Resultat: ?
En riktigt tragisk olycka
24,77%
430 röster
Man ska inte stjäla
80,41%
1396 röster
2011-06-07, 19:33
Medlem
kondomlasses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.Eisenhut
"EnUlf" Kul att du är här och kan klargöra lite saker för oss. Förstår att det kan bli rätt jobbigt!

Det är inte så att de möjligen varit påverkade? Kommer polisen i så fall släppa några liknande uppgifter?

https://www.flashback.org/sp31037606

Enligt detta så är det möjligt att åtminstone en var drogpåverkad.
Citera
2011-06-07, 19:55
Medlem
p1ck4chus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spoiler
Vi känner igen det beteendet - det råkar alltid vara andras fel. Ett annat exempel:

http://gt.expressen.se/nyheter/1.224...iskalla-savean

Pricken över i:et hade väl varit om de anklagat husägarna för att ha skrämt ner honom i vattnet.

Det stod på aftonbladets framsida idag också "Vännerna: En tvååring har mist sin pappa". Vilken pappa med mer än kött innanför pannbenet sysslar med bilstölder då? Det må vara tragiskt att 4 personer omkommit, men det ska alltid vändas så att det är mest synd om gärningsmännen i media känns det som.
Citera
2011-06-07, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vrgn
Du dementerar? Borde du inte kolla bättre innan du slänger ut länkar på fel personer. Går att antyda på lite förnuftigare sätt.

Ja har inte länkat något o ja har titta på bilden o ja säger de är inte den de har spekulererats i HÅLL TYST o VAR GLAD för att någon berättar för dig som inte vet själv.
Citera
2011-06-07, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p1ck4chu
Var det bara jag som reagerade på att deras kompisar skyllde på polisen. Att det var polisens fel för att de hade jagat dem, för det första hade väl polisen inte ens jagat bilen, för det andra ska man väl knappast bara ignorera en stulen bil
Ne även ja har gjort de o vi talade tom om de på jobbe o skratta
Citera
2011-06-07, 20:17
Medlem
NicholasUrfes avatar
Har hört att förutom Zeljko o Roni så ska de två andra vara bosatta i Skåne. Den ena ska dock ha sin morsa i Karlskoga. Hört från en kompis som kände de två förstnämnda.
Citera
2011-06-07, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NicholasUrfe
Har hört att förutom Zeljko o Roni så ska de två andra vara bosatta i Skåne. Den ena ska dock ha sin morsa i Karlskoga. Hört från en kompis som kände de två förstnämnda.

Har du några namnförslag?
Citera
2011-06-07, 20:38
Medlem
Kompis med R & Z Ristic:

Sorry är inte så bra på funktionerna här... det bidde ingen länk. Men det är en url iaf, till facebook.
Citera
2011-06-07, 20:42
Medlem
Granteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anso1971
Kompis med R & Z Ristic:

Sorry är inte så bra på funktionerna här... det bidde ingen länk. Men det är en url iaf, till facebook.

Vila i frid-citat under namnet, Calle är alltså bekräftad som tredje person i fordonet?
Citera
2011-06-07, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoMiolss78
Ja har inte länkat något o ja har titta på bilden o ja säger de är inte den de har spekulererats i HÅLL TYST o VAR GLAD för att någon berättar för dig som inte vet själv.

Fanns 2 länkar i ditt inlägg. Du kunde ha tänkt lite snabbare, innan du slänger ut någon som inte har med det att göra. Nej, jag tycker inte att det är ok med alla länkar. Jag är enbart intresserad av hur det kunde gå snett. Ett helt säkert svar får vi aldrig. Jag gillar inte heller ziggisar, men önskar inte livet ur dem.
Citera
2011-06-07, 20:49
Medlem
Elpescados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granted
Vila i frid-citat under namnet, Calle är alltså bekräftad som tredje person i fordonet?

verkar som calle är/var ihop med en viss Mella da silva.. Samt vän med en viss Mikael Da silva som någon skrev om tidigare.
Citera
2011-06-07, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Granted

Vi kan nog bekräfta Calle.

Och Calle är vän med denna person http://www.facebook.com/profile.php?id=100000264820729 , den person som EnUlf misstänkte låg bakom stölden.
Citera
2011-06-07, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Locomotiv
Kanske är något fel på mig men jag tycker mest synd om Calles hund, vem av hans polare får den? Som person verkade den där Calle vara en vanlig pundare som gick på soc(utgår helt från hans facebook bilder) och nej jag tycker inte synd om pundare.

Jag hade tappat kontakten med Calle ganska mycket sen han flyttade upp till Örebro trakten, har suttit och följt tråden och måste säga att jag tycker att detta är hemskt sorgligt. Han må ha varit en förbrytare men han hade ett hjärta utav guld.

ps. hans flickvän tar hand om hunden tills vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in