Citat:
Ursprungligen postat av
storstruten
Det var Strip. Kommer inte ihåg vad de ville ha för FUE men det var för mycket för min plånbok tyckte jag... Ärret är dock inget som stör mig, det syns inte även om jag har ganska kort hår, det ska vara om man i framtiden väljer att raka av allt...
Kolla
priser här
Jag tycker att priserna var väldigt dyra och jag skulle aldrig vilja göra en stripp metod.
Jag har själv gjort hårtransplantation genom Istanbul Hair Clinic som är ett svenskt företag som tar patienter till Istanbul som följer med till Istanbul och hjälper till med tolkningar och transporter inom Istanbul.
De utför endast FUE metoden och deras priser för maximal antal hårsäckar ca 40.000kr och då är även dessa inklusive priset, direkt flyg, 3 nätter på hotell, PRP behandling, transporterna inom Istanbul och läkemedel för eftervård.
Jag har själv varit hos de och jag är nöjd, jag tackar Firaz Anik(svensk tolk) som var med och hjälpte när jag behövde honom.
Jag rekommenderar de starkt. Jag säger inte att där storstruten har varit är dålig, det kan jag inte säga för att jag inte har varit där men om ni väljer där så tycker jag att ni skall välja FUE metoden. Jag lovar er om ni utför stripp metoden så kommer ni längre fram bara tänka på om hur ni skall bli av med ärret och ni kommer även att vilja lägga ut pengar för att få bort ärret. Gör ni hårtransplantation så är det FUE som gäller annars så tycker jag att ni avvaktar med hårtransplantation.
Här är adressen till Istanbul Hair Clinic´s priser
http://www.istanbulhairclinic.se/priser