När man var i 17-19 års ålder och festade så var det ofta en tjej som kom o satt sig i knät och började dricka. Dom pratade lite till en men mest till andra, vad är grejen med det? Man ser många bilder nu på fejjan att det ofta är så på festbilder också.. Vad är grejen med det??? Vill dom ligga eller vafan äre
Det behöver inte nödvändigtvis betyda att de vill ligga med dig. Men de vill gärna få dig att tro det för att de ska få uppmärksamhet och bli omhändertagna.
Överanalysera inte så mycket. Det är oftast trångt på fest och då är det najjs o sitta i någonstans. Dessutom är det ju bara mysigt med lite kvinnlig närhet.
Om jag sitter i någons knä beror det väl i 93% av fallen på att jag inte har någonstans att sitta. I 5% av fallen handlar det om att killen tror han ska få ligga men det blir inget utan endast för han bett mig sitta i hans knä. I 2% av fallen handlar det om att han kommer få ligga.
Det handlar om uppmärksamhet. Personligen tycker jag att det känns lite awkward att gå fram och sätta sig i någons knä utan vidare, det gör inte jag. Men jag gissar på att dom som gör det gör det för uppmärksamhetens skull och statusen det innebär att visa att man är eftertraktad bland killarna och att man får göra det man känner för med dom.. Något sånt. Rena gissningarna som sagt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!