2011-06-01, 18:45
Medlem
speedcolas avatar
Ja, som rubriken lyder önskas råd och tips angående hur man både erhåller godis samt använder det.
Då jag aldrig använt förut är jag inte ute efter något för komplicerat, utan basic AAS bara.

Bakgrundsinfo: Man i tidig 20-årsålder, väger strax över 75kg varav relativt stor del är muskelmassa- tränat några år på gym. Planerar nu att införliva gymmandet med mitt liv och satsa hårdare = funderar på olika sätt att växa optimalt.

Tänkte dela upp det i några korta frågeställningar:
1a. Hur får man adekvat information om ämnet- tips på litteratur/websidor?
1b. Krävs det att man har doktorerat i medicin för att på säkert sätt använda?

2a. Tips på vad jag bör börja med.
2b. Kortfattat, vad är de vanligaste åtgärderna mot testikelförminskning och andra hormonrubbningar? "Botemedel".

Sist men inte minst: vanligaste och bästa (säkraste) sättet att få tag på grejorna? Hur kommer man i kontakt med leverantörer? (generellt sett)
Citera
2011-06-01, 18:53
Medlem
manhofs avatar
Du hittar svaren på alla dina frågor genom att läsa stickys. Gör det.
Citera
2011-06-01, 18:55
Medlem
papipoops avatar
75kg och relativt stor muskelmassa? längd?
Citera
2011-06-01, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedcola
Ja, som rubriken lyder önskas råd och tips angående hur man både erhåller godis samt använder det.
Då jag aldrig använt förut är jag inte ute efter något för komplicerat, utan basic AAS bara.

Bakgrundsinfo: Man i tidig 20-årsålder, väger strax över 75kg varav relativt stor del är muskelmassa- tränat några år på gym. Planerar nu att införliva gymmandet med mitt liv och satsa hårdare = funderar på olika sätt att växa optimalt.

Tänkte dela upp det i några korta frågeställningar:
1a. Hur får man adekvat information om ämnet- tips på litteratur/websidor?
1b. Krävs det att man har doktorerat i medicin för att på säkert sätt använda?

2a. Tips på vad jag bör börja med.
2b. Kortfattat, vad är de vanligaste åtgärderna mot testikelförminskning och andra hormonrubbningar? "Botemedel".

Sist men inte minst: vanligaste och bästa (säkraste) sättet att få tag på grejorna? Hur kommer man i kontakt med leverantörer? (generellt sett)

1a: Här på Flashback, läs stickys (klistrade trådar) och lär dig.
1b: Nej, det krävs att man har grundläggande kunskap om hur ämnet fungerar, vad som kan ske, vad som kommer ske. Hur man förebygger, allt går att läsa till sig här på Flashback.

2a: Allt beror på vad du har för mål, om du vill bli större, starkare och vill ha oralt: Dianabol eller Oral Turinabol, men om du inte har problem med sprutor så är Testo Enan ett bra val.
2b: PCT produkter (Post Cycle Terapy), du kommer lära dig om detta om du läser flitigt här.
Citera
2011-06-01, 19:24
Medlem
https://www.flashback.org/t1284514

Börja läsa den tråden.
Citera
2011-06-25, 18:52
Medlem
speedcolas avatar
Faktumet att alla framsteg försvinner om du skulle få för dig att sluta med det är ju skittråkigt. Se dokumentären "doping forever". Har ändrat min åsikt faktiskt. Har man tagit sig till en såpass hög nivå inom sporten bodybuildning att man har en chans att börja vinna saker och tjäna riktiga pengar på det - okej! Då är det kanske värt att dopa sig (med tanke på att man inte har en chans mot de andra steroidstinna muskelbergen utan). Men att vara en "hobbygymmare" som vill ha ett liv vid sidan om och dopa sig är nog ingen bra idé. Finns ju trots allt rätt feta sideffekter med det hela om man har lite otur. Ska vara vansinnigt slitsamt för inre organ t.ex...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in