2012-04-03, 01:51
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Lite skillnad på La Liga och CL.

Jävla 13 åring som hållit på Barca i 1 år.

Varför måste alltid ni småbarn som håller på Barca ta upp Real Madrid varje gång nån dissar Barca?

13 år som håller på Barca?

Har hejat på Barcelona sen 97, året du föddes?
Gjorde min första Barcelona resa -00 och har varit på Camp Nou 27 gånger, utöver det har jag sett 8 bortamatcher (5 i CL, 2 i ligan och 1 cup final).
Var nere i Paris 2006 och Wembley förra året (dock utan biljett) men säg fan inte att jag är någon plastsupporter för det är man inte om man lägger 75K + per år för att följa sitt lag.

Bara trött på dessa fåntrattar som ser en Barca match / år och tror att Barca får mycket straffar, vad i helvete är det för jävla skitsnack? ... avgå för fan.

Nolla.
Citera
2012-04-03, 01:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Canalates

Bara trött på dessa fåntrattar som ser en Barca match / år och tror att Barca får mycket straffar, vad i helvete är det för jävla skitsnack? ... avgå för fan.

Nolla.

Har aldrig sagt att Barca får många straffar men alla vet att Barca får fördelar i CL. Det var bara ett scenario den andra skribenten skrev ihop att Barca mycket väl kunde få en billig straff. Chelsea - Barca anyone?

Så sluta häng upp dig på Barca och straffar nu snälla.

Citat:
Går det inga bussar ner?

Om ditt tåg inte redan hade gått () så hade du kunnat ta tåg från Malmö till Berlin sen tåg eller buss till München.
Citera
2012-04-03, 02:00
Medlem
Canalatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vapendragare
Har aldrig sagt att Barca får många straffar men alla vet att Barca får fördelar i CL. Det var bara ett scenario den andra skribenten skrev ihop att Barca mycket väl kunde få en billig straff. Chelsea - Barca anyone?

Så sluta häng upp dig på Barca och straffar nu snälla.

Om ditt tåg inte redan hade gått () så hade du kunnat ta tåg från Malmö till Berlin sen tåg eller buss till München.

Haha, har Barcelona fördelar i CL?
Barcelona - Inter någon? Militos OFF-SIDE mål, Bojans (korrekta) bortdömda mål. Kostade fan oss en CL titel.. ja, vi hade domaren med oss mot Chelsea men sån jävla överdrift där då? Ballacks hands? Felaktiga utvisningen på Abidal? Fick fan spela med 1 man mindre bra lång tid. I första mötet blev vi blåsta på en straff när Henry blev neddragen.
I första mötet förra veckan med Milan blev Puyol blåst på straff fast domaren står rakt framför?

Fan, ert hat är patetiskt.. det var likadant mot United när dom var bäst.
Man ska bara vara lagom i Sverige, är man för bra så är man hatad, därför Zlatan är hatad av många.. ren jävla avundsjuka och det är därför Sverige är ett sådant jävla pinsamt land tillsammans med befolkningen.
Tro fan att man flyttade.

Får se om Barcelona går till final först, gör dom inte det så river jag biljetten och skiter i att åka ner, det går alltså att åka tåg från Malmö till Berlin? 5.000:- bör väl räcka för en tågbiljett till Munchen och tillbaka eller?
Citera
2012-04-03, 02:06
Bannlyst
Citat:
Barcelona - Inter någon? Militos OFF-SIDE mål, Bojans (korrekta) bortdömda mål. Kostade fan oss en CL titel.. ja, vi hade domaren med oss mot Chelsea men sån jävla överdrift där då? Ballacks hands? Felaktiga utvisningen på Abidal? Fick fan spela med 1 man mindre bra lång tid. I första mötet blev vi blåsta på en straff när Henry blev neddragen.
I första mötet förra veckan med Milan blev Puyol blåst på straff fast domaren står rakt framför?

Ville bara se om man kunde få igång dig och de funkade tydligen. Jag skiter totalt i Barca men jag tycker bara det är roligt när ni katalaner måste dissa och peka på att Real Madrid är så mycket värre varje gång någon säger något negativt om Barca.

Barca kunde mycket väl fått en straff i första matchen mot Milan nu tänker jag inte på Sanchez halvfilmning men när -har glömt vem- nästan drar av Puyol tröjan. Hur domaren missade det är för mig en gåta.

Citat:

Får se om Barcelona går till final först, gör dom inte det så river jag biljetten och skiter i att åka ner, det går alltså att åka tåg från Malmö till Berlin? 5.000:- bör väl räcka för en tågbiljett till Munchen och tillbaka eller?

Tåg till Berlin kostar typ 700 kr enkelresa och det är liggvagn. Sen om man får ligga under resan det beror på en själva. Hur man tar sig mellan Berlin och München har jag ingen aning om.
Citera
2012-04-03, 02:09
Medlem
Vinterijunis avatar
Citat:

Man ska bara vara lagom i Sverige, är man för bra så är man hatad, därför Zlatan är hatad av många.. ren jävla avundsjuka och det är därför Sverige är ett sådant jävla pinsamt land tillsammans med befolkningen.

Domarna har gett er 2 cl titlar så håll käften bara.
Citera
2012-04-03, 02:32
Medlem
ZlatanManias avatar
Matcherna som fortfarande är intressanta är Barcelona-Milan och Chelsea-Benfica( resten är i princip redan avgjorda) och då särskilt Barcelona-Milan där Xavi dragit på sej en vadskada och riskerar att missa matchen, beslut kommer imorgon under den sista träningen och det vore ju självklart ett stort avbräck för Barcelona där Xavi tillsammans med Iniesta är motorn på mittfältet.

Milan är även dom skadedrabbade men Pato kommer tillbaka till mötet på Camp Nou men det kommer fortfarande bli en väldigt svår uppgift för Rossoneri, en uppgift som jag inte tror att dom klarar av! En bidragande faktor till hur matchen ser ut är ju hur Zlatan Ibrahimovic spelar, i förra mötet så borde han ha suttit det där läget när han kom fri mot Viktor Valdes och gjorde förövrigt en ganska så dålig match men till hans försvar så fick han ju inte så mycket att jobba på och med tanke på hur Robinho var så såg Zlatan världsbäst ut om man skall jämföra!

Messi verkar ha det tungt mot Italienska lag men en hemma match där gräset ska vara mer till Barcelonas fördel och med tanke på vilken magi den lille argentinaren kan utföra så är det långt ifrån omöjligt att han sätter 1-2 mål! Messi var även en utav dom bättre på San Siro förra mötet
Citera
2012-04-03, 04:27
Medlem
thatis7tisshows avatar
Tror Barca vinner med 1-0 efter en tråkig match med stort Barcainnehav (nytt ordval där ) som sätter spiken i kistan i 64:e.
Citera
2012-04-03, 06:27
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:

Haha, lägg ner skitsnacket. Att alla "måste vara lagom" i Sverige är typiskt snack från förlorare som vill ha en anledning till att dom aldrig lyckades.

Zlatan är illa omtyckt av vissa för att han stundtals har en dryg attityd och beter sig dåligt mot journalister och motspelare. Är från människa till människa hur man betraktar hans beteende. Jag älskar mannen.
Citera
2012-04-03, 08:08
Medlem
Cambijaos avatar
Citat:

Är det därför Zlatans bok sålde så enormt bra i Sverige för att alla hatar honom? Eller är det därför halva Sverige satt bänkade framför tv:n igår för att se intervjun med Zlatan?
Citera
2012-04-03, 08:51
Medlem
Zog Ruless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cambijao
Är det därför Zlatans bok sålde så enormt bra i Sverige för att alla hatar honom? Eller är det därför halva Sverige satt bänkade framför tv:n igår för att se intervjun med Zlatan?

Såg halva Sverige intervjun med Zlatan? Det innebär att det måste ha varit runt fyra miljoner människor som såg den. Jag utgår från att du har tillförlitliga källor för det påståendet. Skulle du vänligen kunna presentera dessa källor?
Citera
2012-04-03, 09:34
Medlem
neguins avatar
Citat:
13 år som håller på Barca?

Har hejat på Barcelona sen 97, året du föddes?
Gjorde min första Barcelona resa -00 och har varit på Camp Nou 27 gånger, utöver det har jag sett 8 bortamatcher (5 i CL, 2 i ligan och 1 cup final).
Var nere i Paris 2006 och Wembley förra året (dock utan biljett) men säg fan inte att jag är någon plastsupporter för det är man inte om man lägger 75K + per år för att följa sitt lag.

Nolla.

Välkommen till Flashback. Tror du att det är såhär man blir trovärdig?

----

Jag kommer missa matchen ikväll, och för det hatar jag mig själv.

Även fast jag vet att det inte kommer hända, hoppas jag att något liknande det här händer...
Citera
2012-04-03, 10:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Matcherna som fortfarande är intressanta är Barcelona-Milan och Chelsea-Benfica( resten är i princip redan avgjorda) och då särskilt Barcelona-Milan där Xavi dragit på sej en vadskada och riskerar att missa matchen, beslut kommer imorgon under den sista träningen och det vore ju självklart ett stort avbräck för Barcelona där Xavi tillsammans med Iniesta är motorn på mittfältet.

Milan är även dom skadedrabbade men Pato kommer tillbaka till mötet på Camp Nou men det kommer fortfarande bli en väldigt svår uppgift för Rossoneri, en uppgift som jag inte tror att dom klarar av! En bidragande faktor till hur matchen ser ut är ju hur Zlatan Ibrahimovic spelar, i förra mötet så borde han ha suttit det där läget när han kom fri mot Viktor Valdes och gjorde förövrigt en ganska så dålig match men till hans försvar så fick han ju inte så mycket att jobba på och med tanke på hur Robinho var så såg Zlatan världsbäst ut om man skall jämföra!

Messi verkar ha det tungt mot Italienska lag men en hemma match där gräset ska vara mer till Barcelonas fördel och med tanke på vilken magi den lille argentinaren kan utföra så är det långt ifrån omöjligt att han sätter 1-2 mål! Messi var även en utav dom bättre på San Siro förra mötet

Allt hänger på Zlatan

Tror också att det blir en för tuff uppgift. Men kul åtminstone att det förhoppningsvis kommer bli kamp hela matchen. Får vi se ett underläge med säg två mål för Milan och det kommer chansas framåt friskt. Sådant är alltid kul att se. För Milans del kommer det handla om man kan göra en lika bra försvarsinsats som förra gången och nu även sätta ett av lägena framåt. Matchbilden kommer säkert se rätt lika ut som senast. Givetvis kanske ändring då om Barca i slutet väljer att bevaka om man leder med ett par mål.

Pato är ett plus men starta får han troligtvis inte. Lite synd dock för Milans att den killens utveckling verkar stannat av helt (gått bakåt tom). Var ett tag på väg att bli en riktig toppspelare. Numera hygglig med enbart toppar ibland av det som kunde varit. Men han är ju ung fortfarande och alla skador har givetvis spelat in. Men i sina bästa stunder är han klart kapabel att sänka Barca. Robinho är ju en chansning varje gång han spelar. 1 av 10 matcher kan han ju faktiskt spela riktigt bra.

Men annars störst plus för Milan måste vara att Boateng fått en match till i benen. Det måste finnas en spelare som han som skapar ytor helt på egen hand och kan springa isär Barcas backlinje. Skapar lika stor oreda för sin oförutsägbarhet och löpvilja som Zlatan gör genom överlägsenhet i luftspelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in