2025-05-01, 23:44
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanastra
Min kropp r sliten pga arbete, nacke och axlar r knsliga och armsmrtor vid monotona rrelser, det gr ont i lederna s bara efter nn timme mste jag pausa och gra nt annat och spelar jag vidare s blir det som kramp, helt vrdelst. Saknar tiden d jag brjade spela och sen inte tittade p klockan utan bara spelade tills jag var trtt.
Jo det r skit, sjlv har jag lst det genom att ha en sng med justerbar huvudnde s jag ligger inte bara bekvmt utan kan variera lite med kuddar o s dr vilket fr det att funka.

Citat:
Ursprungligen postat av Funderaren85
Hller med dig till 100 %! Jag tror jag lirade Far Cry 1 fr frsta gngen 2004-2005 kanske ngon gng dr. Tyckte inte bara grafiken var fenomenal utan ven handlingen, integrationen med den andra karaktren (han som kontaktade mig via telefonen och frskte vgleda mig men han som visade sig vara ond, iaf s som jag minns det som). Tyckte ocks handlingen to en cool vndning nr det visade sig att de hll p med mutantexperiment och skapade monster som var riktigt svra att dda.
Trkigt bara att skaparna inte fick den tid som behvdes fr fc1, sista banan r ett happslafs :/ en kul grej med fc1 r att man kan modda spelet, bla modifierade jag vapen s dom blev mycket ddligare ngot ven fienden fick tillgng till, krypa lite snabbare, bilar som kunde kras p havets botten

Citat:
Dock s tror jag aldrig att jag lyckades varva spelet, inte heller Far Cry 2. De Far Cry som jag klarat har varit Far Cry 3, Far Cry 4, Far Cry 5 samt Primal Far Cry - allts nr man lever p stenldern. Det spelet fick mycket kritik men jag tyckte det var riktigt coolt ocks.
Du har missat det bsta fc-spelet...blood dragon till och med bttre n frsta halvan av fc3.
Citera
2025-05-02, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Jo det r skit, sjlv har jag lst det genom att ha en sng med justerbar huvudnde s jag ligger inte bara bekvmt utan kan variera lite med kuddar o s dr vilket fr det att funka.

Trkigt bara att skaparna inte fick den tid som behvdes fr fc1, sista banan r ett happslafs :/ en kul grej med fc1 r att man kan modda spelet, bla modifierade jag vapen s dom blev mycket ddligare ngot ven fienden fick tillgng till, krypa lite snabbare, bilar som kunde kras p havets botten

Du har missat det bsta fc-spelet...blood dragon till och med bttre n frsta halvan av fc3.

Wow! Moddar till Far Cry 1 har jag helt missat. Kan man fortfarande tanka ned dessa moddar? Vilken sida anvnde du dig av fr att hitta moddarna till Far Cry 1?
Citera
2025-05-02, 12:49
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funderaren85
Wow! Moddar till Far Cry 1 har jag helt missat. Kan man fortfarande tanka ned dessa moddar? Vilken sida anvnde du dig av fr att hitta moddarna till Far Cry 1?
fanns bara ett par f inget jag pysslade med, jag packade upp spelfilerna istllet s jag fick lua-filer att redigera fr att ndra bla ammo, rof, hur djupt vatten fordonen kunde kras i, hur gubben rr sig etc.

Ps, en fiende med P90 som skjuter 6000 skott i sekunden r inget du vill mta i en mrk grnd
Citera
2025-05-03, 10:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
fanns bara ett par f inget jag pysslade med, jag packade upp spelfilerna istllet s jag fick lua-filer att redigera fr att ndra bla ammo, rof, hur djupt vatten fordonen kunde kras i, hur gubben rr sig etc.

Ps, en fiende med P90 som skjuter 6000 skott i sekunden r inget du vill mta i en mrk grnd

Haha! Nej, du - jag kan tnka mig det. =P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in