• 4
  • 5
2024-07-22, 10:59
Medlem
Han är väl en extrem alkoholromantiker?
Citera
2024-07-23, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Han ser ut som en finsk tant...saftar han ofta?

Håller med dig. Tycker även att han har en extremt oklädsam frisyr.
Citera
2024-11-26, 22:42
Medlem
Såg att krunegård ska ut på turné. Någon som vet hur han är bakom scen under turné? Går det vilt till? Nu har han dessutom med sig bandet Svart Ridå som förband under hela turnén. Jag känner dem lite och vet att det bland annat snortas en del ladd från alla tre och att det kan bli väldigt slirigt. Är krunegård likadan tro? Och varför tror vi han har med sig just dem? Det är ju inte musik som liknar krunegårds om du frågar mig. Gör han det för att locka mer publik med tre unga snygga tjejer samtidigt som han kan få släppa loss lite i deras festande? Kanske är han själv lite gubbsjuk?
Citera
2024-11-26, 23:46
Moderator
Dr Kings avatar
Filip och Fredrik har ju snackat i sina poddar om att Krunegård krökar minst sagt rejält när han har haft några riktigt blöta partyhelger med dem. Det är in i dimman och vakna upp på söndag eftermiddag med en rejäl minneslucka som gäller där.

Han har nog bara haft tur att någon brud inte har anmält honom för diverse saker han har hittat på när alkoholnivån har tagit bort hans normala spärrar.
Citera
2025-01-06, 18:02
Medlem
Såg repris av medverkan i Cyklopernas land. Han skulle sammanfatta kulturåret 2023. Det dåliga blev mänskligheten utan motivering och det bra blev AI utan motivering. Så totalt menlös figur. Varför bjuds han in till program efter program? Har han gjort bra ifrån sig någon gång?
Citera
2025-02-07, 22:40
Medlem
Hans fru var visst modell i London och new york i yngre dar, jobbade på vogue och låg med såväl dicaprio som Joaquin phoenix. Märkligt, ser väl inte mycket ut för världen eller är jag blind? Absolut inte ful men landa dicaprio, kanske inte samma standard bland kk som sina flickvänner.. Men modeller är väl sällan snyggsnygga, långa och rangliga räcker långt. https://fashionvision.blogg.se/2009/...e-stylist.html
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in