• 1
  • 2
2011-06-06, 18:16
Medlem
Hittade ingen skvallertråd om Krunegård. Han är en av våra största soloartister just nu och har tidigare spelat i band som laakso och hets. Han verkar va en festprisse så kanske finns det skvaller om knark och brudar?
Citera
2011-06-06, 18:34
Medlem
Finns en hel tråd om den svenska indiepopscenen.
Citera
2011-06-06, 21:09
Bannlyst
Han gick och pratade med en neger på Gullmarsplan. Sedan skildes de åt i en kram och han gick bort mot Swedbank, kände på dörren men tyvärr var det stängt. Sedan plocka han upp mobilen och ringde någon.

Citera
2011-06-11, 23:40
Medlem
TIOROPPAROCHENAK4s avatar
Verkar vara otroligt dryg och kollade snett på mig på Julian Casablancas spelning på Göta källare för några år sen. Stroppjävel, liksom.
Citera
2011-08-21, 10:27
Medlem
JoeDevolas avatar
Han är en av få svenska artister som jag verkligen gillar. Skulle vara intressant att få veta vem han sjunger om i Hollywood Hills, som har varit ihop med Leonardo DiCaprio.
Citera
2011-08-21, 10:42
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TIOROPPAROCHENAK4
Verkar vara otroligt dryg och kollade snett på mig på Julian Casablancas spelning på Göta källare för några år sen. Stroppjävel, liksom.

Han verkar alltså dryg, för att han kollade snett? Han sa alltså inget?
Det gör väl folk dagligen, tittar snett alltså, trevliga som dryga?
Citera
2011-09-02, 13:57
Medlem
Gobbledigooks avatar
Markus Krunegård och Sofie Dillon har blivit föreldrar till en flicka vid namn Helli. Grattis Mackan!
Citera
2011-09-20, 15:01
Medlem
TIOROPPAROCHENAK4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25TaLife
Han verkar alltså dryg, för att han kollade snett? Han sa alltså inget?
Det gör väl folk dagligen, tittar snett alltså, trevliga som dryga?

Japp, han verkar dryg. Eftersom jag inte känner karln kan jag inte uttala mig om huruvida han ÄR dryg eller inte. Och det är väl sjukt drygt att titta snett på nån?
Citera
2011-09-27, 15:40
Medlem
Jag har ett par artist & musikerpolare som stör sig rejält på honom.

En ängslig kille med väldigt stort bekräftelsebehov. Varvar ängslighet med hybris om vartannat.

Har inte speciellt bra rykte i branschen eller ibland artistkollegor. Vill helst hänga med större artister än sig själv, en liten hangaround helt enkelt.

Inte speciellt sympatisk.
Citera
2012-01-22, 15:39
Medlem
Dannejjs avatar
Kanske inget skvaller men ny singel släppt! helt okej
Citera
2012-01-22, 16:45
Medlem
25TaLifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TIOROPPAROCHENAK4
Japp, han verkar dryg. Eftersom jag inte känner karln kan jag inte uttala mig om huruvida han ÄR dryg eller inte. Och det är väl sjukt drygt att titta snett på nån?

Bumpar lite, men.
Äsch det tycker jag inte. Man kan väl inte gå och tråna efter varenda kjoltyg som går förbi
Citera
2012-03-04, 22:44
Medlem
DoctorPs avatar
Senaste låtarna är fantastiska. Till er som säger "han är inte empatisk", varför? Han verkar vara en av de mest sympatiska artisterna i Sverige iallafall, väldigt lugn och är gärna i skymundan, inte särskilt skrikig.
Sen får ni tänka på att han är estet/musiker, alla är speciella och kan verka stroppiga etc.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in