Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2011-06-03, 18:28
  #1
Avstängd
Ska jag dra till om jag vill träffa tjejer i åldern 20 till 28 år, där det finns dansgolv, om jag inte vill till stureplan,där jag upplever att det bara är bimbo tjejer och annat lödder.. Extremt plus om det är studenter, och tjejer med den mentaliteten och intellektet. Ange gärna vilken hållplats jag går av vid, och beskring till krogen.
Citera
2011-06-03, 18:36
  #2
Medlem
talgoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AspergerDeluxe
Ange gärna vilken hållplats jag går av vid

Oj oj. Tack för kvällens skratt.

Är det första gången du använder internet eller?

Hjälp vad jag lollade.
Citera
2011-06-03, 18:38
  #3
Medlem
Pallevantes avatar
Åk till slussen, gå ner till Patricia och ragga upp nåt av thailudrena som hänger där. Garanterad utdelning
Citera
2011-06-03, 18:38
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AspergerDeluxe
Ska jag dra till om jag vill träffa tjejer i åldern 20 till 28 år, där det finns dansgolv, om jag inte vill till stureplan,där jag upplever att det bara är bimbo tjejer och annat lödder.. Extremt plus om det är studenter, och tjejer med den mentaliteten och intellektet. Ange gärna vilken hållplats jag går av vid, och beskring till krogen.

Haha, hur fan stavar du egentligen?
Antar att du inte är från sthlms trakterna?
Citera
2011-06-03, 18:44
  #5
Medlem
Wishforitnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
Åk till slussen, gå ner till Patricia och ragga upp nåt av thailudrena som hänger där. Garanterad utdelning

Han kan ta mitt ex när han ändå håller på! Hon söker ständigt uppmärksamhet och vill ha sex hela tiden, hänger på Patricia och har tagit över min position (hängde själv där mycket förut).

Hon försöker fixa VIP genom att stöta på vakterna, och detta gjorde hon framför mig

Patricia har gott om tjejer mellan 20-28 och mycket Thaibrudar av någon anledning
Citera
2011-06-03, 18:55
  #6
Medlem
dag-ottos avatar
På Patricia är ju 90% Gay. Och det skulle inte förvåna mig om 'Thaibrudarna' är sådana med Adamsäpplen!

Har du pengar och ser allmänt sliskig ut så häng runt på Stureplan. Beställ skumpa och groggludrerna flockas direkt.
Ta nå "Sunkhak" på söder. Tex Snaps på Medborgarplatsen.
Citera
2011-06-03, 19:44
  #7
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dag-otto
På Patricia är ju 90% Gay. Och det skulle inte förvåna mig om 'Thaibrudarna' är sådana med Adamsäpplen!

Har du pengar och ser allmänt sliskig ut så häng runt på Stureplan. Beställ skumpa och groggludrerna flockas direkt.
Ta nå "Sunkhak" på söder. Tex Snaps på Medborgarplatsen.
Nejdå, dom har gaykvällar men en vanlig fredag är det som vilken krog som helst. Dyrt jävla inträde dock, det har jag aldrig förstått. Har för mig att det landar på en 160 spänn eller nåt med dörr och garderob.
Citera
2011-06-03, 20:46
  #8
Avstängd
jaha så ni föreslår alltså patricia. Någon nämnde något sunkigt hak i medborgarplatsen, men hak funkar inte, utan det måste finnas dansgolv.
Citera
2011-06-03, 20:51
  #9
Medlem
Berns då? Eller är det för stureplanigt?

EDIT: Hållplats kungsträdgården (T) alt. Norrmalmstorg (B).
Citera
2011-06-03, 21:45
  #10
Medlem
Skit i dansgolv. Vad ska du med det till?
Citera
2011-06-03, 21:48
  #11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Berns då? Eller är det för stureplanigt?

EDIT: Hållplats kungsträdgården (T) alt. Norrmalmstorg (B).

kan kika på berns, om det nu har ett dansgolv. får förövrigt intrycket, av att du känner dig träffad som bimbo tjej.
Citera
2011-06-03, 21:49
  #12
Medlem
JagHatarDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Into-Eternity
Skit i dansgolv. Vad ska du med det till?
That may beee his place to shine. Därför kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback