• 1
  • 2
2011-06-06, 23:58
Bannlyst
Var i tyskland p Paschaa i kln och kan sga att det var en av mina bsta knull-upplevelser! Jag gick in till thai-avdelningen och valde ut en! Sedan smllde jag p henne i skert en timma innan konditionen sa stopp! D sprutade jag ver henne! Innan jag gick ut smacka jag till skjrten p henne och hon fick tvtta rent mig eftersom jag skulle trffa min flickvn p kvllen ! Hrligt!
Senast redigerad av blockethandlarn 2011-06-07 kl. 00:07.
Citera
2011-06-07, 00:01
Medlem
Wertyms avatar
Jaha, ok. Det kostade?
Citera
2011-06-07, 00:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Wertym
Jaha, ok. Det kostade?

Ca 600kr i intrde. Kom inte ihg vad thaien kostade men det var vldigt prisvrt!
Citera
2011-06-07, 00:08
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blockethandlarn
Var i tyskland p Paschaa i kln och kan sga att det var en av mina bsta knull-upplevelser! Jag gick in till thai-avdelningen och valde ut en! Sedan smllde jag p henne i sker en timma innan konditionen sa stopp! D sprutade jag ver henne! Innan jag gick ut smacka jag till skjrten p henne och hon fick tvtta rent mig eftersom jag skulle trffa min flickvn p kvllen ! Hrligt!

Om du ska tillmtas ngon som helst trovrdighet och respekt s tycker jag du kan ge en mer detaljerad beskrivning av Pascha. Det hr var enligt min mening ett ganska knapert frsk till recension. Fyll grna p... Skippa grna den frnedrande tonen ocks...

Sexarbetare r mnniskor och om du inte visar att du frstr det kommer tminstone jag att avfrda dig som ett troll. Det finns en del som vill svartmla verksamheten p.g.a. politiska/ideologiska skl. Visa att du inte tillhr dem.
Senast redigerad av WordWarrior 2011-06-07 kl. 00:13.
Citera
2011-06-07, 00:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Om du ska tillmtas ngon som helst trovrdighet och respekt s tycker jag du kan ge en mer detaljerad beskrivning av Pascha. Det hr var enligt min mening ett ganska knapert frsk till recension. Fyll grna p... Skippa grna den frnedrande tonen ocks...

Sexarbetare r mnniskor och om du inte visar att du frstr det kommer tminstone jag att avfrda dig som ett troll. Det finns en del som vill svartmla verksamheten p.g.a. politiska/ideologiska skl. Visa att du inte tillhr dem.

Absolut inte!! Frnedringen eller vad du vill kalla det ingr i ett slags spel mellan mig och sexarbetaren!! Det r ngot jag inte kan gra med min flickvn drfr gr jag det med en sexarbetare, det har inget att gra med att jag ser ner p henne. Absolut inte!
Citera
2011-06-07, 00:43
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:

Absolut inte!! Frnedringen eller vad du vill kalla det ingr i ett slags spel mellan mig och sexarbetaren!! Det r ngot jag inte kan gra med min flickvn drfr gr jag det med en sexarbetare, det har inget att gra med att jag ser ner p henne. Absolut inte!

Ok, bra. Det framgick inte riktigt av ditt inlgg. S lnge det r en uppgrelse mellan samtyckande vuxna r det naturligtvis ok. Detta gller ven BDSM och andra kinky lekar. S lnge det inte resulterar i annan skada n lite lttare sveda... Vore dock kul att hra en mer detaljerad beskrivning av din vistelse.

http://www.pascha.de/

http://www.pascha-nightclub.de/
Senast redigerad av WordWarrior 2011-06-07 kl. 00:54.
Citera
2011-06-07, 01:02
Bannlyst
Citat:
Ok, bra. Det framgick inte riktigt av ditt inlgg. S lnge det r en uppgrelse mellan samtyckande vuxna r det naturligtvis ok. Detta gller ven BDSM och andra kinky lekar. S lnge det inte resulterar i annan skada n lite lttare sveda... Vore dock kul att hra en mer detaljerad beskrivning av din vistelse.

http://www.pascha.de/

http://www.pascha-nightclub.de/

Just nu orkar jag inte skriva en detaljerad beskrivning! Men jag kan i vilket fall sga att det var en upplevelse utver det vanliga och jag rekommenderar det verkligen!!! Tjejerna var frscha, tminstone de jag trffade p, men det finns skert ruggugglor ocks. Det var ocks vldigt prisvrt och det finns alla mjliga typer av sexarbetare frdelat p 7 vningar.
Citera
2011-06-07, 01:04
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det var ocks vldigt prisvrt och det finns alla mjliga typer av sexarbetare frdelat p 7 vningar.

Varav en vning med bara transor om jag hrt rtt?
Citera
2011-06-07, 01:08
Bannlyst
Citat:
Varav en vning med bara transor om jag hrt rtt?

Det stmmer, den undvek jag dock hahah
Citera
2011-06-07, 01:14
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Det stmmer, den undvek jag dock hahah

Europas strsta bordell. Bara detta r ju skl nog att beska den tminstone en gng.
Citera
2011-06-07, 01:22
Bannlyst
Citat:
Europas strsta bordell. Bara detta r ju skl nog att beska den tminstone en gng.

Ja!! Att bara vara dr r en upplevelse!
Citera
2011-06-07, 01:26
Medlem
Jag har varit dr och Pascha r bst som nattklubb, bordellen r skit.

Men r man inte krsen kan man skert hitta nt av vrde dr.

Ls enbragrabb77 recension om stllet, jag hller med om varenda ord.
Tror den finns i trden om kln.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in