Testade precis i 5 minuter. Otroligt långsamt och inget som jag skulle vilja sitta och arbeta i. Enda möjligheten för dem att "slå igenom" är genom en klient som kan köras på olika operativsystem som är optimerad för deras "OS"..
Såg en intervju med grundaren för något år sedan och han verkade i alla fall ha väldigt höga tankar om sig själv. Operativsystemet vet jag dock inget om annat än att jag generellt sett är måttligt intresserad av "molnet". I framtiden kan det förstås ändras, men som det ser ut nu är jag alldeles nöjd med att ha mina dokument lagrade på en filserver som jag kommer åt från *.
För övrigt blir jag alltid lite magsur över den plågsamma entusiasmen över alla hajpar som idg och co. kommer dragandes med likt apple-fanboys---
Värdelöst.
Sjukt långsamt på min dator, på netbooks måste det vara outhärdligt. Sen fattar jag inte poängen med att köra ett OS i webbläsaren i nån annan situation än om man bara använder datorer på internetcaféer.
Man måste ju ha ett OS installerat för att kunna använda ett annat långsammare OS?
Värdelöst.
Sjukt långsamt på min dator, på netbooks måste det vara outhärdligt. Sen fattar jag inte poängen med att köra ett OS i webbläsaren i nån annan situation än om man bara använder datorer på internetcaféer.
Man måste ju ha ett OS installerat för att kunna använda ett annat långsammare OS?
det är alltså ett slags virtuellt os? vilket man behöver ett os för att starta?
Det körs i webbläsaren, och man behöver ju ett OS för att kunna köra en webbläsare.
känns inte riktigt som ett os... lanseras väl inte heller som så...? läste om det i metro och fick mest intrycket av att det är virtuellt lagringsutrymme för iPhone o. dyl...
känns inte riktigt som ett os... lanseras väl inte heller som så...? läste om det i metro och fick mest intrycket av att det är virtuellt lagringsutrymme för iPhone o. dyl...
I så fall är det onödigt avancerat, varför ska man ha en så resurskrävande skrivbordsmiljö för att lagra ett par låtar till sin iPhone?
Testa själv, det är fri registrering och inget behöver installeras!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!