• 1
  • 2
2011-06-03, 18:28
Bannlyst
Ska jag dra till om jag vill trffa tjejer i ldern 20 till 28 r, dr det finns dansgolv, om jag inte vill till stureplan,dr jag upplever att det bara r bimbo tjejer och annat ldder.. Extremt plus om det r studenter, och tjejer med den mentaliteten och intellektet. Ange grna vilken hllplats jag gr av vid, och beskring till krogen.
Citera
2011-06-03, 18:36
Medlem
talgoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AspergerDeluxe
Ange grna vilken hllplats jag gr av vid

Oj oj. Tack fr kvllens skratt.

r det frsta gngen du anvnder internet eller?

Hjlp vad jag lollade.
Citera
2011-06-03, 18:38
Medlem
Pallevantes avatar
k till slussen, g ner till Patricia och ragga upp nt av thailudrena som hnger dr. Garanterad utdelning
Citera
2011-06-03, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AspergerDeluxe
Ska jag dra till om jag vill trffa tjejer i ldern 20 till 28 r, dr det finns dansgolv, om jag inte vill till stureplan,dr jag upplever att det bara r bimbo tjejer och annat ldder.. Extremt plus om det r studenter, och tjejer med den mentaliteten och intellektet. Ange grna vilken hllplats jag gr av vid, och beskring till krogen.

Haha, hur fan stavar du egentligen?
Antar att du inte r frn sthlms trakterna?
Citera
2011-06-03, 18:44
Medlem
Wishforitnows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallevante
k till slussen, g ner till Patricia och ragga upp nt av thailudrena som hnger dr. Garanterad utdelning

Han kan ta mitt ex nr han nd hller p! Hon sker stndigt uppmrksamhet och vill ha sex hela tiden, hnger p Patricia och har tagit ver min position (hngde sjlv dr mycket frut).

Hon frsker fixa VIP genom att stta p vakterna, och detta gjorde hon framfr mig

Patricia har gott om tjejer mellan 20-28 och mycket Thaibrudar av ngon anledning
Citera
2011-06-03, 18:55
Medlem
dag-ottos avatar
P Patricia r ju 90% Gay. Och det skulle inte frvna mig om 'Thaibrudarna' r sdana med Adamspplen!

Har du pengar och ser allmnt sliskig ut s hng runt p Stureplan. Bestll skumpa och groggludrerna flockas direkt.
Ta n "Sunkhak" p sder. Tex Snaps p Medborgarplatsen.
Citera
2011-06-03, 19:44
Medlem
Pallevantes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dag-otto
P Patricia r ju 90% Gay. Och det skulle inte frvna mig om 'Thaibrudarna' r sdana med Adamspplen!

Har du pengar och ser allmnt sliskig ut s hng runt p Stureplan. Bestll skumpa och groggludrerna flockas direkt.
Ta n "Sunkhak" p sder. Tex Snaps p Medborgarplatsen.
Nejd, dom har gaykvllar men en vanlig fredag r det som vilken krog som helst. Dyrt jvla intrde dock, det har jag aldrig frsttt. Har fr mig att det landar p en 160 spnn eller nt med drr och garderob.
Citera
2011-06-03, 20:46
Bannlyst
jaha s ni freslr allts patricia. Ngon nmnde ngot sunkigt hak i medborgarplatsen, men hak funkar inte, utan det mste finnas dansgolv.
Citera
2011-06-03, 20:51
Medlem
Berns d? Eller r det fr stureplanigt?

EDIT: Hllplats kungstrdgrden (T) alt. Norrmalmstorg (B).
Citera
2011-06-03, 21:45
Medlem
Skit i dansgolv. Vad ska du med det till?
Citera
2011-06-03, 21:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av pudrig
Berns d? Eller r det fr stureplanigt?

EDIT: Hllplats kungstrdgrden (T) alt. Norrmalmstorg (B).

kan kika p berns, om det nu har ett dansgolv. fr frvrigt intrycket, av att du knner dig trffad som bimbo tjej.
Citera
2011-06-03, 21:49
Medlem
JagHatarDigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Into-Eternity
Skit i dansgolv. Vad ska du med det till?
That may beee his place to shine. Drfr kanske?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in