2011-06-01, 16:35
Medlem
Jag vet absolut inte vad jag kan cosplaya som till Uppcon, tänkte att nån kanske vet vad man kan cosplaya som.

Jag har krulligt hår, så om nån vet vad jag kan cosplaya som kommentera gärna ^^
Citera
2011-06-01, 16:43
Medlem
är du neger?
Hårfärg?
Kroppsbyggnad?
Citera
2011-06-01, 17:08
Medlem
endymions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
är du neger?
Hårfärg?
Kroppsbyggnad?

Är du tjej/kille ?
Gillar du något specifikt spel ?

Lite mer info förfan.
Citera
2011-06-01, 23:55
Medlem
GryningsMytomanens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingdama
Jag vet absolut inte vad jag kan cosplaya som till Uppcon, tänkte att nån kanske vet vad man kan cosplaya som.

Jag har krulligt hår, så om nån vet vad jag kan cosplaya som kommentera gärna ^^
fråga på deras egna forum istället? min lillebror ska dit och han ska cosplay:a Ruffy från One Piece.
men jag kan knappt några andra karaktärer. är du tjej, kille, svart, vit, asiat, kort, lång, muskulös, fet? du får beskriva lite mer
Citera
2011-06-02, 08:32
Medlem
Jag är kille, svart hårfärg, lite muskulös, någorlunda kort och ljus brun hudfärg
Hoppas att det här hjälpte lite mer Det finns nog inte något specifikt spel som jag gillar.
Citera
2011-06-02, 22:15
Medlem
Citat:
Jag är kille, svart hårfärg, lite muskulös, någorlunda kort och ljus brun hudfärg
Hoppas att det här hjälpte lite mer Det finns nog inte något specifikt spel som jag gillar.
http://www.creativeuncut.com/gallery-01/ff7-barret.html
Citera
2011-06-03, 03:38
Medlem
Citat:

Brukk på One Piece...

Måste fråga...... VARFÖR posta detta TVÅ dagar innan UppCon startar? O.o''''
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in