Citat:
Ursprungligen postat av NyanNyan
Vilka framsteg har Sverige gjort tack vare massinvandringen och införandet av mångkultur efter 70-talet menar du?
svensken e förtjust i pizza, spaggetti, thaimat, kinamat, kebabrulle
svensken älskar att åka till thailand och ta hem thaifruar
svensken gnäller om invandring men har inget emot att åka till egypten för att sola och bada
men svar på din fråga,många programmerar är indier t.ex , svenskar hade inte haft så mycket datorer och iphones om inte korenerna satt upp sina kontor här, och jenkarna olika företag som IBM är mycket att tacka för att du och jag sitter här och skriver med våra iphones/htc på tunnelbanan. Systemets alla olika märken på vin har vi också att tacka invandringen för. Många utlänska kända företag har bidragit mycket jobb åt svenskarna, IBM/LG/SONY/Appe.....Arlanda hade inte varit en så stor inkomstkälla om det inte vore för invandringen. Vi lär oss mer om vi får möta olika kulturer och inte bli insnöade som innersta mongoliet som inte sett en utlänning
svensken satt och lyssnade på Grundig(tyskt)radio på 70talet medan jenkarna (tack vara deras invandring av indier/koreaner/japaner och de själva) satt och glassade med färgTV och kommit långt i datorutvecklingen tack mycket tack till tysk/judiska fysiker