Tjena. Är född 92 och har träffat en tjej ( WOW ! ) ... Skämt å sido...
Vi har lärt känna varandra kanske lite mer än två veckor. Till mig sa hon att hon var född 92 men har fått veta av lite kontakter att hon är född 90. Så nu har jag en fråga... Varför skulle tjejen ljuga om sin ålder? För mig känns det lite wierd...
För att inte verka vara någon gammal hagga? För övrigt känns det väldigt dumt, om ni kommer få en långvarig relation kommer det avslöjas förr eller senare. Tycker du ska kontrollera det på ratsit eller liknande, kanske dina vänner spelar dig ett spratt?
Jag vet inte, kanske hon har dåligt självförtroende och känner sig lite bättre/häftigare/coolare om hon ändrar lite på sin ålder? Hon kanske tror du ändå inte skulle få veta hon luras. Två år är ju inte mycket, men någon anledning har hon väl. Men nu vet du ju, så fråga henne varför hon sa så. Hon har svaret på det. Vi andra kan bara gissa.
hahaha brukar det inte vara tvärt om? Så gjorde iaf jag när jag var 15 sa till tjejer att jag var 18 de var skit kul när jag hade legat med en tjej som trodde jag var 18 och sen brätta att jag var 15 hon blev skit lack
Jag vet inte, kanske hon har dåligt självförtroende och känner sig lite bättre/häftigare/coolare om hon ändrar lite på sin ålder? Hon kanske tror du ändå inte skulle få veta hon luras. Två år är ju inte mycket, men någon anledning har hon väl. Men nu vet du ju, så fråga henne varför hon sa så. Hon har svaret på det. Vi andra kan bara gissa.
Går inte att snacka just nu iallafall, för då vet hon att hennes polare har berättat :P
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!