• 2
  • 3
2004-10-19, 23:19
Medlem
Cudas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retwa
Öhh jag fick ingenting, var jävligt klantig. Träffade en på plattan som sa att han hade, han fick pengarna och jag bad om subitexen, då sa han att det var hans kompis som var i närheten som hade dem, vi träffade kompisen och han fick pengarna men han var tvungen gå o hämta dem, efter att ha väntat med han som först fick pengarna (han visa även sin morakniv som han skulle använda om nån jävlades med honom) i ca 10 min kom det en kille och sa att det var problem med span så det kunde dröjja länge.

Fatta rätt snabbt att jag var blåst, får egentligen skylla mig själv, men det kändes ändå rätt surt :mad:

På plattan ere mer regel än undantag att man blir blåst senast jag va så jvl dum att jag gick dit vare 2 niggerbollar(ursäkta utrycket) som jag skulle köpa skunk av va tror ni jag fick? Dåligt gräs kryddat me massa salvia........*suck*
men för typ 20 år sen vare inte så iaf inte när de gällde röka.
Citera
2004-10-20, 02:36
Medlem
Retwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuda
På plattan ere mer regel än undantag att man blir blåst senast jag va så jvl dum att jag gick dit vare 2 niggerbollar(ursäkta utrycket) som jag skulle köpa skunk av va tror ni jag fick? Dåligt gräs kryddat me massa salvia........*suck*
men för typ 20 år sen vare inte så iaf inte när de gällde röka.

Jo, jag fick också nån krydda av en svart man på plattan som sa att det var gräs, för ett tag sedan. Men jag lyckades hitta honom och gick fram och kramade honnom vänligt o sa att han var skyldig mig 100 kr. Jag fick ett gram hasch av honom då, kände mig rätt nöjd efteråt . Men hade jag gjort likadant mot (zigenaren) med subben hade förmodligen bara fått en kniv i mig. (Jag är inte rasist utanför plattan bara så ni vet.)

Håller inte med om att man regel blir blåst men visst försöker folk där både blåsa och utnyttja en. Har inte ens blivit blåst när jag köpt heroinkabbar utan att kunna kolla dem på plats. Ofta har det vart så att någon horsare tagit med mig till en bra kran emot att jag bjudit på en dos, iaf bättre än en kabbe tvättmedel.

Sist hittade jag en svinschyst kille där som bara hade 250 och ville hitta nån att dela med. Så vi drog i väg för att möta hans kran (en helt ok neger) och istället för en 0,2 kabbe fick vi en plast boll som han sa att det 0,4 (det va minst 0,3 iaf) + en geisha eftersom jag inte skjuter 490 kr.

Man kan ju alltid kolla läget, man märker vilka som är där för att blåsa folk o en del är t o m helt ok.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in