2011-06-06, 14:17
Bannlyst
[quote=jagedu]Än sen?
jag menar bara att vi ska vara tacksamma för våra judar att vi har ett sådant välberikat land vi har idag, svernska har inte direkt tillfört världen så mycket, invandring gör att länder utvecklas, titta på afrikas länder ...de har ingen eller myyyycket liten invandring...det har inte direkt gett så bra resultat
tillkommer det inte ider utifrån så går landet under
Citera
2011-06-06, 14:21
Medlem
Cimmerians avatar
[quote=johnfowles]
Citat:
Ursprungligen postat av jagedu
Än sen?
jag menar bara att vi ska vara tacksamma för våra judar att vi har ett sådant välberikat land vi har idag, svernska har inte direkt tillfört världen så mycket, invandring gör att länder utvecklas, titta på afrikas länder ...de har ingen eller myyyycket liten invandring...det har inte direkt gett så bra resultat

Driver du med oss eller är du verkligen helt borta?

Vilka idéer är det vi så desperat behöver från Afrika, främst Somalia, och arabvärlden, för att inte gå under?

Precisera dig.
Citera
2011-06-06, 14:22
Medlem
Tournis avatar
[quote=johnfowles]
Citat:
Ursprungligen postat av jagedu
Än sen?

Undrar då varför dessa länder är så underutvecklade? Snacka om slutledningsförmåga, helt jävla makalöst.
Det finns en anledning till att en massinvandring från dessa länder helt enkelt inte fungerar.
Citera
2011-06-06, 14:33
Bannlyst
[quote=Cimmerian]
Citat:
Ursprungligen postat av johnfowles

Driver du med oss eller är du verkligen helt borta?

Vilka idéer är det vi så desperat behöver från Afrika, främst Somalia, och arabvärlden, för att inte gå under?

Precisera dig.
jag har inte sagt vi har fått så mycket av afrika, jag snackar om judar, tyskarna hade inte varit så framgångsrika utan många tidigare judiska fysiker, faraday (upptäckte elektromgnetismen t.ex han insåg hur man fick en stålpinne att snurra vinkelrätt om man tillförde el till magnet som uppfann den elektrika motorn) utan dessa kunskaper kunde tyskarna t.ex inte ha byggt så grymma ubåtar. Kina som idag är en stormakt hade inte varit det utan att engelsmännen kom dit...
Citera
2011-06-06, 14:48
Medlem
UAAs avatar
Nationaldagen är den enda dag på året då det är traditionellt att tänka nationalistiskt. Detta kan ju absolut inte accepteras av bonnier-gruppen!

Deras våta dröm är naturligtvis att avveckla nationaldagen, men detta tror jag de inser att de inte kan genomföra, så detta drag är det näst bästa.

Deras vilja är att du skall skämmas om du vill värna om Sverige som ditt land.
Citera
2011-06-06, 14:48
Medlem
Merkwurdigliebes avatar
Det är inte upp till massmedia att organisera hatveckor, men det förvånar mig inte med tanke på att Sverige egentligen är en diktatur där befolkningen, och även barn, hjärntvättas med både det ena och det andra. Det påminner en del om Mao Tse Tungs kampsessioner.

Jan Scherman borde ställas mot en vägg och skjutas i bakhuvudet. (Är han jude? Han har både grodmunnen och lite utav en kroknäsa.)
Citera
2011-06-06, 14:56
Medlem
Ettan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merkwurdigliebe
Jan Scherman borde ställas mot en vägg och skjutas i bakhuvudet. (Är han jude? Han har både grodmunnen och lite utav en kroknäsa.)

Ja, och ja.
Citera
2011-06-06, 15:51
Medlem
Sjveds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von.Durchfall
Är detta ett bra sätt att komma tillrätta med integrationen i Sverige?
Det är bra sätt om man vill integrera svenskarna till invandrarnas kulturer, religioner och sedvänjor, fast jag hoppas att svenskarna inte går på bluffen.

Citat:
Ursprungligen postat av von.Durchfall
Är det bra att länka samman nationaldagen med en kampanj mot rasism?
Det är ett hån mot alla svenskar som byggt upp välfärden för sitt eget folk.
Senast redigerad av Sjved 2011-06-06 kl. 15:54.
Citera
2011-06-06, 16:16
Bannlyst
Det är det här judetv4 försvarar och mörkar om "allas lika värde"

http://sannomin.wordpress.com/2011/06/05/manniskosyn/
Citera
2011-06-06, 16:24
Medlem
.-.-.s avatar
Idag har tv4 både startat sin nollrasism vecka och dessutom hädat nationalsången genom sin ändrade text.

Dom måste verkligen älska att provocera Svenskarna, sitter dom sen i fikarummet och garvar åt alla oss som beklagar deras påhitt?
Citera
2011-06-06, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Idag har tv4 både startat sin nollrasism vecka och dessutom hädat nationalsången genom sin ändrade text.

Dom måste verkligen älska att provocera Svenskarna, sitter dom sen i fikarummet och garvar åt alla oss som beklagar deras påhitt?

Japp, dom brukar även skriva i DN ibland rätt öppet och garva och säga ungefär "haha, nu är det försent att ändra, bara att ge upp"
Citera
2011-06-06, 16:51
Medlem
expoexpos avatar
Stockholm innerstad är inte en del av Sverige längre. - Det är ett annat land. Vi övriga är närmast ockuperade av deras regler, lagar och åsikter. Vi döms på förhand. I snart 15-20 år har de oavbrutet kallat oss för rasister.

Denna antirasistvecka är bara ett sätt för eliten att rättfärdiga sina ideer om att svensken i gemen är en ond människa och att de själva är godhetens apostlar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in