2011-06-06, 16:54
  #25
Medlem
expoexpos avatar
[quote=johnfowles]
Citat:
Ursprungligen postat av jagedu
Än sen?
jag menar bara att vi ska vara tacksamma för våra judar att vi har ett sådant välberikat land vi har idag, svernska har inte direkt tillfört världen så mycket, invandring gör att länder utvecklas, titta på afrikas länder ...de har ingen eller myyyycket liten invandring...det har inte direkt gett så bra resultat
tillkommer det inte ider utifrån så går landet under

Vad anser du om Kina och Japan? Det är givetvis skillnad på kulturer. Om Sverige bytte ut alla zigenare, araber och somalier mot ex tyskar, belgare, kineser, japaner osv så skulle ju situationen se annourlunda ut.

Vad är det för fantastiska oumbärliga ideer och produkter som kommer från Araber, Somalier och Zigenare?

Nämn en enda.
Citera
2011-06-06, 17:05
  #26
Medlem
chainmails avatar
Jag tog mig friheten att kommentera på TV4:s hemsida. Undrar hur länge denna kommentar får stå kvar..?

Citera
2011-06-06, 17:37
  #27
Bannlyst
[quote=expoexpo]
Citat:
Ursprungligen postat av johnfowles

Vad anser du om Kina och Japan? Det är givetvis skillnad på kulturer. Om Sverige bytte ut alla zigenare, araber och somalier mot ex tyskar, belgare, kineser, japaner osv så skulle ju situationen se annourlunda ut.

Vad är det för fantastiska oumbärliga ideer och produkter som kommer från Araber, Somalier och Zigenare?

Nämn en enda.
tycker laserturken har bidragit mycket till den svenska humorn om "invandraren"
Citera
2011-06-06, 17:42
  #28
Medlem
Per-Engdahls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkwurdigliebe
Det är inte upp till massmedia att organisera hatveckor, men det förvånar mig inte med tanke på att Sverige egentligen är en diktatur där befolkningen, och även barn, hjärntvättas med både det ena och det andra. Det påminner en del om Mao Tse Tungs kampsessioner.

Jan Scherman borde ställas mot en vägg och skjutas i bakhuvudet. (Är han jude? Han har både grodmunnen och lite utav en kroknäsa.)

Jag älskar den första jämförelsen med Orwells bok. Alla skolbarn borde läsa den för att lära sig vilket system vi går mot.
Citera
2011-06-06, 17:47
  #29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av von.Durchfall
Med början på Nationaldagen drar TV4 igång sin årliga Nollrasismkampanj för 14:e året i rad.

http://www.tv4.se/1.1664683



Är detta ett bra sätt att komma tillrätta med integrationen i Sverige? Är det bra att länka samman nationaldagen med en kampanj mot rasism?

Det är ett bra sätt att få invandrare att se ner på Svenskar mer och mer. Folk verkar inte begripa att invandrarna ser ner på svenskar som försöker vara alla till lags. Att man dessutom försöker ta tag i "rasismen" genom att ge sig på ena sidan och totalt ignorera andra sidan skapar bara mer rasism. Dom är idioter som motverkar sig själva.
Citera
2011-06-06, 18:51
  #30
Medlem
Leif Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von.Durchfall
Tanken verkar vara att svenskarna ska tänka till och skämmas lite grand över att man behandlar invandrarna sämre.

Synd att det är precis tvärtom. Invandrare kan alltid få lägenhet. Gratis. I ett getto i och för sig, men ändå.
I själva verket är det så att invandrare har speciella föremåner som svenskar inte har. Rasismen är riktad mot svenskar. Dom som står för rasismen är TV4, Aftonbladet, DN och hela jävla 7-klövern.
Citera
2011-06-06, 19:22
  #31
Medlem
Mord-Siths avatar
Jag tror inte att tv4 kan förändra så mycket. Varken integrationen eller rasismen kommer förändras märkbart under veckan.

Självklart är majoriteten emot rasism och för integration av invandrare (måttligt, ej assimilation).
Men den de få procent rasister kommer bara att hata mer, tack vare detta.
Citera
2011-06-06, 19:27
  #32
Medlem
NyanNyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnfowles
jag menar bara att vi ska vara tacksamma för våra judar att vi har ett sådant välberikat land vi har idag, svernska har inte direkt tillfört världen så mycket, invandring gör att länder utvecklas, titta på afrikas länder ...de har ingen eller myyyycket liten invandring...det har inte direkt gett så bra resultat
tillkommer det inte ider utifrån så går landet under
Vilka framsteg har Sverige gjort tack vare massinvandringen och införandet av mångkultur efter 70-talet menar du?
Citera
2011-06-06, 19:56
  #33
Medlem
bollen_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mord-Sith
Jag tror inte att tv4 kan förändra så mycket. Varken integrationen eller rasismen kommer förändras märkbart under veckan.

Självklart är majoriteten emot rasism och för integration av invandrare (måttligt, ej assimilation).
Men den de få procent rasister kommer bara att hata mer, tack vare detta.

TV4:s spektakel får enbart kontraproduktiv effekt som alltid. De har ännu inte förstått att den rasism de försöker motverka inte längre existerar.

Fåntrattarna har blivit gamla och tror att läget är likadant som på 80-talet, där stackars oskyldiga invandrare mobbas av diverse rasister i bomber-jackor. Det är denna rasism deras antikampanjer oftast syftar till.

Man får sig ett gott skratt varje gång media dammar av Nattbuss 807 / 30:e november eller något liknande i deras löjliga kampanjer.
Citera
2011-06-06, 20:01
  #34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Vilka framsteg har Sverige gjort tack vare massinvandringen och införandet av mångkultur efter 70-talet menar du?
svensken e förtjust i pizza, spaggetti, thaimat, kinamat, kebabrulle
svensken älskar att åka till thailand och ta hem thaifruar
svensken gnäller om invandring men har inget emot att åka till egypten för att sola och bada

men svar på din fråga,många programmerar är indier t.ex , svenskar hade inte haft så mycket datorer och iphones om inte korenerna satt upp sina kontor här, och jenkarna olika företag som IBM är mycket att tacka för att du och jag sitter här och skriver med våra iphones/htc på tunnelbanan. Systemets alla olika märken på vin har vi också att tacka invandringen för. Många utlänska kända företag har bidragit mycket jobb åt svenskarna, IBM/LG/SONY/Appe.....Arlanda hade inte varit en så stor inkomstkälla om det inte vore för invandringen. Vi lär oss mer om vi får möta olika kulturer och inte bli insnöade som innersta mongoliet som inte sett en utlänning

svensken satt och lyssnade på Grundig(tyskt)radio på 70talet medan jenkarna (tack vara deras invandring av indier/koreaner/japaner och de själva) satt och glassade med färgTV och kommit långt i datorutvecklingen tack mycket tack till tysk/judiska fysiker
__________________
Senast redigerad av johnfowles 2011-06-06 kl. 20:08.
Citera
2011-06-06, 20:04
  #35
Medlem
bollen_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnfowles
svensken e förtjust i pizza, spaggetti, thaimat, kinamat, kebabrulle
svensken älskar att åka till thailand och ta hem thaifruar
svensken gnäller om invandring men har inget emot att åka till egypten för att sola och bada

men svar på din fråga,många programmerar är indier t.ex , svenskar hade inte haft så mycket datorer och iphones om inte korenerna satt upp sina kontor här, och jenkarna olika företag som IBM är mycket att tacka för att du och jag sitter här och skriver med våra iphones/htc på tunnelbanan. Systemets alla olika märken på vin har vi också att tacka invandringen för. Många utlänska kända företag har bidragit mycket jobb åt svenskarna, IBM/LG/SONY/Appe.....Arlanda hade inte varit en så stor inkomstkälla om det inte vore för invandringen. Vi lär oss mer om vi får möta olika kulturer och inte bli insnöade som innersta mongoliet som inte sett en utlänning

Kulturutbyte och handel har ingenting med massinvandring att göra.
Citera
2011-06-06, 20:15
  #36
Medlem
Grimmjows avatar
Vi borde införa nolltolerans mot rasism på heltid. Alla små coola rasister borde in på arbetsläger för gratisarbete (så de förstår hur vissa invandrare har det) och omindoktrinering alá Stalin! HELA SVERIGE HATAR RASISTSVIN, OCH JAG BARA SÄGER DET DE FLESTA (vanliga människor som inte är WT eller funtade i den grad som de flesta medlemmar på FB är) TYCKER!


HEIL STALIN!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in