2011-06-09, 18:00
  #157
Medlem
chainmails avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Bra skrivet, är ditt inlägg kvar?
Tack! Inlägget är kvar. Jag ville klargöra problematiken utan att framstå som antisemit och tycks inte ännu ha blivit censurerad av B*nnier.
Citera
2011-06-09, 20:04
  #158
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av quert

Och tittar vi på Balkan är det kristna serber och kroater som man bör frukta mest om man är jude. Albaner är mer vänliga gentemot judar och USA då de fick hjälp av Natos jude Wesley Clark plus att Clinton-administrationen, där det fanns en del judar bla utrikesministern Madeleine Albright, stödde Natos bombningar i Serbien.

Hur kommer det sig att judar står på muslimernas sida i Europa samtidigt som man är motståndare till muslimer i Israel med omnejd.
Citera
2011-06-09, 20:17
  #159
Medlem
mrbananbrallans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von.Durchfall
Med början på Nationaldagen drar TV4 igång sin årliga Nollrasismkampanj för 14:e året i rad.

http://www.tv4.se/1.1664683



Är detta ett bra sätt att komma tillrätta med integrationen i Sverige? Är det bra att länka samman nationaldagen med en kampanj mot rasism?

nä detta e hädelse i mina ögon, helt från vettet att ens våga sammanföra vårt lands festdag
med en 0-rasism dag, var är denna Stora rasism? den existerar mest här på internet i smyg, de förljugna skall kastas i skärselden.
Citera
2011-06-09, 21:49
  #160
Medlem
Keruacs avatar
TV4´s "tunga" programledare framför sina åsikter om rasism.

Kristin Kaspersen - "Rasism av olika slag är oacceptabelt".
http://www.tv4.se/1.2162965/2011/06/03/kristin_kaspersen_rasism_av_alla_olika_slag_ar_oac ceptabelt

Tilde de Paula - "Media bör ta större ansvar mot rasismen"
http://www.tv4.se/1.2163003/2011/06/03/tilde_de_paula_media_bor_ta_storre_ansvar_mot_rasi smen

Jenny Östergren - "Jag utmanar mina egna fördomar varje dag".
http://www.tv4.se/1.2163146/2011/06/03/jenny_ostergren_jag_utmanar_mina_egna_fordomar_var je_dag

Inte att förglömma - Chefen Jan Scherman - "Nollrasismkampanjen är viktigare än någonsin".
http://www.tv4.se/1.2163067/2011/06/03/jan_scherman_nollrasismkampanjen_ar_viktigare_an_n agonsin
http://www.tv4.se/1.2165125/2011/06/06/jan_scherman_drar_igang_tv4_s_nollrasism_vecka

Sen så får givetvis var och en bli salig på sin tro..
Citera
2011-06-09, 22:13
  #161
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
TV4´s "tunga" programledare framför sina åsikter om rasism.
Kristin Kaspersen - "Rasism av olika slag är oacceptabelt".
Tilde de Paula - "Media bör ta större ansvar mot rasismen"
Jenny Östergren - "Jag utmanar mina egna fördomar varje dag".
Jan Scherman - "Nollrasismkampanjen är viktigare än någonsin".
Det vore intressant att veta var dessa duktiga TV4-världsmedborgare bor någonstans.
Min gissning är Östermalm, Djursholm, Vasastaden, Söder, Nacka, ... men de skulle ju teoretiskt sett likaväl kunna bo i Kista, Tensta, Rinkeby, Skärholmen, ...
Citera
2011-06-09, 23:35
  #162
Medlem
Keruacs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sjved
Det vore intressant att veta var dessa duktiga TV4-världsmedborgare bor någonstans.
Min gissning är Östermalm, Djursholm, Vasastaden, Söder, Nacka, ... men de skulle ju teoretiskt sett likaväl kunna bo i Kista, Tensta, Rinkeby, Skärholmen, ...

Ja tex denna Jenny Östergren som dagligen utmanar sina egna fördomar!
http://www.tv4.se/1.2163146/2011/06/03/jenny_ostergren_jag_utmanar_mina_egna_fordomar_var je_dag
Hon bor säkerligen granne med en nyanländ somalisk tio barnsfamilj?

Måtte dessa klåparna på TV4 bara fortsätta med denna "Nollrasismvecka". Om inte detta vansinnet får folk att vakna? Då är vi illa ute.
__________________
Senast redigerad av Keruac 2011-06-09 kl. 23:41.
Citera
2011-06-10, 00:45
  #163
Medlem
christopher82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
Ja tex denna Jenny Östergren som dagligen utmanar sina egna fördomar!
http://www.tv4.se/1.2163146/2011/06/03/jenny_ostergren_jag_utmanar_mina_egna_fordomar_var je_dag
Hon bor säkerligen granne med en nyanländ somalisk tio barnsfamilj?

Måtte dessa klåparna på TV4 bara fortsätta med denna "Nollrasismvecka". Om inte detta vansinnet får folk att vakna? Då är vi illa ute.

Alla med "status" som snackar om hur bra allt är, skulle aldrig i hela helvetet bo granne med "hucklet".

Dom är inte rasister! Dom vill inte veta av do bara
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in