärna kring de ni tror är bra.

För att kunna svara på frågan måste man nästan definiera Hollywood-kändis, och detta är alltså en kändis som är vida känd i övriga världen. Det funkar alltså med avdankade a-kändisar.

Det måste nästan vara lättast att få omkull någon riktigt fet. Kirstie Alley kan väl inte vara så kräsen när hon ser ut som hon gör?

Har ni några bra förslag?
Citera
2011-06-08, 11:39
Medlem
Om man ser bra ut och har ett namn, så tror jag Cameron Diaz skulle va ett enkelt byte. Hon verkar ju fått i sig all den kändiskuk man kan få.
Citera
2011-06-08, 11:40
Medlem
Huntards avatar
Menar du både manliga och kvinnliga kändisar?

Hur som helst så tror jag att Lindsay Lohan är riktigt lätt att ligga med. Kan nog inte vara särskilt svårt att få med sig henne hem till sitt hotellrum då jag misstänker att hon är en riktigt jävla slampig slyna som bara trånar efter kuk.
Citera
2011-06-08, 12:15
Medlem
CDPs avatar
några utav hollywoods skönheter måste vara sexmissbrukare. jag skulle tippa på nån av dem.
Citera
2011-06-08, 12:38
Medlem
Wertyms avatar
Kanske inte lättaste, men värd ett försök: Miley Cyrus.
Citera
2011-06-08, 12:39
Medlem
Wajis avatar
Charlie Sheen..

Motivering behövs knappast
Citera
2011-06-08, 12:57
Medlem
xallos avatar
Det intressantaste med frågeställningen är att du utgår ifrån att det skulle skilja sig från människor som inte är kända.
Citera
2011-06-08, 13:07
Medlem
DanteAlighieris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Det intressantaste med frågeställningen är att du utgår ifrån att det skulle skilja sig från människor som inte är kända.

Det skiljer ju. Du kan ju till exempel inte lika lätt kontakta Britney Spears som du kan med Emma Svensson från Umeå.
Citera
2011-06-08, 13:09
Medlem
xallos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DanteAlighieri
Det skiljer ju. Du kan ju till exempel inte lika lätt kontakta Britney Spears som du kan med Emma Svensson från Umeå.

Då skiljer det sig ju i hur du kontaktar dem, inte i hur du får dem i säng. Kvinnor är kvinnor, gör rätt så spelar det ingen roll vad hon har i sitt CV.
Citera
2011-06-08, 13:09
Medlem
Lurkings avatar
Snooki?
Citera
2011-06-08, 13:20
Medlem
Huntards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lurking
Snooki?

Nu vet jag inte om Snooki riktigt klassas som en hollywoodkändis lr en a-kändis men nog tror jag att det är lätt att doppa kuken i henne allt (vem som nu skulle kunna tänkas vilja det). Även J-woww från jersey shore lär vara lättfotad då hon ser ut att vara född till att ligga runt.
Citera
2011-06-08, 14:05
Medlem
Psyko Dads avatar
Det gick väl ngn serie om sexmissbrukande kändisar har jag för mig, så det är väl bara att sikta in sig på ngn av dem. Easy easy.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in