neymar hade passat om man säljer bentdner och en bra back(sakho) och m`villa
Tror nog PL är lite för tuff liga för Neymar för tillfället, De Gea ser ju ut som hulken i jämförelse (ja kraftig överdrift men kontentan: Han kommer gå sönder i PL för tillfället)
Tror nog PL är lite för tuff liga för Neymar för tillfället, De Gea ser ju ut som hulken i jämförelse (ja kraftig överdrift men kontentan: Han kommer gå sönder i PL för tillfället)
aa kanske hade förstört hans karriär men däremot i cl hade han varit bra
Lottning imorgon, det kan bli en hel del intressanta grupper.
Pot 1
Barcelona
Man United
Chelsea
Bayern Munchen
Arsenal
Real Madrid
Porto
Inter
Pot 2
Milan
Lyon
Shakhtar Donetsk
Valencia
Benfica
Villarreal
CSKA Mosvka
Marseille
Pot 3
Zenit
Ajaz
Bayer Leverkusen
Olympiacos
Man City
Lille
Basel
BATE Borisov
Pot 4
Borussia Dortmund
Napoli
Dinamo Zagreb
APOEL
Trabzonspor
Genk
Viktoria Plzen
Otelul Galati
Kan bli en hel del roliga matcher i höst.
Hur ofta ser man ett lag motsvarande Dortmunds kvalitet i pot 4? Eller Man Citys i pot tre? Räkna in Napoli, som också tydligen är i pot 4, och det kan bli riktiga getingbon till grupper.
Tänk er denna grupp liksom:
Barcelona
Milan
Man City
Dortmund
EDIT: Två... Nej trea på bollen!
Senast redigerad av Jackbob 2011-08-24 kl. 23:35.
Hur ofta ser man ett lag motsvarande Dortmunds kvalitet i pot 4, eller Man Citys i pot tre. Räkna in Napoli, som också tydligen är i pot 4, och det kan bli riktiga getingbon till grupper.
Tänk er denna grupp liksom:
Barcelona
Milan
Man City
Dortmund
EDIT: Två... Nej trea på bollen!
Fabulöst, jag blir alltså fyra på bollen när jag tänkte skriva just detta om den ultimata dröm-eller mardrömsgruppen i säsongens CL, efter att ha tittat på Wikipediaartikeln och sett den slutgiltiga gruppseedningen. För övrigt hoppas jag på en gynnsam lottning för Napoli, som ju är i fjärde seedningskategorin.