• 1
  • 2
2011-06-06, 22:15
Medlem
Jag var ute på krogen och stod i baren för att beställa, bakom mig dansade en man och brevid mig stod hans drink. När han skulle dricka från sin drink erbjöd han även mig att smaka och berusad som jag var så tog jag en sipp Jag ångrade mig såklart direkt efter och har sedan dess haft ångst ifall han kan ha smittat mig med något.

Kan jag fått HIV av honom nu ifall han hade det? Jag har lite ont i ena armen nämligen..
Citera
2011-06-06, 22:17
Medlem
MartinStLouiss avatar
Varför tror du att du skulle få ont i ena armen om du har blivit smittad med HIV?
Citera
2011-06-06, 22:18
Medlem
om inte annat så kan du väl få herpes ;p
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinStLouis
Varför tror du att du skulle få ont i ena armen om du har blivit smittad med HIV?

Man får väl muskelsmärtor då?
Citera
Bannlyst
sannolikt nej
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mooranya
Jag var ute på krogen och stod i baren för att beställa, bakom mig dansade en man och brevid mig stod hans drink. När han skulle dricka från sin drink erbjöd han även mig att smaka och berusad som jag var så tog jag en sipp Jag ångrade mig såklart direkt efter och har sedan dess haft ångst ifall han kan ha smittat mig med något.

Kan jag fått HIV av honom nu ifall han hade det? Jag har lite ont i ena armen nämligen..

Haha känner igen nojjan. Alltså, jag TROR inte att det är möjligt så länge det inte fanns blod på glaset.
Citera
2011-06-06, 22:19
Medlem
Brinkas avatar
Citat:

Nej.
Citera
2011-06-06, 22:19
Medlem
galne-golems avatar
men ärligt talat skärp dig !!!
Lär ni er ingenting i skolan nu för tiden ?
Citera
2011-06-06, 22:20
Medlem
Tsubasas avatar
Citat:

Muskelsmärtorna är helt klart en biverkning utav din hypokondri som just nu sprider sig i din kropp - Jag hade nog uppsökt läkare om jag var dig.
Citera
2011-06-06, 22:22
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:

Det finns massa trådar om HIV redan. Sen kan du ju läsa på lite på nätet om symptomen för HIV.

Symptom för HIV visar sig inte redan dagen efter..
Citera
2011-06-06, 22:22
Medlem
tältpinnes avatar
Om mannen var en utmärglad bögneger, och drinken bestod av hans blod, så hade jag varit orolig. Inte annars.
Citera
2011-06-06, 22:23
Medlem
TheBoots avatar
Är det vänstra armen du har ont i? Det är inte så sannolikt att du fått HIV men däremot kan du ha blivit smittad av stroke. Hade nog uppsökt läkare om jag var du. Stroke är inte att leka med!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in