Citat:
Ursprungligen postat av Keruac
TV4´s
"tunga" programledare framför sina åsikter om rasism.
Kristin Kaspersen - "Rasism av olika slag är oacceptabelt".
Tilde de Paula - "Media bör ta större ansvar mot rasismen"
Jenny Östergren - "Jag utmanar mina egna fördomar varje dag".
Jan Scherman - "Nollrasismkampanjen är viktigare än någonsin".
Det vore intressant att veta
var dessa duktiga TV4-världsmedborgare bor någonstans.
Min gissning är Östermalm, Djursholm, Vasastaden, Söder, Nacka, ... men de skulle ju
teoretiskt sett likaväl kunna bo i Kista, Tensta, Rinkeby, Skärholmen, ...