Citat:
Ursprungligen postat av
Yanii
Gemensamt för intim/groteska (herrejesus kan någon komma med ett bättre namn på det?) är att de som överdoserat/missbrukat benzo inte minns riktigt vad som hänt (eller ljuger väldigt bra). Tänker att GM alltså inte minns helt och bortförklarar/förtränger de minnen som poppar upp.
Om det nu är så att analyser har visat att GM inte hade droger i blodet så är det ju egentligen onödigt att
fortsätta spekulera i det.
Men jag kan inte låta bli at replikera detta sista: har alltid varit väldigt misstänksam mot när folk påstår att de har minnesluckor etc. Men under en period hade jag svårt att sova och fick insomningstabletter.Om jag då inte släckte lampan direkt utan hade en t.ex. en konversation med min partner (eller t.o.m. sex) eller skrev några mail så kunde jag vakna upp dagen efter utan något som helst minne av det hela.. Det var tomt, blankt. och då hade jag enligt utsago inte verkat drogad alls eller skrivit skumma saker i mina mail. Men minnet av det inträffade fanns helt enkelt inte. Needless to say spolade jag ner tabletterna efter ett tag, det var sjukt obehagligt. Benzo..