2018-04-16, 18:09
Medlem
Utan fantasi kan vi lägga ner tråden 😂😂😂, jobba du i närheten av mordplatsen o har mördaren koppling till området?
Citera
2018-04-16, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twigo
Kom ju bara o tänka på ditt nick, och att det faktiskt är så som jag skrev.

Behöver inte betyda något alls, men tror ju fortfarande du har en direkt koppling till GM.

Kan du inte bara avslöja honom? Tänk på pengarna.
Fel igen!

Det vore väldigt dumt utav mig att efter så många år gå in i ett forum och avslöja att jag vet vem mördaren är om jag skulle ha en direkt anknytning till personen ifråga? Speciellt då polisen inte ens är i närheten att lösa fallet.

Du har inte många rätt du ;-)
Citera
2018-04-16, 18:13
Medlem
Hur förklarar du då tystnadsplikten?
Citera
2018-04-16, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luffarjeppe
Hur förklarar du då tystnadsplikten?
?
Citera
2018-04-16, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jordgubbsflickan
Fel igen!

Det vore väldigt dumt utav mig att efter så många år gå in i ett forum och avslöja att jag vet vem mördaren är om jag skulle ha en direkt anknytning till personen ifråga? Speciellt då polisen inte ens är i närheten att lösa fallet.

Du har inte många rätt du ;-)

Jag hade definitivt efter ett sådant brott oavsett om det varit en familjemedlem eller dylikt, valt att gå till polisen med mina uppgifter.

Har en nära anhörig som suttit inne för felbedömda saker, och det är jag förbannad över än idag.

Men OM han hade gjort något, så hade han fått stå sitt kast.

Skitsamma, du behöver inte avslöja honom.

Men en fråga;

Hur kan polisen vara så himla fel ute, när dom påstår sig komma närmre?

Ja du vet mer än alla andra, så snälla säg något som får oss att förstå.
Citera
2018-04-16, 18:24
Medlem
Citat:
Har du helt rätt i och då borde hon varit 15 -16 2004 och gärningsmannen en kund och kanske bekant

Jag tror att den person som jordgubbsflickan syftar på är från Nyköping eller däromkring. Och han var i 30-års åldern 2004. Sen ska man komma ihåg att han ej någonsin sagt att han är GM utan det är något som jordgubbsflickan själv listat ut. Lite långsökt kan tyckas.
Citera
2018-04-16, 18:33
Medlem
I 30 årsåldern??? Det här blir roligare o roligare😂😂😂 , ja du prata ju om att du hade tystnadsplikt igår kommer du inte ihåg det ?
Citera
2018-04-16, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sulfint
Jag tror att den person som jordgubbsflickan syftar på är från Nyköping eller däromkring. Och han var i 30-års åldern 2004. Sen ska man komma ihåg att han ej någonsin sagt att han är GM utan det är något som jordgubbsflickan själv listat ut. Lite långsökt kan tyckas.

30 års åldern?? nej du.
Citera
2018-04-16, 18:40
Medlem
Jag tycker det vore lättare att fokusera på de få spår som finns efter GM istället för att försöka pressa en person som klargjort sin ståndpunkt. Dessutom är det spåret, även om det skulle vara genuint, ett av väldigt många.

Kan vittnet bekräfta hur mannen han såg liknar fantombilden? Vilken färg jackan hade och klädsel är egentligen rätt ointressant. Däremot gångstil och ansikte skulle kunna vara något som kan leda framåt. Men sedan är det som redan skrivits, vittnen är bedrövliga. Det beror på människans hjärna och inte på brister hos individen. Blir lite bekymrad när de runda kinderna blir smala och så vidare.
Citera
2018-04-16, 18:40
Medlem
Citat:
I 30 årsåldern??? Det här blir roligare o roligare😂😂😂 , ja du prata ju om att du hade tystnadsplikt igår kommer du inte ihåg det ?

Jag har inte sagt att jag har tystnadsplikt. Jag har sagt att det inte är brottsligt att hålla tyst OM man har tystnadsplikt.

Viss skillnad ;-)

Tråden börjar bli väldigt roande. Många som spekulerar hej vilt ha ha ha
Citera
2018-04-16, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cornerofhope
Jag tycker det vore lättare att fokusera på de få spår som finns efter GM istället för att försöka pressa en person som klargjort sin ståndpunkt. Dessutom är det spåret, även om det skulle vara genuint, ett av väldigt många.

Kan vittnet bekräfta hur mannen han såg liknar fantombilden? Vilken färg jackan hade och klädsel är egentligen rätt ointressant. Däremot gångstil och ansikte skulle kunna vara något som kan leda framåt. Men sedan är det som redan skrivits, vittnen är bedrövliga. Det beror på människans hjärna och inte på brister hos individen. Blir lite bekymrad när de runda kinderna blir smala och så vidare.

Min farsa bekräftade att han hade en framåtlutad gångstil, även att fantombilden är lik i sig. Bara att GM skulle vara en aning smalare i ansiktet, men ingen överdrift (Inte som en tjackis)

Jag tror efter att jag fått tillgång till bilderna, och kunnat uppvisa dom för min far, att han kommer med bra uppgifter!

Han kommer till 110% kunna säga om han ser honom.
Citera
2018-04-16, 18:45
Medlem
Även att det inslaget i Efterlyst där dom "Återskapar" mordet, den gångstilen han har som spelar "GM" är extremt lik den som han såg vid ICA.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in