2011-06-06, 23:55
Medlem
Helt plötsligt har min data blivit as seg,intermet e segt allting e segt, bilder på nätet bli bara sånna "går ej att visa bilden" ikoner och vissa filmklipp funkar inte,har kollat för virus med avast men det hittade inget! verkar dock endast vara när jag är ute på internet! samt att chrome tar ibland upp imor 90% av cpun så fläkten går hela tiden osv!
någon som har nått tips på vad ja kan göra?
Citera
2011-06-07, 08:05
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Operativsystem?
Citera
2011-06-07, 08:52
Medlem
sorry glömde det win 7
datan är ett år gammal och har ALDRIG strulat innan
Citera
2011-06-07, 09:51
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Det har kanske hänt något med Windowsprofilen/registret. Överväg en ominstallation som avser OS. Lägg sedan i fräscha drivrutiner. Uppdaterar Windows med hjälp av Windows Update. Om detta med segheten upplevs igen så kan det vara hårdvarufel.

Eller provar med en systemåterställning. Du finner en guide under klistertråden som då ligger under denna del.

Kanske ingen hjälp utan ett tips.
Citera
2011-06-07, 20:56
Medlem
det verkar dock bara va internet som segar ner sig, märks mest på facebook allabilder osv segar som fan och att uppdatera sidan funkar bara varannan gång,skit jobbigt då jag använder fb till allt,fritid,jobb osv
Citera
2011-06-07, 21:41
Medlem
är rätt säker på att det e fb nu! stänger jag ner fb sidan så går fläkten ner i hastighet och resten funkar nästan så bra som det ska! har avast virus prog och det har nu gjort att det kommer upp sånna gröna staplar på fb( som visar hur säker sidan är) kan det ha något med det att göra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in