• 1
  • 2
2011-06-01, 20:35
Medlem
barcelos avatar
Hej!

Det är så att jag har en 14-årig bror som fyller 15 i mitten av Juni. Jag kan inte komma på något som jag möjligtvis kan ge honom . Han är väldigt interesserad av datorer fast han har dock redan väldigt bra saker. Han gillar också gaming men han har både XBox samt Playstation 3! Jag tänkte mig en iPad 2 fast han kommer inte ha någon använding av den och kanske en Playstation Portable men så såg jag att PSP2 kommer ut snart och det känns onödigt att köpa en PSP om det ändå kommer finnas en uppgradering snart. Pengar är inget problem eftersom han är min lillebrorsa och jag älskar honom.

Tack på förhand!
2011-06-01, 20:41
Medlem
TrumanBurbanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barcelo
Hej!

Det är så att jag har en 14-årig bror som fyller 15 i mitten av Juni. Jag kan inte komma på något som jag möjligtvis kan ge honom . Han är väldigt interesserad av datorer fast han har dock redan väldigt bra saker. Han gillar också gaming men han har både XBox samt Playstation 3! Jag tänkte mig en iPad 2 fast han kommer inte ha någon använding av den och kanske en Playstation Portable men så såg jag att PSP2 kommer ut snart och det känns onödigt att köpa en PSP om det ändå kommer finnas en uppgradering snart. Pengar är inget problem eftersom han är min lillebrorsa och jag älskar honom.

Tack på förhand!

Bjud ut honom på mat (två bröder i tonåren? behöver inte vara fancy, pizza eller något annat funkar bra), sen går ni på Bio och du betalar allt + "snacks".

Vill du ge något mer så överraska honom på väg till, eller ifrån, bion med att "svänga in" på en spelbutik och säga "ta vilket spel du vill, jag bjuder".

Hur som helst, att ni hittar på något tillsammans på födelsedagen kommer vara det han minns mest.
Senast redigerad av TrumanBurbank 2011-06-01 kl. 20:45.
2011-06-01, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av barcelo
Hej!

Tack på förhand!

Mopednycklar
2011-06-01, 20:43
Medlem
madmaxzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vuXen-poJke
Mopednycklar
indeed. En moped skulle vara perfekt
2011-06-01, 20:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av madmaxzz
indeed. En moped skulle vara perfekt

Inget är så härligt som att glida i en skuggad väg när det är 30 grader varmt!
2011-06-01, 20:49
Medlem
TheLangolierss avatar
Fleshlight. Du vet att han skulle vilja ha en sån. Jag också.
2011-06-01, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrumanBurbank
Bjud ut honom på mat (två bröder i tonåren? behöver inte vara fancy, pizza eller något annat funkar bra), sen går ni på Bio och du betalar allt + "snacks".

Vill du ge något mer så överraska honom på väg till, eller ifrån, bion med att "svänga in" på en spelbutik och säga "ta vilket spel du vill, jag bjuder".

Hur som helst, att ni hittar på något tillsammans på födelsedagen kommer vara det han minns mest.

Håller med föregående talare. Hitta på något, bjud honom på en heldag på tivoli eller vad som helst. Trots mina 23 år på denna jord så skulle jag gå bananas om någon bjöd mig på Gröna Lund eller liknande!
2011-06-01, 20:55
Medlem
barcelos avatar
Tack för alla svar!

Grejen den är att han bor i Stockholm City så att skaffa en moped skulle vara väldigt onödigt eftersom det är så lätt att ta sig runt i Stockholm.

Jag kommer nog på något! Många fina tips!
2011-06-01, 20:58
Medlem
m0rtals avatar
Kanske låter lite tråkigt, men pengar fungerar alltid!
2011-06-01, 21:15
Medlem
loltrains avatar
En moped och en porrblaska
2011-06-01, 21:20
Medlem
Kalle-Dussins avatar
Jag vet en annan grej han kommer gå bananas över.

En strippa! Oboy!
2011-06-01, 21:32
Medlem
dalhems avatar
En tripp till Grönan eller Liseberg?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem