2011-06-07, 21:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av quert
Säger bara som det är. Vi judar och muslimer kommer tillsammans bekämpa hatet som bland annat SD står för, du kan ju läsa det här:

http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/vi-maste-bekampa-hatet-ihop_6164483.svd

Ni kommer inte lyckas med er lömska metod som går ut på att, genom att bla använda judar som slagträ i hetsen mot muslimer, splittra minoritetsgrupper.

Så kul att judarna vill bekämpa judehatet och gör det genom att alliera sig med dom som hatar dom allra mest och är orsaken till att judar har det svårt i Sverige idag :P Men självklart vill dom ju inte ge sig på Muslimerna utan dom kastar skit på Svenskar istället.
Citera
2011-06-07, 21:15
Medlem
Cunt.Draculs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ettan^
Ur deras perspektiv är det såklart en optimal dag att länka samman med antirasism. Dagen då alla "firar" Sverige ska väl gärna också vara en dag då man firar mångkultur och antirasism, för att på så sätt få folk att tro/tycka att de hör ihop naturligt.

Ur ett integrationsperspektiv hjälper det inte ett dugg, såklart. Jag tror inte att speciellt många blir "omvända" från rasism för att man lägger upp artiklar där andra kulturer och länder prioriteras och upplyfts framför den svenska, på nationaldagen dessutom. Det retar antagligen upp många, och min gissning är att SD efter idag har ett tusental fler röster, och Aftonbladet har ett tusental färre läsare.

Det ska bli spännande att se om de nöjer sig med att smutsa ner nationaldagen, eller om det blir ett liknande jippo på midsommar.

Är antirasism smutsigt? Nu sjönk min sympati för SD.

Ont: Tror inte det hjälper för integration, men uppenbarligen så försämrar den inte integrationen heller. Har med rasismen i Sverige att göra och inget med integrationen.. Annars hade det hetat integrationsveckan.
Citera
2011-06-07, 21:36
Medlem
Keruacs avatar
Låt TV4 med juden Jan Scherman i spetsen köra på med sin Nollrasismvecka.
Låt gärna den inkvoterade svenskfientliga koreanskan Lena Sundström dagligen få spy ut sin "visdom" om detta ämnet i TV4.

Dessa klåparna på TV4 retar bara upp folk med sina fräcka lögner och med deras ständiga spottande på oss svenskar. Ibland så förbannar man att vi svenskar är ett så tålmodigt, snällt och civiliserat folk.
Folk måste vakna.
"Svensk" media vill oss inte väl. Det måste folk börja förstå!

Vi svenskar har genom åren pumpat in åtskilliga miljarder till all världens efterblivna länder!
Vi svenskar har genom åren fått se vårt land bli förpestad med en massa efterblivna inavlade icke vita!
Vi svenskar har verkligen mot vår vilja blivit "berikade"!
Vi svenskar borde kanske förvänta oss ett tack? Icke sa Nicke.

Vi svenskar ska bara känna skuld! Helst dagligen enligt "svensk" media.
Citera
2011-06-07, 22:20
Bannlyst
Citat:
Säger bara som det är. Vi judar och muslimer kommer tillsammans bekämpa hatet som bland annat SD står för, du kan ju läsa det här:

Ni kommer inte lyckas med er lömska metod som går ut på att, genom att bla använda judar som slagträ i hetsen mot muslimer, splittra minoritetsgrupper.
Vad fan är det du sitter och säger människa?
Det är ju ni judar som hyser ett helt surrealistiskt hat för den vite mannen, och det har ni visat gång på gång på gång på gång.
Citera
2011-06-07, 22:52
Bannlyst
Citat:

Ni kommer bekämpa demokratin med andra ord.
Citera
2011-06-08, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnfowles
svensken e förtjust i pizza, spaggetti, thaimat, kinamat, kebabrulle
svensken älskar att åka till thailand och ta hem thaifruar
svensken gnäller om invandring men har inget emot att åka till egypten för att sola och bada

men svar på din fråga,många programmerar är indier t.ex , svenskar hade inte haft så mycket datorer och iphones om inte korenerna satt upp sina kontor här, och jenkarna olika företag som IBM är mycket att tacka för att du och jag sitter här och skriver med våra iphones/htc på tunnelbanan. Systemets alla olika märken på vin har vi också att tacka invandringen för. Många utlänska kända företag har bidragit mycket jobb åt svenskarna, IBM/LG/SONY/Appe.....Arlanda hade inte varit en så stor inkomstkälla om det inte vore för invandringen. Vi lär oss mer om vi får möta olika kulturer och inte bli insnöade som innersta mongoliet som inte sett en utlänning

svensken satt och lyssnade på Grundig(tyskt)radio på 70talet medan jenkarna (tack vara deras invandring av indier/koreaner/japaner och de själva) satt och glassade med färgTV och kommit långt i datorutvecklingen tack mycket tack till tysk/judiska fysiker

Sorry, men det här är nog det mest ointelligenta posten jag har sett på flashback någonsin. Var bara tvungen att säga det
Citera
2011-06-08, 00:58
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Vad fan är det du sitter och säger människa?
Det är ju ni judar som hyser ett helt surrealistiskt hat för den vite mannen, och det har ni visat gång på gång på gång på gång.

...på gång. Jag tror Quert förväxlat oss med vanliga slask-SD:are. Dessa gillar ju som bekant att spela på "den muslimska förföljelsen av judar." Minoritetsgrupper får gärna vara hur samlade de vill, bara de håller sig borta från Sverige! Hela situationen får mig att tänka på följande klipp som en annan användare delade med sig av för några veckor sedan: http://www.youtube.com/watch?v=x7T9AiBUzzE
Senast redigerad av Skogsvatte 2011-06-08 kl. 01:02.
Citera
2011-06-08, 05:43
Medlem
chainmails avatar
Citat:

Ni judar och muslimer kommer inte att kunna hålla sams, det har ni aldrig kunnat. Ingen köper heller att den ökande antisemitismen kommer från svenskar, det är muslimerna som står för den. Ingen svensk kommer heller att lyfta ett finger när judenheten sätts under press och attack, det är ju ni själva som orsakat er egen situation - som man bäddar får man ligga!

Man borde informera muslimerna om var judarna bor... Plakat uppsatta runtom i förorterna med Schermans, Rosenbergs, Bonniers, Volodarskis, Silberskis, Sarneckis, Ohlssons mfl namn, bild, adresser, dadadavidsstjärnor, muhuhammedkarikatyrer etc!
Senast redigerad av chainmail 2011-06-08 kl. 05:52.
Citera
2011-06-08, 10:05
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andrus
Synd att de inte Kommer ta upp muslimernas judehat, och hur invandrare rånare och våldtar svenska tjejer..

Just det där skrev jag imorse till tv4 om och föreslog att de borde uppmärksamma. Lustigt nog (en slump? ) gick inte formuläret att skicka, men jag ska försöka igen. Det mailet ska de inte gå miste om.
Citera
2011-06-08, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av psak
Just det där skrev jag imorse till tv4 om och föreslog att de borde uppmärksamma. Lustigt nog (en slump? ) gick inte formuläret att skicka, men jag ska försöka igen. Det mailet ska de inte gå miste om.

Återigen läs detta:

Ni kommer inte lyckas ställa minoritetsgrupper mot varann då vi står enade mot er främlingsfientliga krafter. Judar i Sverige har alltid tagit ställning mot den svenska främlingsfientligheten.
Citera
2011-06-08, 10:28
Medlem
psaks avatar
Citat:
Återigen läs detta:

Ni kommer inte lyckas ställa minoritetsgrupper mot varann då vi står enade mot er främlingsfientliga krafter. Judar i Sverige har alltid tagit ställning mot den svenska främlingsfientligheten.

Härligt! Underbart! Jag älskar när såna som du gör bort er och verkligen erkänner att ni skiter blankt i att svenska tjejer gruppvåldtas i förorten och att media mörkar det. Fortsätt så!
Citera
2011-06-08, 12:08
Medlem
darktriads avatar
Om jag ska använda mig av samma resonemang som de på TV4.
Så borde de väl lansera en antiterrorism och antihomofobi vecka när det är ramadan.
Vi kanske t.o.m ser en artikel i aftonbladet där en gaypride flagga är hissad i toppen av en minaret.

Men av någon outgrundlig anledning så kommer detta aldrig ske, för när detta efterblivna resonemang appliceras på någon annan grupp än svennen så blir det helt enkelt fel och ett uttryck för rasism och intolerans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in