2011-06-23, 16:17
Medlem
Först läste man, ljugit om sin ålder, fått svenskt medborgarskap, hmm kan ju bara vara en muslim! Och vad hette skivan han släppte? Jo muslim rasta
Citera
2011-06-23, 16:25
Medlem
hej !
detta är mitt första inlägg här på flashback har läst hela tråden om detta mord väldigt tragiskt är själv gotländska men vet inte vem denna kvinna var
men nu när jag sökte på hennes namn fick jag upp hennes facebook tror det är hennes
har för mig att någon skrev att den var nerstängd är det denna kvinnan på bilden?
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001247542267
Senast redigerad av gutehumlan 2011-06-23 kl. 16:28. Anledning: glömde länka
Citera
2011-06-23, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Få se om jag förstår din logik.
Svenska män vill inte ha något med utländska kvinnor att göra.
Svenska män vill inte heller ha något med kvinnor som umgåtts med utländska män att göra.
Alla svenska kvinnor hänger ihop med utländska män.
Alla kvinnor som hänger med utländska män förtjänar att dö.

Med din logik så återstår det nu endast några få procent av Sveriges kvinnliga befolkning som duger åt dig. Ännu färre om man skall ponera kvinnor i lämplig ålder, och kanske en handfull om man tar i åtanke att du kanske även har andra krav (blont hår, stora tuttar, osv). Av denna handfull lämpliga kvinnor du skulle kunna tänka dig att ha något med att göra inställer sig genast frågan, hur många av dem vill ha något med dig att göra?

Slutsatsen blir, att antingen så får du lov att leva ditt liv som homosexuell man, alternativt som självbesudlare. Med tanke på din fäbless för att använda okvädningsord och hatiskt språk, så tippar jag på det senare.
Jag har aldrig sagt att alla svenska kvinnor är med utlänningar, bara att många fler kvinnor än män är med utlänningar, i Sverige är det i alla fall helt klart så.

Sedan handlar det mycket om vilken socialgrupp man är från, jag är från övre medelklass och ingen jag umgås med är med en utlänning, varken männen eller kvinnorna. Åker man till förorten så ser man dock att WT kvinnorna blandar rätt mycket, men de är WT så man kan inte begära så mycket mer.

Den här horan som importerade en ung man från Afrika förtjänade sitt öde, precis som de män som importerar unga kvinnor från fattiga länder också förtjänar all skit de kan få. Dessa människor är defekta i huvudet.
Citera
2011-06-23, 16:27
Medlem
nasdaqs avatar
Aftonhoran har glömt att vitpixla!

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13221939.ab
Citera
2011-06-23, 16:30
Medlem
The.other.sides avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av HusvagnSvensson
Man kan ju undra om GP tänker ställa besvärliga frågor till Peter Hjörne och underhuggare. Vad är det för människor de släpper upp i trappuppgångarna hos folk? Dömda barn och kvinnomisshandlare, som fortsätter sin karriär med mord? Bara ren tur att inga prenumeranter blev attackerade?

http://www.vtd.se/

Som vanligt kan man konstatera att våld mot kvinnor oftast inte kommer som en blixt från klar himmel. Varningstecknen finns där.
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Ja det är otroligt vilka människor man kan möta i trappuppgången en sen natt... Och sådana här figurer har nycklar och portkoder till fastigheterna..

VTD har ju som synes tagit bort herr Diarra som frontfigur för företaget där han presenterades som ett lyckat exempel på integration i samhället genom Stampenkoncernens godhet....
Jag har dessutom fått information idag om att hans "African Child"-CD såldes vid ett bord på en julfest som hölls i GP-huset vid Polhemsplatsen för tidningsbuden på VTD 2008...
Där hyllades denna barn/kvinnomisshandlare och sedermera mördare som en framstående VTD-anställd och musiker....
Undrar om det finns någon bokföring från denna försäljning eller om pengarna har gått i någon ficka direkt?? Det skulle väl vara något för GP:s "undersökande journalister" med den gamle Vänsterdemonstranten och Jesus Alcala-dyrkaren Per Nygren i spetsen att ta tag i...
Det är fall som detta som gör livet värt att leva
När en PK-neger kramad och hyllad av etablissemanget som en mönsterneger och lyckat exempel på massimporten av MENA-drägg, när detta otroligt hyllade och älskade exempel på "den goda sidan" visar sig vara, barnmisshandlare, kronisk kvinnomisshandlare och styckmördare, ja då kan vi realister bara njuta. Samtidigt är det ju sorgligt att ett människoliv ska behöva gå åt för att en neger skall bli avslöjad som den sopan den är. Men det värsta av allt är att PK-iterna kör ned huvet i sanden och fortsätter med sina idiotier som om ingenting hade hänt.
Senast redigerad av The.other.side 2011-06-23 kl. 16:34.
Citera
2011-06-23, 16:32
Medlem
LorenaSanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamGeller
Är du svensk?

Du bevisar ypperligt att svenska kvinnor dominerar rasblandningen totalt.

Jag har faktiskt aldrig träffat en svensk man som skulle tänka sig att kunna skaffa barn med en mörk kvinna, så bland männen tänker en majoritet som jag. Det är jag övertygad om. Det är väldigt få svenska män som kan tänka sig skaffa barn med en utländsk kvinna.

Jag har vuxit upp med min svenska mamma så det kan man väl kalla mig. Inte något WT heller, växte upp i en villa i Skogalund i Nacka så du borde lägga ner fördomarna.

För övrigt har jag svårt att tänka mig att AD fick behålla sonen för att han var svart, svenska lagen gäller för alla och uppenbarligen så blev han ju straffad för sitt agerande. Att ge sig på och slå barn är aldrig ok oavsett hudfärg.
Citera
2011-06-23, 16:38
Medlem
Guardian Angels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AdamGeller
Varför bry sig om vad som sker med kärringar som importerar unga män för sex? Skulle du bry dig om en fet svensk gubbfan blev mördad av sin thai hora till fru? Detta är samma sak, orka bry sig om vad som sker med dessa defekta män och kvinnor.

Denna kvinna valde att skaffa barn med en man som brutalt misshandlade sin förre detta fru, det är bevis nog på att denna ''Maria Oscarsson'' var psykiskt sjuk och förtjänade det som skedde henne.

Jösses, är du på riktigt?
En snorunge med kvinnoförakt som inte vet ett skit. Hon valde knappast honom av de skälen.

Sorgligt med ytterligare ett mord, Göteborg med omnejd toppar listan. Det är märkligt att polisen inte har letat med hundar i närområdet innan. Är det någon som vet om sonen är hos släktingar till henne?
Citera
2011-06-23, 16:42
Medlem
UT64s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gutehumlan
hej !
detta är mitt första inlägg här på flashback har läst hela tråden om detta mord väldigt tragiskt är själv gotländska men vet inte vem denna kvinna var
men nu när jag sökte på hennes namn fick jag upp hennes facebook tror det är hennes
har för mig att någon skrev att den var nerstängd är det denna kvinnan på bilden?
http://www.facebook.com/profile.php?id=100001247542267
Av fotot att döma så ser hon exakt ut som en sådan pappskalle som gillar
att gosa med negrer - en batikhäxa alltså
Citera
2011-06-23, 16:43
Medlem
platyzmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HNTR
Spekulerar vidare då att han inte som han själv säger kommer ifrån the Ivory coast utan ett område som är i huvudsak engelsktalande ex Gambia

Ja kan nog ligga nåt i det, speciellt då hans första kvinna ska ha hittat honom där.

Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Nä, inte ens Räntmästaregatan faktiskt...
Är inte Långströmsgatan hyreslägenheter som till en ovanligt stor del bebos av människor som inte är kapabla att försörja sig själva och därigenom betala sin hyra?

Jo dom röda husen som hon hittades utanför är tydligen nåt soc-klabb.

Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Ja det är otroligt vilka människor man kan möta i trappuppgången en sen natt... Och sådana här figurer har nycklar och portkoder till fastigheterna..

VTD har ju som synes tagit bort herr Diarra som frontfigur för företaget där han presenterades som ett lyckat exempel på integration i samhället genom Stampenkoncernens godhet....
Jag har dessutom fått information idag om att hans "African Child"-CD såldes vid ett bord på en julfest som hölls i GP-huset vid Polhemsplatsen för tidningsbuden på VTD 2008...
Där hyllades denna barn/kvinnomisshandlare och sedermera mördare som en framstående VTD-anställd och musiker....
Undrar om det finns någon bokföring från denna försäljning eller om pengarna har gått i någon ficka direkt?? Det skulle väl vara något för GP:s "undersökande journalister" med den gamle Vänsterdemonstranten och Jesus Alcala-dyrkaren Per Nygren i spetsen att ta tag i...

Ja det vore lite intressant att få reda på var hans runda gick och kolla det mot outredda brott i området, han verkar ju inte vara något geni, kan man (misslyckat) gömma sin mördade fru runt husknuten kan man nog begå brott på sitt jobb.
Senast redigerad av platyzma 2011-06-23 kl. 16:50.
Citera
2011-06-23, 16:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Guardian Angel
Jösses, är du på riktigt?
En snorunge med kvinnoförakt som inte vet ett skit. Hon valde knappast honom av de skälen.

Sorgligt med ytterligare ett mord, Göteborg med omnejd toppar listan. Det är märkligt att polisen inte har letat med hundar i närområdet innan. Är det någon som vet om sonen är hos släktingar till henne?
Men för fan, blir man ihop med en kvinnomisshandlare är man WT helt enkelt. Hon förtjänade det öde hon gick emot.

Tänk att välja att sätta ett barn till världen med en sådan pappa? Pappan har ju slagit sönder sonen konstant. Denna kvinna var en usel kvinna och mamma. Hon spottar på alla goda kvinnor genom sitt usla omdöme.
Citera
2011-06-23, 17:14
Medlem
mina3grabbars avatar
För oss som inte har Facebook, ngn som vänligen kan ladda upp en bild av Maria som vi kan se?
Citera
2011-06-23, 17:21
Medlem
Bylines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mina3grabbar
För oss som inte har Facebook, ngn som vänligen kan ladda upp en bild av Maria som vi kan se?
http://i.imgur.com/Z2AVj.jpg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in