2011-09-29, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Dessa lag har ju inte möt varandra än så du kan ju inte säga så!
Som jag sa tidigare, Bayern är bättre på nästan varenda position. Endast 2, max 3 CFC-spelare skulle kunna platsa i dagens Bayern.
Citera
2011-09-29, 17:22
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av koka-kola
Som jag sa tidigare, Bayern är bättre på nästan varenda position. Endast 2, max 3 CFC-spelare skulle kunna platsa i dagens Bayern.

Robben-Ribery-Schweinsteiger-Lahm-Neuer (5 spelare som egentligen kan slå sig i i vilka lag som helst) sitter säkert, resten hade åkt i förmån för Chelseaspelarna.
Citera
2011-09-29, 18:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av thatis7tisshow
Robben-Ribery-Schweinsteiger-Lahm-Neuer (5 spelare som egentligen kan slå sig i i vilka lag som helst) sitter säkert, resten hade åkt i förmån för Chelseaspelarna.
Gomez snittar väl ungefär lika många mål per match som Torres gjort på hela året. Du har inte med en enda defensiv spelare förutom Lahm från Bayern trots att de har en målskillnad på 28-0 de sneaste matcherna? Du har inte med Muller som som mittfältare vann skytteligan i VM?

Robben, Ribery, Schweinsteiger, Lahm, Neuer, Gomez, Gustavo och Muller.
Citera
2011-09-29, 19:17
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Gomez snittar väl ungefär lika många mål per match som Torres gjort på hela året. Du har inte med en enda defensiv spelare förutom Lahm från Bayern trots att de har en målskillnad på 28-0 de sneaste matcherna?
Den enda anledningen att hade med Lahm är för att Lahm skulle ta högerbackplatsen direkt i Chelsea. Du menar alltså att Bayerns backlinje är bättre än Chelsea pga av målskillnad? Du inser väl att ingen mittback i Bayern skulle peta Terry, Ivanovic, Luiz och Alex?
Citera
2011-09-29, 20:17
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:
Gomez snittar väl ungefär lika många mål per match som Torres gjort på hela året. Du har inte med en enda defensiv spelare förutom Lahm från Bayern trots att de har en målskillnad på 28-0 de sneaste matcherna? Du har inte med Muller som som mittfältare vann skytteligan i VM?

Neuer

Lahm Terry Luiz/Ivanovic Cole

Schweinsteiger Essien Mata

Robben Torres Ribery
Senast redigerad av thatis7tisshow 2011-09-29 kl. 20:20.
Citera
2011-09-29, 20:54
Medlem
motvalls avatar
Snillen spekulerar efter CL omgång 2.
Sist hur Chelsea och Bayern gemensamt vinner. Imponerad av den höga nivån på fotbollskunskaperna.
Citera
2011-09-29, 21:00
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:

Citat:

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Den enda anledningen att hade med Lahm är för att Lahm skulle ta högerbackplatsen direkt i Chelsea. Du menar alltså att Bayerns backlinje är bättre än Chelsea pga av målskillnad? Du inser väl att ingen mittback i Bayern skulle peta Terry, Ivanovic, Luiz och Alex?

Citat:
Ursprungligen postat av motvall
Snillen spekulerar efter CL omgång 2.
Sist hur Chelsea och Bayern gemensamt vinner. Imponerad av den höga nivån på fotbollskunskaperna.

Jag skrev upp Chelseas elva och vilka spelare i Bayern som platsar, inte hur lagen gemensamt vinner - hur är det med läsförståelsen?
Citera
2011-09-30, 00:03
Bannlyst
Citat:
Neuer

Lahm Terry Luiz/Ivanovic Cole

Robben Torres Ribery
Är det ett krav på att vara efterbliven för att bli Chelseafan eller driver ni med oss?

Det spelar ingen roll att Torres kostade någon miljard, han är inte bättre än Gomez. Gomez som de senaste 2 säsongerna kanske är Europas bästa striker mot en Torres som inte gjort mer än 2 mål på hela året. Driver ni med mig?

Var är Muller som som mittfältare vann skytteligan i VM? Var är Gustavo?

Ser att mitt förra inlägg där jag undrade hur du kunde sätta Torres före Gomez också var riktat mot dig men du drog samma efterblivna inlägg igen utan någon förklaring.
Senast redigerad av koka-kola 2011-09-30 kl. 00:09.
Citera
2011-09-30, 00:14
Bannlyst
Citat:
Neuer

Lahm Terry Luiz Cole

Drogba Gomez Ribery

Robben är skadad 300/360 så ingen ide och ha honom i start 11an. en blind gomez hade petat dagens Torres killen har blivit jävligt patetiskt och tappat allt han är inte ens top 10 forwards i världens längre.Essien petar Gustavo 10/10.
Citera
2011-09-30, 00:18
Bannlyst
Citat:
Är det ett krav på att vara efterbliven för att bli Chelseafan eller driver ni med oss?

Det spelar ingen roll att Torres kostade någon miljard, han är inte bättre än Gomez. Gomez som de senaste 2 säsongerna kanske är Europas bästa striker mot en Torres som inte gjort mer än 2 mål på hela året. Driver ni med mig?

Ser att mitt förra inlägg där jag undrade hur du kunde sätta Torres före Gomez också var riktat mot dig men du drog samma efterblivna inlägg igen utan någon förklaring.

Du kan inte mena allvar med Gustavo killen är inte ens hälften så bra som Chelsea mittfälts motor Essien.Muller saknar rutin från stora cl matcher så man tar hellre Drogba istället för honom då kan man köra 4-4-2 med Drogba och Gomez på top.

-------------------Neuer------------------
Lahm-----------Terry--------Luiz------Cole-

Mata-----Schweinsteiger----essien---Ribery-
-----------Drogba-------Gomez------------
Citera
2011-09-30, 00:18
Bannlyst
Citat:

Va? Kan dra upp 10 spelare utan att tänka efter som är bättre forwards än honom bland europeiska klubblag.

Villa, ronaldo, messi, hulk, rooney, suarez, tevez, forlan, aguero, drogba
Citera
2011-09-30, 00:22
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:

Jag tycker att Torres är bättre än Gomez, det han har visat i inledningen av denna säsong räcker för mig.

Nog om den situationen nu, Jag klargjorde bara att det är fler än "2-3" chelseaspelare som skulle slå sig in i Bayerns trupp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in