• 1
  • 2
2011-06-05, 14:32
Medlem
När man var i 17-19 års ålder och festade så var det ofta en tjej som kom o satt sig i knät och började dricka. Dom pratade lite till en men mest till andra, vad är grejen med det? Man ser många bilder nu på fejjan att det ofta är så på festbilder också.. Vad är grejen med det??? Vill dom ligga eller vafan äre
Citera
2011-06-05, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av d3lux
Vill dom ligga eller vafan äre
Ja
Citera
2011-06-05, 14:36
Medlem
BenAsslicks avatar
Antingen vill dom ligga med dig, eller så vill dom bara sitta nånstans.
Citera
2011-06-05, 14:37
Medlem
de gnider fittan i den där stenhårda ollonformade knölen
Citera
2011-06-05, 14:38
Medlem
Sjuklings avatar
Det behöver inte nödvändigtvis betyda att de vill ligga med dig. Men de vill gärna få dig att tro det för att de ska få uppmärksamhet och bli omhändertagna.
Citera
2011-06-05, 14:41
Medlem
Enigms avatar
Överanalysera inte så mycket. Det är oftast trångt på fest och då är det najjs o sitta i någonstans. Dessutom är det ju bara mysigt med lite kvinnlig närhet.
Citera
2011-06-05, 14:45
Medlem
Flippkids avatar
Om jag sitter i någons knä beror det väl i 93% av fallen på att jag inte har någonstans att sitta. I 5% av fallen handlar det om att killen tror han ska få ligga men det blir inget utan endast för han bett mig sitta i hans knä. I 2% av fallen handlar det om att han kommer få ligga.
Citera
2011-06-05, 14:45
Medlem
Upprepa efter mig:

Bekräftelsebehov........
Bekräftelsebehov........
Bekräftelsebehov........
Bekräftelsebehov........
Bekräftelsebehov........
Bekräftelsebehov........
Citera
2011-06-05, 14:49
Medlem
Georgijevs avatar
haha, vilken jävla tråd , nästa gång kan du väll fråga tjejen som sätter sig i ditt knä? när du är på gång kan du fråga om hon tar den i tvåan.
Citera
2011-06-05, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flippkid
I 2% av fallen handlar det om att han kommer få ligga.
Du bara antar att killen som du sitter sätter dig på automatiskt kommer vilja ligga med dig?
Citera
2011-06-05, 14:53
Medlem
Flippkids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIZD
Du bara antar att killen som du sitter sätter dig på automatiskt kommer vilja ligga med dig?

Absolut, går alltid och sätter mig randoms knä och vet att jag kommer få ligga, det är min taktik.
Citera
2011-06-05, 16:18
Medlem
Emelisans avatar
Det handlar om uppmärksamhet. Personligen tycker jag att det känns lite awkward att gå fram och sätta sig i någons knä utan vidare, det gör inte jag. Men jag gissar på att dom som gör det gör det för uppmärksamhetens skull och statusen det innebär att visa att man är eftertraktad bland killarna och att man får göra det man känner för med dom.. Något sånt. Rena gissningarna som sagt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in