Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-06-06, 13:58
  #13
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dain-Bramage
Äh, han trollar uppenbarligen.

Från tråd för nån vecka sen:

Jag tycker för det första att hela inlägget skriker troll, av olika anledningar. För det första finns det ingen chans att man går från att vara så oskyldigt blåögd (och dessutom hävda att man aldrig skulle kunna träffa en prostituerad) till att knulla nån sönderknarkad underårig tjej i nåt jävla industriområde i nån container med enbart skynken mellan madrasserna. På drygt en vecka.

Jag börjar tröttna på alla jävla troll. Ni kan väl åtminstone göra det med lite finess?

Fyllarsleinlägg av TS då med andra ord...
Citera
2011-06-06, 16:29
  #14
Medlem
nuendasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Fyllarsleinlägg av TS då med andra ord...


I ett annat inlägg är han gift och hans fru har problem med "ont i baken". I nästa inlägg påstår han att en arab snott hans telefon inne på McDonalds medan han blev knullad i baken. I en annan tråd har han blivit "våldtagen av sin polare". I ytterligare en tråd är han helt plötsligt student som lever på kattmat. Och han som inte knullar prostituerade påstår sig ha knullat en prostituerad dvärg i Oskarshamn. Och i ännu en tråd påstår han sig att han har knullat med sin mamma. Detta fortsätter alltså i tråd efter tråd.

Slutsats: TS är en av alla dessa idioter som fyller forumet med skit trådar. Borde inte sånna personer bannas?
Citera
2011-06-06, 18:01
  #15
Avstängd
Stakars balter!
__________________
Senast redigerad av blockethandlarn 2011-06-06 kl. 18:30.
Citera
2011-06-07, 18:29
  #16
Medlem
zodiac08s avatar
Någon som tittat på filmen Taken och rökt på lite för mycket samtidigt?
Citera
2011-06-19, 13:16
  #17
Medlem
Urbexs avatar
jag håller med dig xxxjonas det låter lite som filmen taken !
Citera
2011-09-19, 21:29
  #18
Avstängd
Tycker att hela trådens syfte är till för framställa torskar som "odjur" . Sen att han är troll spelar mindre roll,
då trafficking existerar runt om i världen. Men ska alla gambianer som våldtog kvinnor i sina hemländer
med riktad ak-47 börja skriva i den här avdelning med motivering "jag dödade inte henne faktiskt".

Den här avdelning är till för oss som tycker inte att det är fel att köpa/sälja fitta/kuk i ren liberal anda. Våldtäksmän samt andra idioter som dras till den här avdelning (efter att blivit inbankade av staten att torskar är odjur, och försöker trolla på dessa permiser, visar bara hur efterblivna dom är).
__________________
Senast redigerad av Fuckluck 2011-09-19 kl. 21:36.
Citera
2011-09-20, 00:54
  #19
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxjonas
Låter som en film jag såg för ett tag sedan med Liam Neeson Taken tror jag den hette

mm. känns som han lever ut en dröm på nätet..
Citera
2011-09-30, 13:32
  #20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lyxarsle
Jag vill börja med att säga bespara mig PM, organisatören gjorde det klart att han värvade sina kunder själv. Jag fick komma med till en kontainerby som till största del innehåller tillfälliga bostäder men också minst en kontainer med tjejer från lettland och litauen.

Det var en ganska sunkig omgivning, rummen var uppdelade med skynken och man hade bara ett par kvadratmeter med tjejen som var så trött att hon förmodligen somnat om hon bara hade haft mer plats. Oengagerat och obekvämt var det men verkligen unga tjejer och för 500:- per knull var det lätt värt

Trots att hon var trött pratade/sluddrade hon med mig hela tiden även fast jag sa flera gånger att jag inte "understand", hon verkade helt desorienterad och såg förvånad ut när jag sprutade på henne. Slank fin tjej med rosa vårtgårdar, lite sne näsa men i övrigt verkligen top-notch och yngre än man hittar i sverige oftast.

ger hela upplevelsen 4/5 för att det var bra kvalitet på tjejen, men det verkade som att de hade sunkiga villkor där. Nästa gång ska jag sticka till bruden en extra hunka eller två


Nu är jag 99,9999% säker på att du är ett litet idiottroll, men om du mot all förmodan inte är det kommer mitt svar i tråden här:

Ditt vidriga äckel, sådana som du är patetiska. "Trött och sluddrar" right, neddrogad kallas det.
Hoppas verkligen du trollar, annars tillhör du samhällets bottenskikt och skulle jag träffa en sådan som dig i verkligheten och veta vad du gjort så skulle du inte kunna gå därifrån.

Läs på lite om människohandel äckel.
Citera
2011-11-26, 21:53
  #21
Medlem
Kebabsugers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zodiac08
Någon som tittat på filmen Taken och rökt på lite för mycket samtidigt?
blir hon sprutan i ansiktet i filmen oxå? låter fett, får.man tanka...

tror tyvärr nog att ts är ett troll
Citera
2011-12-01, 18:15
  #22
Medlem
BlueStars avatar
OT raderat. Diskutera sexköpslagen och trafficking i delforumet Etik, moral och politik i stället. Eventuell kritik som framförs här ska vara direkt kopplad till den här recensionen och inget annat. Synpunkter på detta tas via PM, inte i tråden.

/Mod
Citera
2011-12-13, 20:05
  #23
Medlem
danishgolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Lille vän, för det första är prostitution inte olagligt och för det andra är jag inte en paniktant utan förespråkar offentligt kontrollerade bordeller. Men jag är jävligt förbannad på de som utnyttjar unga
tjejer som med tvång och droger tvingar dom att fnaska! Dessutom är jag förbannad på de losers som
köper dessa unga tjejer!


bara för de behöver pengar så betyder de inte att de är tvingade till att fnaska.

Okej jag behöver pengar så jag är tvingad till att jobba och betala skatt? det är losers att man ska bli tvingad till det?
Citera
2012-02-12, 13:20
  #24
Medlem
Bullshit TS
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback