Jag tror på en seger för Arsenal. De har ett tekniskt, spelskickligt och fartfyllt lag så har jag har svårt att se hur Milan ska stoppa dem. I synnerhet när Milans mittfält är ett av de sämsta bland topplagen.
Oddsen är skrämmande låga på att MilanLab får in en massa spelare med höftskador idag efter matchen.
Kevin-Prince Boateng är tillbaks, vilket betyder mycket för Milan. I mittfältet lär vi som vanligt få se två st. av följande: van Bommel, Ambrosini och Seedorf. Allegri bör inte starta med Robinho. Istället borde Stephan El Shaarawy eller Maxi López få chansen. Zlatan startar självklart.
Tror Arsenal kryssar borta och vinner hemma. De har ett högre tempo och jag tror det kan fälla avgörandet. Visserligen spelade Milan bra i en av matcherna mot FCB, men många lag har en tendens att höja sig just då. Nu är man lite halvfavorit och det tror jag passar dem sämre. Arsenal tror jag går vidare.
Senast redigerad av xtroverto 2012-02-15 kl. 16:17.
Ska bli intressant att se vad Thierry Henry kan göra i sin sista match (den här gången?) för Gunners. Känns som att han kan skapa rejäla problem för Milan-försvaret. Annars hoppas jag att Zlatan åter visar engelsk press att han verkligen kan spela boll
Med tanke på att solen kommer och går i oregelbundenhet vid den här tidpunkten på året så antar jag att du menar att resultaten är högst oklara och att du hoppas att dina "1k" kommer ge utdelning.