• 1
  • 2
2011-06-04, 01:24
Medlem
Wishforitnows avatar
Alltså jag kanske är full men kommer ändå försöka skriva korrekt.

Hur kommer man över att ens ex varit smal? Dvs smal men tränad? Snygg rumpa, vagina, bröst, ben, fötter, axlar, rygg..

Jag kan minnas när man körde doggy och såg hennes sexiga rumpa och rygg med en sexig tatuering precis där ryggen går över till rumpa.

HUr kommer amn över?

Känns som jag kommer bara få dejta feta äckliga brudar resten av mitt liv.

Aldrig mer en sexig tjej? I sig var hon en jävla idiot och psykopat och behandlade mig som skit! Men vad gör det när man kan få en sexig kropp framför sig?

Hon vägde f.ö runt 53-54 kg så man kunde ju lyfte henne och ha sex på alla möjliga sätt.

Fab vad jag mår skit egentligen! försöker inbilla mig att jag mår bra men jag mår inte bra egentligen.

Ingen tjej duger, det är bara mitt ex som duger, hon är bäst i världen och det finns ingen snyggare eller bättre tjej i sängen, än henne.

Så vad gör man? Självmord?

Tacksam för svar!
Citera
2011-06-04, 01:28
Medlem
Cannabias avatar

Ja för självmord löser allt Nej, självklart ska du inte ta livet av dig.

Du får kämpa vidare och hitta en tjej du trivs med, det finns fler! och du kommer hitta någon

gå och lägg dig nu och sov av fyllan så kommer du på bättre tankar till imorgon
Citera
2011-06-04, 01:29
Medlem
SkateBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wishforitnow
Alltså jag kanske är full men kommer ändå försöka skriva korrekt.

Hur kommer man över att ens ex varit smal? Dvs smal men tränad? Snygg rumpa, vagina, bröst, ben, fötter, axlar, rygg..

Jag kan minnas när man körde doggy och såg hennes sexiga rumpa och rygg med en sexig tatuering precis där ryggen går över till rumpa.

HUr kommer amn över?

Känns som jag kommer bara få dejta feta äckliga brudar resten av mitt liv.

Aldrig mer en sexig tjej? I sig var hon en jävla idiot och psykopat och behandlade mig som skit! Men vad gör det när man kan få en sexig kropp framför sig?

Hon vägde f.ö runt 53-54 kg så man kunde ju lyfte henne och ha sex på alla möjliga sätt.

Fab vad jag mår skit egentligen! försöker inbilla mig att jag mår bra men jag mår inte bra egentligen.

Ingen tjej duger, det är bara mitt ex som duger, hon är bäst i världen och det finns ingen snyggare eller bättre tjej i sängen, än henne.

Så vad gör man? Självmord?

Tacksam för svar!

Du går och lägger dig och funderar inte mer på henne ikväll. Det låter som ni gjort slut nyligen. Jag lovar dig att det känns bättre ju längre tid det har gått sen ni gjorde slut. Dessutom är det vår/sommar nu = lättklädda solbruna fräscha flickor.
Citera
2011-06-04, 01:29
Bannlyst
Citat:
Alltså jag kanske är full

Svar på tal.
Citera
2011-06-04, 01:38
Medlem
Tiden läker allt. Om 40 år så har du glömt henne.
Citera
2011-06-04, 01:40
Medlem
suqas avatar
Citat:
I sig var hon en jävla idiot och psykopat och behandlade mig som skit! Men vad gör det när man kan få en sexig kropp framför sig?
Detta borde räcka som argument till att du gjort rätt (vilket du har), men tyvärr är vi människor mer komplicerade än så.

Du tror förresten inte att det finns miljoner andra män/kvinnor som tänker precis likadant som du gör nu, precis samtidigt som dig?

Det som gäller är: Acceptera (att ni inte längre är ett par), bearbeta, glöm/förträng (det du inte kan bearbeta), gå vidare - repeat.'

p.s. Att tänka såna här tankar på fyllan leder ju ofta till att det blir jävligt jobbigt och att man ballar ur lite. Fullt normalt, kämpa!
Senast redigerad av suqa 2011-06-04 kl. 01:53.
Citera
2011-06-04, 01:41
Medlem
Grimmjows avatar
Gå och nyktra till först
Citera
2011-06-04, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyhightubro
Tiden läker allt. Om 40 år så har du glömt henne.

39 år, 364 dagar, 23:40 timmar kvar

Nja jag skojar bara, jag är mer full än du min vän.
Senast redigerad av Flyhightubro 2011-06-04 kl. 01:51.
Citera
2011-06-04, 01:45
Medlem
ugglor-i-mossens avatar
Du får komplettera dina kommande relationer med en uppblåsbar docka! Good luck!
Citera
2011-06-04, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flyhightubro
39 år, 365 dagar, 23:40 timmar kvar

Grattis!
Citera
2011-06-04, 01:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av volwave
Grattis!

Vadå grattis?
Citera
2011-06-04, 01:53
Medlem
Wishforitnows avatar
Tack för era ord!

Jag vet att det är idiotiskt att hänga upp sig på en jävla brud, speciellt någon som råkar ha utseendet som en gudinna men personligheten som en jävla demon från helvetet.

Varför i mina sjuka dar ska jag lägga tankar på henne? varför inte bara dra vidare, jag lever här och nu och jag har ett liv att leva, varför ska jag då ägna dagar på henne?

När hon ändå inte tänker på mig, när hon ändå är ute och festar idag och imorgon, drar hem killar och knullar dom hårt, som hon knullade mig..

Varför ska jag vara ledsen? I sig det jag kommer sakna är när det sprutade ur hennes fitta när hon kom.... Har inte upplevt det förut.

Men men! Ja ni vet! Man saknar det man inte haft, och man saknar det man haft men inte längre har.

Men jag ska alltså gi vidare? Kanske jag träffar en snygg tjej, men troligtvis inte, jag är kort, och ser ut som en 17 åring, fast jag är 25 år gammal.

Fitt liv.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in