Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2004-10-14, 12:54
Medlem
Ursas avatar
Om man snubblar över stavfel på FB, får man gärna posta dem här för (hoppas jag) åtgärd av admins. För visst vill man plocka bort sina skitiga gamla stavfelsstrumpor när man får besök?

När man är inne i en tråd som man prenumererar på, finns under Ämnesverktyg alternativet Avbryt prenummeration på det här ämnet.Ett m bör tas bort.
Citera
2004-10-14, 12:56
Medlem
kaytees avatar
Jaaaa vilken bra idé.
När man använder "avancerad sökning" kan man välja att "Hitta inlägg gjorda av anvädaren". Det saknas ett "n" där.
Citera
2004-10-14, 14:30
Medlem
haloklins avatar
I regel 1.9 står det "Personangrepp är inte på något sett tillåtet", "sett" bör ändras till "sätt".
Citera
2004-10-14, 20:55
Medlem
Och i mailet som skickas ut när ett nytt inlägg tillkommit i en tråd man prenumererar på, så står det "inläg" eller "inläget", minns inte riktigt vilket.
Citera
2004-10-14, 20:58
Moderator
impieteers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misanthropique
Och i mailet som skickas ut när ett nytt inlägg tillkommit i en tråd man prenumererar på, så står det "inläg" eller "inläget", minns inte riktigt vilket.

"Här är inläget som precis blivit postat:"

Avancerad sökning medlem:

"Alla fält i det här formuläret är valfria. De flesta fält accepterar delar av ord (till exempel, kan du skriva in Jo i fältet 'Änvändarnamn' för att hitta alla användare som heter John, Johan, Josef och Johanna. "
Citera
2004-10-14, 22:00
Medlem
ÄlskaMigs avatar
nej nej bäst av allt: har ni läst "regelsidan" på den engelska FB?
bauahahahha snälla berätta för mig vem som "översatt". jag garvar så jag kissar på mig varje gång. det språket.
Citera
2004-10-14, 22:14
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ursa
Om man snubblar över stavfel på FB, får man gärna posta dem här för (hoppas jag) åtgärd av admins.

Dålig idé. Att påtala det i PM till admin är däremot en bra idé.
Citera
2004-10-14, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Dålig idé. Att påtala det i PM till admin är däremot en bra idé.
Denna tråd är en bra idé, nu ser man ju vilka som redan har tagits upp så slipper man PM:a samma.
Citera
2004-10-14, 22:49
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tommy_t
Denna tråd är en bra idé, nu ser man ju vilka som redan har tagits upp så slipper man PM:a samma.

Skickar man PM så rättas nog felet till och man behöver inte skicka mer.
Rättas det inte sä är ju en påminnelse på plats.
Citera
2004-10-14, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Skickar man PM så rättas nog felet till och man behöver inte skicka mer.
Rättas det inte sä är ju en påminnelse på plats.

Eller så skickar jag ett PM nu till Admin nu och hänvisar till denna tråd så är allt löst!

Sen slipper han/hon bli påmind då allt är samlat på samma ställe!
Citera
2004-10-14, 23:04
Medlem
I Kontrollpanelen > profil är Övrigt på utrikiska:

Citat:
BiographyA few details about yourself

LocationWhere you live

InterestsYour hobbies, etc

OccupationYour job
Citera
2004-10-14, 23:09
Medlem
Nulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaytee
Jaaaa vilken bra idé.
När man använder "avancerad sökning" kan man välja att "Hitta inlägg gjorda av anvädaren". Det saknas ett "n" där.
Inte för att det tillför diskussionen någonting, men precis detta påpekade forumets tappre galler i en tråd från i somras:

http://forum.flashback.info/scandina...d.php?t=137977
Citat:
Ursprungligen postat av Asterix
I rullgardinsmenyn, i rutan "sök efter användarnamn", fattas en bokstav. Det står "hitta inlägg gjorda av anvädaren". Det bör stå "hitta inlägg gjorda av användaren". Det är kanske inte världens största problem men ack så irriterande.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in