Social identifikation, sen vad det beror på kan ju variera. Kan bero på att hon vill identifiera sig med dig inför gruppen, kan bero på att hon vill identifiera sig med dig inför
dig. Hon kanske hatar dig men tycker att gruppen vänder sig till dig och vill identifieras med det, hon kanske gillar dig och gärna identifierar sig med dig som enstöring trots att gruppen tittar bort. Eller något där i mitten. Förmodligen hatar hon dig inte. Det är ganska speciella typer av tjejer som helt nonchalerar sin egen bedömning och bara tittar till grupptrycket.
Citat:
Ursprungligen postat av Flippkid
Om jag sitter i någons knä beror det väl i 93% av fallen på att jag inte har någonstans att sitta. I 5% av fallen handlar det om att killen tror han ska få ligga men det blir inget utan endast för han bett mig sitta i hans knä. I 2% av fallen handlar det om att han kommer få ligga.
Finns det ingenstans att sitta uppstår en social situation som precis alla uppfattar, detta topic uppstår inte, och 93% av ditt inlägg går bort. Relaterat till topic blir det alltså: i 28.5% av fallen kommer killen få ligga, i övriga 71.5% har han bett dig sitta i hans knä men får inget mer. Hur många gånger av dessa 28.5% killen vill ligga så att du får ligga framgår inte.
EDIT: Ingenjören som inte kan räkna matte.