2011-06-05, 00:27
Medlem
Tjena. Är född 92 och har träffat en tjej ( WOW ! ) ... Skämt å sido...

Vi har lärt känna varandra kanske lite mer än två veckor. Till mig sa hon att hon var född 92 men har fått veta av lite kontakter att hon är född 90. Så nu har jag en fråga... Varför skulle tjejen ljuga om sin ålder? För mig känns det lite wierd...

mvh crazie
Citera
2011-06-05, 00:30
Medlem
Timbuktus avatar
För att det är en man som är född 59.

Ha det så kul i hans garage resten av ditt liv
Citera
2011-06-05, 00:31
Medlem
För att inte verka vara någon gammal hagga? För övrigt känns det väldigt dumt, om ni kommer få en långvarig relation kommer det avslöjas förr eller senare. Tycker du ska kontrollera det på ratsit eller liknande, kanske dina vänner spelar dig ett spratt?
Citera
2011-06-05, 00:31
Medlem
Lys avatar
Jag vet inte, kanske hon har dåligt självförtroende och känner sig lite bättre/häftigare/coolare om hon ändrar lite på sin ålder? Hon kanske tror du ändå inte skulle få veta hon luras. Två år är ju inte mycket, men någon anledning har hon väl. Men nu vet du ju, så fråga henne varför hon sa så. Hon har svaret på det. Vi andra kan bara gissa.
Citera
2011-06-05, 00:32
Bannlyst
hahaha brukar det inte vara tvärt om? Så gjorde iaf jag när jag var 15 sa till tjejer att jag var 18 de var skit kul när jag hade legat med en tjej som trodde jag var 18 och sen brätta att jag var 15 hon blev skit lack
Citera
2011-06-05, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ly
Jag vet inte, kanske hon har dåligt självförtroende och känner sig lite bättre/häftigare/coolare om hon ändrar lite på sin ålder? Hon kanske tror du ändå inte skulle få veta hon luras. Två år är ju inte mycket, men någon anledning har hon väl. Men nu vet du ju, så fråga henne varför hon sa så. Hon har svaret på det. Vi andra kan bara gissa.

Går inte att snacka just nu iallafall, för då vet hon att hennes polare har berättat :P
Citera
2011-06-05, 00:35
Bannlyst
Hon vill inte handla på Bolaget åt dig?
Citera
2011-06-05, 01:00
Medlem
kallekulakilles avatar
Tjejer verkar ha ett behov av att framställa sig yngre än de i själva verket är.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in