Hittade ingen skvallertråd om Krunegård. Han är en av våra största soloartister just nu och har tidigare spelat i band som laakso och hets. Han verkar va en festprisse så kanske finns det skvaller om knark och brudar?
Han gick och pratade med en neger på Gullmarsplan. Sedan skildes de åt i en kram och han gick bort mot Swedbank, kände på dörren men tyvärr var det stängt. Sedan plocka han upp mobilen och ringde någon.
Ja, jag följde efter honom från tunnelbaneingången till banken. Har ni nåt problem med dä ellöör???!!!! Ni är säkert bögar allihopa!
Han är en av få svenska artister som jag verkligen gillar. Skulle vara intressant att få veta vem han sjunger om i Hollywood Hills, som har varit ihop med Leonardo DiCaprio.
Han verkar alltså dryg, för att han kollade snett? Han sa alltså inget?
Det gör väl folk dagligen, tittar snett alltså, trevliga som dryga?
Japp, han verkar dryg. Eftersom jag inte känner karln kan jag inte uttala mig om huruvida han ÄR dryg eller inte. Och det är väl sjukt drygt att titta snett på nån?
Jag har ett par artist & musikerpolare som stör sig rejält på honom.
En ängslig kille med väldigt stort bekräftelsebehov. Varvar ängslighet med hybris om vartannat.
Har inte speciellt bra rykte i branschen eller ibland artistkollegor. Vill helst hänga med större artister än sig själv, en liten hangaround helt enkelt.
Japp, han verkar dryg. Eftersom jag inte känner karln kan jag inte uttala mig om huruvida han ÄR dryg eller inte. Och det är väl sjukt drygt att titta snett på nån?
Bumpar lite, men.
Äsch det tycker jag inte. Man kan väl inte gå och tråna efter varenda kjoltyg som går förbi
Senaste låtarna är fantastiska. Till er som säger "han är inte empatisk", varför? Han verkar vara en av de mest sympatiska artisterna i Sverige iallafall, väldigt lugn och är gärna i skymundan, inte särskilt skrikig.
Sen får ni tänka på att han är estet/musiker, alla är speciella och kan verka stroppiga etc.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!