Citat:
Ursprungligen postat av speedcola
Ja, som rubriken lyder önskas råd och tips angående hur man både erhåller godis samt använder det.
Då jag aldrig använt förut är jag inte ute efter något för komplicerat, utan basic AAS bara.
Bakgrundsinfo: Man i tidig 20-årsålder, väger strax över 75kg varav relativt stor del är muskelmassa- tränat några år på gym. Planerar nu att införliva gymmandet med mitt liv och satsa hårdare = funderar på olika sätt att växa optimalt.
Tänkte dela upp det i några korta frågeställningar:
1a. Hur får man adekvat information om ämnet- tips på litteratur/websidor?
1b. Krävs det att man har doktorerat i medicin för att på säkert sätt använda?
2a. Tips på vad jag bör börja med.
2b. Kortfattat, vad är de vanligaste åtgärderna mot testikelförminskning och andra hormonrubbningar? "Botemedel".
Sist men inte minst: vanligaste och bästa (säkraste) sättet att få tag på grejorna? Hur kommer man i kontakt med leverantörer? (generellt sett)
1a: Här på Flashback, läs stickys (klistrade trådar) och lär dig.
1b: Nej, det krävs att man har grundläggande kunskap om hur ämnet fungerar, vad som kan ske, vad som kommer ske. Hur man förebygger, allt går att läsa till sig här på Flashback.
2a: Allt beror på vad du har för mål, om du vill bli större, starkare och vill ha oralt: Dianabol eller Oral Turinabol, men om du inte har problem med sprutor så är Testo Enan ett bra val.
2b: PCT produkter (Post Cycle Terapy), du kommer lära dig om detta om du läser flitigt här.