Citat:

Jo det är skit, själv har jag löst det genom att ha en säng med justerbar huvudände så jag ligger inte bara bekvämt utan kan variera lite med kuddar o så där vilket får det att funka.Min kropp är sliten pga arbete, nacke och axlar är känsliga och armsmärtor vid monotona rörelser, det gör ont i lederna så bara efter nån timme måste jag pausa och göra nåt annat och spelar jag vidare så blir det som kramp, helt värdelöst. Saknar tiden då jag började spela och sen inte tittade på klockan utan bara spelade tills jag var trött.

Citat:

Tråkigt bara att skaparna inte fick den tid som behövdes för fc1, sista banan är ett happslafs :/ en kul grej med fc1 är att man kan modda spelet, bla modifierade jag vapen så dom blev mycket dödligare något även fienden fick tillgång till, krypa lite snabbare, bilar som kunde köras på havets botten 
Håller med dig till 100 %! Jag tror jag lirade Far Cry 1 för första gången 2004-2005 kanske någon gång där. Tyckte inte bara grafiken var fenomenal utan även handlingen, integrationen med den andra karaktären (han som kontaktade mig via telefonen och försökte vägleda mig men han som visade sig vara ond, iaf så som jag minns det som). Tyckte också handlingen to en cool vändning när det visade sig att de höll på med mutantexperiment och skapade monster som var riktigt svåra att döda. 

Citat:

Du har missat det bästa fc-spelet...blood dragon 

Dock så tror jag aldrig att jag lyckades varva spelet, inte heller Far Cry 2. De Far Cry som jag klarat har varit Far Cry 3, Far Cry 4, Far Cry 5 samt Primal Far Cry - alltså när man lever på stenåldern. Det spelet fick mycket kritik men jag tyckte det var riktigt coolt också. 

till och med bättre än första halvan av fc3.
 till och med bättre än första halvan av fc3.