Citat:
Ursprungligen postat av InfidelKafir
Genom brevinkast var det väl?
Edit: Från GP
OT Från GP: Är det en ren lögn eller? Då det har beskrivits som ett av det värre här av några..
Jag tycker att det är ett lugnt område. Har nästan aldrig märkt av att det har varit massa bråk eller något här. Finns säkert en jävla massa skumma människor som driver omkring, men inget man märker av.
Citat:
Ursprungligen postat av platyzma
Nyanländ och bergsjön, känns som det inte kommer flöda av info tyvärr. Men någon i området kanske fått veta mer?
Fick höra någonting väldigt intressant ikväll. Det hade börjat brinna i vårt soprum, så när mina grannar stod utanför och samtalade så var det en kvinna som bor över mig som sprang runt och snackade sinsemellan med grannarna. Hon påstod att en kvinna i samma uppgång som den mördade mannen, eller i uppgången jämte (hörde inte riktigt) hade vaknat av att någon hade stängt igen hennes dörr mitt i natten. När de hade sökt igenom den mördade mannens lägenhet, så hade de hittat en lapp som tillhört kvinnan. Om kvinnan och den mördade mannen har någon koppling, mer än att vara grannar, uppfattade jag aldrig. Låter väldigt luddigt nu, då jag inte riktigt hörde vad min granne sa, men jag ska försöka få historien återberättad igen.