2004-10-18, 14:14
Medlem
Vad oväntat
Citera
2004-10-18, 15:01
Medlem
Andans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobe
Nu får jag hålla tungan i styr så det här inte blir en köp/sälj-historia, men jag läser ofta om hur det skaffas knark hit och dit och undrar hur man får tag i det? Ponera att jag ville ha tag i en sådan här 100-burk med stesolid, hur gör jag då? går jag ned i Nordstan och frågar alla skummisar eller bygger allt på att man känner rätt folk? Finns det något kodspråk eller annat?

OBS!!! Jag vill inte ha några PM eller liknande, då jag inte är ute efter att köpa något. Antyd heller inte att du har något att sälja. Jag är bara nyfiken på hur det går till när man köper illegala substanser.

Nej allvarligt(Det va ett dåligt skämt av mig innan), det är ju det dummaste sättet att gå nertill tex nordstan o fråga folk. Du måste känna någon eller någon som känner någon som vet var du kan få tag på det? Annars är det ju enkelt att beställa tid hos en läkare. Det blir oftast billigare
Citera
2004-10-18, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jobe
Nu ska jag iofs inte köpa något så jag behöver inte hålla ögon och öron öppna i det syftet. Men tack för ditt svar, det bygger alltså på kontakter.

Är du helt färsk i en stad så är det ju inga problem att "jaga" reda på lite trots att du inte känner nån om du anstränger dig lite och har lite känsla för vilken typ av människor du ska gå på. gatulangning förekommer ju lite här och där. det finns vissa områden som är hetare för sånt vissa perioder - nu sist läste jag om tensta centrum som blivit en sorts "halvöppen" drogmarknad.. kungsträdgården har det ju talats en del om också.. Såna där områden finns i nästan alla större städer, dvs ställen där man kan jaga reda på knark även utan kontakter. så omöjligt är det inte
Citera
2004-10-18, 20:31
Medlem
Cudas avatar
Tack för svaren jag fick ett hugg idag på 1100 för 1 hundraburk 10mg och de tog jag. Jag är f.n rätt desperat..........................de e inte lätt å va drogmissbrukare...........*suck*
Citera
2004-10-18, 21:02
Medlem
Andans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cuda
Tack för svaren jag fick ett hugg idag på 1100 för 1 hundraburk 10mg och de tog jag. Jag är f.n rätt desperat..........................de e inte lätt å va drogmissbrukare...........*suck*

det va inget konstigt pris i dessa dagar!
Citera
2004-10-18, 21:05
Bannlyst
Citat:
Jag är f.n rätt desperat..........................de e inte lätt å va drogmissbrukare...........*suck*

Hmm.. varför så desperat efter valium? Känner du att du är beroende av just diazepam , eller vad?
Citera
2004-10-18, 21:30
Medlem
Cudas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tim_hedlund
Hmm.. varför så desperat efter valium? Känner du att du är beroende av just diazepam , eller vad?

Dels för att de e de lättaste(billigaste?) benzon att få tag i och dels för att den är bra att tända av på
Citera
2004-10-19, 00:05
Medlem
Unbalanceds avatar
Du fick den för ett okej pris, så det är inget att ha ågren över .
Kan medje det att jag är lite avis på dig just nu iaf , får nöja mig med sub & fet för tillfället .
Citera
2004-10-19, 13:18
Medlem
Citat:
Vad är rimligt att betala för stessolid om jag köper minst 100?

JAG HAR NÅTT ANNAT....
Citera
2004-10-19, 14:22
Medlem
Retwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keruzz
Nä men det är som du säjer, man måste känna "rätt" sorts folk. Jag skulle aldrig springa runt på plattan och köpa knark (inte i nordstan för den delen helle), för har man inte blivit blåst tidigare så blir man det garanterat på dom ställena.....

Jag har handlat knark av okända människor i städer där jag inte känner någon en massa gånger. Blev blåst på majja en gång för 8 år sen och på subitex nyligen. Visst är det lite riskabelt men ändå värt ett försök. Om man ska åka buss hem i 5 timmar blir det inte alls lika jobbigt om man har en subitex och ett par roppar . Göteborg är en konstig stad kunde inte hitta en enda pundare?
Citera
2004-10-19, 14:32
Medlem
Unbalanceds avatar
Hur blev du blåst på Subutex, vad fick du istället ?
Jag menar, man känner ju igen dom direkt på kartan eller tabletten, eller det kanske var nerkrossat .
Citera
2004-10-19, 21:45
Medlem
Retwas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unbalanced
Hur blev du blåst på Subutex, vad fick du istället ?
Jag menar, man känner ju igen dom direkt på kartan eller tabletten, eller det kanske var nerkrossat .

Öhh jag fick ingenting, var jävligt klantig. Träffade en på plattan som sa att han hade, han fick pengarna och jag bad om subitexen, då sa han att det var hans kompis som var i närheten som hade dem, vi träffade kompisen och han fick pengarna men han var tvungen gå o hämta dem, efter att ha väntat med han som först fick pengarna (han visa även sin morakniv som han skulle använda om nån jävlades med honom) i ca 10 min kom det en kille och sa att det var problem med span så det kunde dröjja länge.

Fatta rätt snabbt att jag var blåst, får egentligen skylla mig själv, men det kändes ändå rätt surt :mad:
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in