Citat:
Ursprungligen postat av Byline
Få se om jag förstår din logik.
Svenska män vill inte ha något med utländska kvinnor att göra.
Svenska män vill inte heller ha något med kvinnor som umgåtts med utländska män att göra.
Alla svenska kvinnor hänger ihop med utländska män.
Alla kvinnor som hänger med utländska män förtjänar att dö.
Med din logik så återstår det nu endast några få procent av Sveriges kvinnliga befolkning som duger åt dig. Ännu färre om man skall ponera kvinnor i lämplig ålder, och kanske en handfull om man tar i åtanke att du kanske även har andra krav (blont hår, stora tuttar, osv). Av denna handfull lämpliga kvinnor du skulle kunna tänka dig att ha något med att göra inställer sig genast frågan, hur många av dem vill ha något med dig att göra?
Slutsatsen blir, att antingen så får du lov att leva ditt liv som homosexuell man, alternativt som självbesudlare. Med tanke på din fäbless för att använda okvädningsord och hatiskt språk, så tippar jag på det senare.
Jag har aldrig sagt att alla svenska kvinnor är med utlänningar, bara att många fler kvinnor än män är med utlänningar, i Sverige är det i alla fall helt klart så.
Sedan handlar det mycket om vilken socialgrupp man är från, jag är från övre medelklass och ingen jag umgås med är med en utlänning, varken männen eller kvinnorna. Åker man till förorten så ser man dock att WT kvinnorna blandar rätt mycket, men de är WT så man kan inte begära så mycket mer.
Den här horan som importerade en ung man från Afrika förtjänade sitt öde, precis som de män som importerar unga kvinnor från fattiga länder också förtjänar all skit de kan få. Dessa människor är defekta i huvudet.